Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva puri tissistä palan, onko muille oikeasti käynyt näin?:(

Vierailija
18.08.2009 |

Poikani 7kk, 4hammasta siis puri tänään ihan oikeasti palan nännistä, tai nänni lähti osittain irti ja jäi repsottamaan, verta tuli ihan kamalasti ja nyt tk:ssa tikkasivat rinnan. Huomenna menen vielä keskussairaalaan näyttämään tätä. Poika on ollut viime aikoina kova puremaan tissiä mutta en uskonut että näin huonosti voi käydä, jotenkin minä tai poika riuhtaisi tissistä puremishetkellä. Imettää en tietysti sillä voi ja olisin saanut jotain lääkettäkin stoppaamaan maidon tuloa mutta haluan kuitenkin jatkaa imetystä toisella kaikesta huolimatta. Onko kellekään käynyt näin? Pystyykö rinnalla enään ikinä imettämään? Kamalan kipeä se nyt on:(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ketjussa näyttää olevan joku häiriintynyt henkilö.

Vierailija
22/28 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi imettää vaan yhdellä rinnalla tuossa tilanteessa? Toiseen rintaan tulee varmasti rintatulehdus, kun sitä ei saa tyhjennettyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson nyt vaan miten tässä käy ja kuinka nopsaan rinta paranee, onko siitä mihinkään enää ja mitä sanoo kirurgi huomenna. En minäkään olisi uskonut että näin voi käydä siksi kyselenkin täällä onko muita, ei näköjään ole, ja tosiaan siinä oli puremisen lisäksi riuhtaisu joka kai edesauttoi nännin repeämistä. ap joka poistuu nyt runnotun rintansa kanssa nukkumaan:(

Vierailija
24/28 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kurjalta. MInä lopettaisin imetyksen, mutta päätöshän on sinun. JOs jatkat imetystä yhdellä rinnalla, niin kannattanee käyttää rintakumia. Rinnoista voi myös tulla huomattavan erikokoiset, jos toisella imettää pidempään. Mikäli jatkat imetystä, voi tod näk "runnotulla" rinnalla alkaa imettämään noin kahden viikon jälkeen rintakumin kanssa.

Vierailija
25/28 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuskin moisesta tekee kipeää.

T: se, joka kirjoitti tänään aiemmin tissitakiaisestaan.

Vierailija
26/28 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nänni oli vauvan imuotteen takia pari kuukautta niin verillä ja rupinen, että lopulta nännistä oli noin kolmastosa kadonnut pois. Tätä en itsekään uskoisi jollen olisi omin silmin nähnyt. Sitten kun ote saatiin kuntoon ja tissit rupesi paranemaan, nänni kasvoi takaisin sellaiseksi kuin oli ollut. Ihme juttu.

Vierailija
27/28 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari päivää vuosivat verta, mutta paranivat todella nopeasti. Lypsin sillä välin käsin maitoa pois. Sitten kokeiltiin varovasti uudestaan. Ja loppujen lopuksi vauva sai maitoa vielä vuoden sen jälkeen (ilman pureskeluongelmia). Olen tosi tyytyväinen, että jaksoin silloin tsempata..

Uskoisin, että yhdelläkin onnistuu, se toinen rinta kun saa viestiä, ettei maidolle siinä ole kysyntää. Kannattaa ainakin yrittää.

Vierailija
28/28 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yks imetyshörhö ja imettänyt kahta ekaa yli 2-vuotiaaksi mutta täytyy sanoa että jos mulle kävis noin niin en uskaltais varmaan enää imettää. Tosin muistan kyllä sen vaiheen kun molemmat ovat hampaitaan kokeilleet niin yleensä se on liittynyt siihen ettei vauva ole halunnut imeä vaan on "leikkinyt" tai sitten se tapahtui syötön loppuvaiheessa kun oli jo syönyt kylliksi. Ehkä voisi ajatella sitten että olisi itse tarkkana ja heti lopettaisi imetyksen jos alkaisi näyttää että vauvan tekisi mieli purasta... Meillä kyllä se vaihe meni pian ohi kun lopetin imetyksen sillä kertaa siihen jos minua purtiin.