Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummo leikkasi lapsen hiukset ilman lupaa!! Miten reagoisit?

Vierailija
21.08.2009 |

Halvatun ämmä. Oon yh, mies kivisti raskausaikana kun ei ollu "valmis" isäks, isän äiti taas aina ollu tunkemas elämäämme ja liiankin oma-aloitteinen. nyt sit kun viimeisemmän kerran tyttö oli siel hoidos, akka oli leikannu tytölle (3v) polkkatukan että hiukset vahvistuis! ite en ollu aiemmin leikannu yhtään, tykkäsin hänen hiuksista just niin. Vittu että vituttaaa!!!!

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvatun ämmä. Oon yh, mies kivisti raskausaikana kun ei ollu "valmis" isäks, isän äiti taas aina ollu tunkemas elämäämme ja liiankin oma-aloitteinen. nyt sit kun viimeisemmän kerran tyttö oli siel hoidos, akka oli leikannu tytölle (3v) polkkatukan että hiukset vahvistuis! ite en ollu aiemmin leikannu yhtään, tykkäsin hänen hiuksista just niin. Vittu että vituttaaa!!!!

Vierailija
2/61 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi poikaa ja sanoisin vaan, että johan ne tukat leikkausta kaipasikin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiuksiin ja leikellä niitä niistä asiosita päätät sinä.

Vituttaisi kympillä mutten sentään välejä katkoisi, jotenkin se ensimmäinen hiustenleikkuu on niin tärkeä juttu.

Meillä on menossa vaihe tyttö jolla on todella pitkät hiukset peppuun saakka haluaa nyt lyhyet ja tuskaa tekee äidille antaa lupa kampaajalle. Tyttö on 165 cm ja hiuksilla on pituutta rutkasti.

Koetetaan ajatella että hiukset ovat kasvava luonnonvara vaikka kuinka ketuttaa.

Vierailija
4/61 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tajuaisin, että lapsella on oikeus isovanhempiinsa ja toisin päin.

Vierailija
5/61 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun anoppi menis leikkaamaan meidän tytön hiukset polkaksi, ei näkis tyttyöä, kuin synttäreillä enintään. Ainakaan hoitoon ei enää sinne menis! Todella törkeä temppu!

Vierailija
6/61 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen leikkauttanut tyttäreni hiuksia vähän yli vuoden ikäisestä asti ja olen sitä mieltä, että suomalaiskansalliset ohuet hapsuhiukset pitäisi laissa määrätä pitämään lyhyenä!!! Pikkutytöille sopii yleensä todella hyvin polkkatukka, toisin kuin sellainen hapsottava pidempi "malli", jossa oikeasti ei ole mallia ollenkaan.

Vierailija
7/61 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen että lapsella on mummo joka välittää.

Lapsiaan ei omista, muista se.

Vierailija
8/61 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lapsen hiuksiin ei kajota. PEriaatekysymys. Vaikka ne lapsen hiukset kyllä kasvaa eikä teko nyt kauhean paha ole niin kuitenkin. Kerro mummolle mutta älä pilaa lapsen ja mummon välejä.

Vierailija
9/61 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopeilla on ollut jo omat lapset, joiden hiuksia voi leikellä. Lastenlasten hiukset saa jäädä vanhempien hoiviin!

En välejä laittais poikki mut sanoisin kyllä asiasta ettei toistu.

Vierailija
10/61 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelisin kuitenkin, että tarkoitti silti hyvää. Yritä keskustella asiallisesti mummon kanssa yhteisistä periaatteista, jotta ei jatkossa toimisi liian omavaltaisesti. Mielestäni välejä ei kannata katkaista eikä jäädä katkeraksi mieleltään. Varmaan keskustelemalla löytyy sopiva yhteiselon tapa.

Vierailija
11/61 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti joskus kuitenkin, en kyllä itse toisen lapsen hiuksia menisi leikkaamaan mutta en myöskään ymmärrä 3v kasvatettua liuhulettiä.

kumpi minä nyt olin 7 vai 10:)

Vierailija
12/61 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun anoppi menis leikkaamaan meidän tytön hiukset polkaksi, ei näkis tyttyöä, kuin synttäreillä enintään. Ainakaan hoitoon ei enää sinne menis! Todella törkeä temppu!

Riistäisit lapseltasi mummon tukanleikkuun takia? Pienillä lapsilla "vahinko" korjaantuu kuitenkin muutamassa kuukaudessa... Tosi tervettä meininkiä.

Vierailija
13/61 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyen poikatukan. Ja kyllä jäi traumat.

itse olen leikkauttanut tyttäreni hiuksia vähän yli vuoden ikäisestä asti ja olen sitä mieltä, että suomalaiskansalliset ohuet hapsuhiukset pitäisi laissa määrätä pitämään lyhyenä!!! Pikkutytöille sopii yleensä todella hyvin polkkatukka, toisin kuin sellainen hapsottava pidempi "malli", jossa oikeasti ei ole mallia ollenkaan.

Vierailija
14/61 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anoppi leikkais mun 1v9kk pojan hiukset, suuttuisin taatusti. Mun äiti ei moista kyllä varmasti tekisikään. Tuntuu että etäyttäisin vähän mummoa meidän elämästä jos hänestä olisi alkanut tuntua että meidän poika on hänen omansa. Mummo on kuitenkin vain mummo.

TYmpisi ne hiuksetkin tietysti, mutta lähinnä pelkäisin sitä että mummo kuvittelee jotenkin omistavansa meidän lapsen. Ja jotenkin sille pitäisi saada perille että sillä on oma elämänsä ja meillä omamme, eikä sen asia oo tehdä päätöksiä meidän elämään liittyen, ei edes hiusten pituuteen liittyviä.

Vierailija
15/61 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan sen takia että niillä koti saksilla kynityt hiukset on yleensä aika kauheita. Tosin yhtä kauheita on ne ei ikinä leikatut hapsu hiukset mitä näkee aika usein tytöillä. PItkät hiukset on hyvät jos ne on luonnostaan paksut ja vaikka kiharat. Jos tytöllä haluaa pitää pitkät hiukset kannattaa niitäkin käydä edes vähän leikkauttamassa niin ovat huomattavasti kivemman näköiset.

T: eräs joka inhoaa hapsu hiuksia niin tytöillä kuin pojillakin.

Vierailija
16/61 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anoppi leikkais mun 1v9kk pojan hiukset, suuttuisin taatusti. Mun äiti ei moista kyllä varmasti tekisikään. Tuntuu että etäyttäisin vähän mummoa meidän elämästä jos hänestä olisi alkanut tuntua että meidän poika on hänen omansa. Mummo on kuitenkin vain mummo.

TYmpisi ne hiuksetkin tietysti, mutta lähinnä pelkäisin sitä että mummo kuvittelee jotenkin omistavansa meidän lapsen. Ja jotenkin sille pitäisi saada perille että sillä on oma elämänsä ja meillä omamme, eikä sen asia oo tehdä päätöksiä meidän elämään liittyen, ei edes hiusten pituuteen liittyviä.

Outo ajatus!

Vierailija
17/61 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS EI KUULU MUMMON HIUKSIIN TAI MUUHUNKAAN KAJOTA. MUMMO ON MUMMO JA ÄITI HUOLTAJA JOKA HUOLTAA JOS EI MUUTEN OLE SOVITTU.

MEILLÄ TYTTÖ 2,5 V JA HIUKSET ON KIHARAPILVI PAKSUA TUKKAA JA SIIHEN EI KOSKE MUUT KUN MAMMA! eikä kyllä tulisi mummon mieleenkään. hyvin omavaltaista käytöstä...vähän kuin omisi lapsiasi jotenkin. sanot suoraan että ei käy!

Vierailija
18/61 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi päättää lasta koskevista asioista, myös hiustenleikkusta.

Vierailija
19/61 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oikeassahan olet siinä, että lapset on meillä vain lainassa. Kuten Kahlil Gibrankin sanoi...

Silti omilla vanhemmilla on oikeus päättää lapsen asioista, ei mummolla.

t. 20

Vierailija
20/61 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dominoiva äiti -> luuseri poika ..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän