Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulutuksesi BB:n katsoja?

Vierailija
02.09.2009 |

Täällä av palstalla niin kehutaan kuinka hyväpalkkaisia ollaan ja koulutuksena on niin maisteria kuin tohtorin väitöskirjan tehneitä. Niin kertokaapa nyt mikä on koulutuksenne/ammattinne, jotka tuota BB:tä katsotte! Joka toinen av kirjoituskin on BB:stä. Itse olen ihan tavallinen rivityöntekijä ja ei kyllä ole koskaan kyseinen ohjelma kiinnostanut.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

M.Sc

Vierailija
2/17 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain jostain syystä olen koukussa. En tiedä miksi, yhtään järkevää syytä ei ole, mutta niin vain on katsottava.

Viime vuonna mieheni katsoi ja oli koukussa ja minä piruilin asiasta; nyt häntä ei kiinnosta pätkääkään...

Ja koulutukseni on FT.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..koukussa vain hoitovapaalla ollessani

Vierailija
4/17 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut ekan BB:n ja viimevuotisen. Tämänvuotistakin on tullut katsottua 3-4 iltana.

Täytyy kyllä todeta, että taso laskee vuosi vuodelta. Ensimmäisenä vuonna talossa sentään oli jotain älyllistä keskustelua ja tolkkua touhussa. Vuosi vuodelta otetaan enemmän teinibilettäjiä, juotetaan niille hirveä määrä viinaa ja provosoidaan seksiin. Eli suomeksi sanottuna tuskin jaksan päivittäin tämänvuotista BB:tä seurata, mutta ehkä aika ajoin kuitenkin, että pysyn kärryillä. Se tulee sellaiseen aikaan illasta (22-23), ettei jaksa enää mitään järkevääkään tehdä ;-)

Olisi kyllä kiva nähdä sellainen BB, johon otettaisiin fiksuja, älykkäitä ja koulutettuja ihmisiä laajalla ikähaitarilla. Silloin varmaan koukuttuisin ihan kunnolla.

Vierailija
5/17 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottua, akateemiset on uutta white trashiä.

Vierailija
6/17 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

KM (eli minun tapauksssani luokanopettaja), joka katselee BB:tä muutaman kerran viikossa, eikä häpeä myöntää sitä. Miksei ap kertonut omaa koulutustaan?

Vierailija
7/17 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiskuntatieteiden maisteri. Sinänsä koulutustaustalla ei hirveästi pitäisi olla vaikutusta siihen, mitä katsoo tai tekee viihdyttääkseen itseään ja nollatakseen aivojaan päivän töistä.

Eikös viihteen pitäisi juuri olla jotain erilaista kuin ne jokapäiviset velvoitteet ja rutiinit? Itse en käytä alkoholia enkä tapaa oikeassa elämässä BB-asukkaiden tyylisiä ihmisiä ollenkaan. Kummasti viihdyttää nähdä, että tuollaisiakin on olemassa...

Vierailija
8/17 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7 päällä koko ajan:=)

Vierailija
9/17 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjallisuustiede. Nykyään työskentelen toimittajana sanomalehdessä.

En ole jostain syystä tänä vuonna jäänyt koukkuun yhtään samanlaisella intensiteetillä kuin aikaisempina vuosina. Minusta BB 2009 tyypit ovat yksinkertaisesti tylsiä,

Olen seurannut BB:a kaikki suomalaiset kaudet ja myös muutaman Brittikauden. BB:ssa minut alunperin koukutti ihmissuhteiden kehittymisen lainalaisuudet ja se, miten itse reagoin erilaisiin persoonallisuustyyppeihin. BB:a seuraamalla voi siis oppia joitain asioita itsestäänkin ;-)

Vierailija
10/17 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taitaisi kyllä katsoa muuten, mutta nyt olen äitiyslomalla.

Vierailija
11/17 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
12/17 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsonut kaikki kaudet ja aina päivitellyt kuinka typerää porukkaa talossa on, taidan olla se tyhmin kun edelleen subi menee päälle klo 22 illalla ;)

Hauskaa aivojen nollausta, kuten joku jo mainitsi.

Vierailija
13/17 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson pari kertaa viikossa ja jos lehdissä kerrotaan, jotain hauskaa tapahtuvan seuraavan päivä koosteissa.

Meillä työpaikalla lähes jokainen katsoo jonkin verran (akateemisia kaikki).

Olen huomannut, että BB:tä halveksuvat ovat enimmäkseen kouluttamattomia ja sen takia itseään paremmaksi korottavia.... Ja samaan johtopäätökseen aika moni muukin on tullut. Eli ne kaupan kassat/kotiäidit eivät katso BB:tä kun se on niin "pinnallista"

Vierailija
14/17 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sosionomi (AMK) ja katson BB:n aina kun vaan jaksan... Siinä on hauska seurata miten ihmisten ajatukset ja toimintatavat muuttuvat mitä pidempään he ovat eristyksissä!

Mutta täytyy myöntää, että talo on aina täynnä vaan etelä-suomalasia bilettäjiä... Vaikka karsinnat on pohjois-suomea myöten niin miksi sieltä ei sitten kuitenkaan tule porukkaa?! Kunnon juntteja kehiin niin sais vähä muutakin elämää sinne kun tuota ainaista pintaliitoa... :)

Vierailija
15/17 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katon BB:n jos jaksan.

Vierailija
16/17 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen th

Vierailija
17/17 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä jotain on paljon, niin ulkomaalaistaustaisia. Niitä on suhteessa paljon enemmän kuin niitä on väestöstä (4/14).

Samaten vähän koulutettuja ja tyhmiä on enemmän kuin heidän osuutensa väestöstä ;-) Ja 18-25-vuotiaat ovat ihan yliedustettuina.

Etelä-Suomesta on enemmän porukkaa kuin pohjoisesta yksinkertaisesti siksi, että siellä asuu enemmän ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi