Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomessa t-paita maksaa 25 euroa

Vierailija
04.04.2024 |

Saksassa samanlainen 15 euroa. Sanoin saksalainen tuttava. Mistähän moinen? Miksi meillä on kaikki niin kalliimpaa aina kuin muualla?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa tehty?

Vierailija
2/17 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei tehdä t-paitoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae Tokmannista vitosella.

Vierailija
4/17 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, no viime kesänä katsoin että Tokmannissa naisten t-paita oli 39,95€ ja miesten puolelta löysin sitten  5€ t-paidan. 

Vierailija
5/17 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ompelin 3 T-paitaa, yhteishinta oli 9 e, joten ei täällä kaikki ole kalliimpaa. Pitää vain osata itse tehdä.

Vierailija
6/17 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ero hinnassa on suurempi. Saksassa vaatteet on roimasti halvempia ja verotus alhaisempaa.

Vierailija
7/17 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei tehdä t-paitoja

Aika vähän täällä näkyy puuvillapeltoja.

Vierailija
8/17 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitosellakin saa ihan hyviä Lidlistä, mutta teksti voi maksaa ja tyhmäthän maksaa.

Vierailija
9/17 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvillan keräys, käsittely, kankaan teko, ompelu, pakkaus, kuljetus, varastointi, myynti Ei ihme, että maksaa, saisi maksaa enemmänkin, että ostettaisiin harvemmin.

Vierailija
10/17 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just ompelin 3 T-paitaa, yhteishinta oli 9 e, joten ei täällä kaikki ole kalliimpaa. Pitää vain osata itse tehdä.

Täällä etelässä saa ostaa neljä paitaa kympillä. Joten kyllä siellä kaikki on kalliimpaa.

Vierailija
11/17 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvin paita amazon primestä Saksasta 2,75€.

Vierailija
12/17 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs yllättävää siinä on. Täällä on Euroopan kalleimmat hinnat ja huonoin ostovoima.

Vierailija
13/17 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä etelässä saa ostaa neljä paitaa kympillä. Joten kyllä siellä kaikki on kalliimpaa.

Lapsi- tai orjatyövoimalla tehtynä tuotantokustannukset pysyvät matalina. 

Vierailija
14/17 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi Euroopan seitsemänneksi kallein maa. Kansainvälisen hintavertailun mukaan Suomessa hintataso on yli neljänneksen kalliimpi kuin EU:ssa keskimäärin.

Vierailija
15/17 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

saksassa naisten palkka on paska ja vaatekaupan työntekijät asuu mamman  ja papan kanssa ja lopettavat heti jos pääsevät naimisiin

Vierailija
16/17 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on onneks t- paitoja vaikka huru mycket. Ei onneks tarvi ostaa. Tuli aikoinaan ostettua ennen lamaa, sotaa ja koronaa.

Vierailija
17/17 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ruveta tekemään kaikki kalliimmat, kuten älypuhelimet, läppärit, televisiot, kodinkoneet, harrastusvälineet, auto ym. itse, niin säästää eikä kaikki tunnu niin kalliilta. Sitten vastapainoksi voi asua vähän leveemmin, syödä parempaa ja käyttää palveluita paremmin, kun on itse tekemällä säästänyt kokonaisen omaisuuden. Kovimmat tekee yökeikkaa ja rakentaa talonsa varastetuista materiaaleista. Sähköjohdotkaan eivät maksaneet mitään, kuten ei kattopellitkään, mitkään.