Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omg, mikä mies naapurissa!

Vierailija
18.08.2009 |

En muista millon olen nähny noin komeeta. 190cm, tumma,lihaksikas..huh. ei ole suomalainen. puhuu kyllä sujuvasti suomea, kun sain ihailultani postilaatikolla moi sanottua

Ja millanen akka sillä ;( ei mene tasan onnen lahjat. ehkä se on rikas tai toooosi mukava. muuta syytä en keksi.

Täytyy kai ruveta sen huuhkajan kaveriksi, se kai helpoin tie miehen elämään.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

'saisin jokaisen miehen jos haluaisin' -aloitusta. Vaihda ap aihealuetta: ota joku ihan ufo aihe ja keksi siitä provo. Nämä ihmissuhdejutut ei jaksa kiinnostaa yhtään.

Vierailija
22/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoossa isovanhemmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meistä uskoo, että se äijä lankee samantien sinuun kun hupparis vetoketjua raotat... Hohhoijaa, Huom! Joitakin 30-vuotiaita ei vois vähempää kiinnostaa tuollaiset 23-vuotiaat tipuset. Ja voihan sen olla, että jos sen tyypin muija on vanhempi kuin mitä se mies on, niin se vain tykkää vanhemmista naisista?

Mutta mulle aivan sama, anna palaa ja paukuttele henkseleitäs sitten täällä kun olet hajoittanut perheen vaan kellistäessäs tuon isukin sänkyyn ja itselles.

Vierailija
24/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei tiedä taustoja. Onko ne edes pari? Jospa vain asuvat yhdessä tai eivät ole onnellisia? Syitä voi olla monia.

Turha vain tyttöä morkata, ei se mieskään viaton ole jos jotain tapahtuu.

Vierailija
25/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasia 25 ikäsiä aina päiväpanon verran jaksaisi mutta ei niiden kanssa kyllä muuten mitään tule.

Vierailija
26/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hetken huvina. Mitäs se teistä kertoo et heti luulitte seksiä vaan mun haluuvan?

Kohta opiskelut lopussa, hyvä duuni ja oma koti ja ehkä se mieskin.

Mä ole seukkaillu oman ikästen kanssa ja ei toimi. Ehkä mä tarviin aikuisen miehen

Meille tulis sulosia paaperoita, ehkä yks tyttö ;)

Vierailija
27/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ex-ukkoni. Tähän asti kuvaus ainakin kuulostaa juuri oikealta: on tumma ja tyrmäävän komea, pitkä ja lihaksikas jne. Ja asuu Espoossa uuden naisen ja tämän lasten kanssa. Montako lasta niillä muuten on?

Enpä silti ottais takas, sen verran nuo kulttuurit törmäs meillä.

Vierailija
28/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on sekin mulle katseita suonu..et toivottavsti ei ole ykspuolista. olen 23v (näytän 18v) vaaleet pitkät hiukset, 160/50. tykkään käyttää korkkareita, pukeutua nätisti. jospa lastenhoitajaks tunkeis niille

ja sulla onavarmaan 70F.

Vierailija
29/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et herää.

Vierailija
30/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kotona ei ole silmän ruokaa, kyllä sitä alkaa hakea muualta. sekin on vain mies jospa se on olosuhteiden pakosta naisen kanssa? työlupa tmv. on sillä oma pizzeria. ne tenavat kai sen naisen. ei ainakan yhtä kauniita ja tummia kun mies eki senkin puolesta ok

Vierailija
31/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. Taatusti toi mies kuolaa sun perääs ja aattelee vaan sua, kun panee sitä huuhkajaa.

Vierailija
32/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihihiiii... XD

Vierailija
33/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pakostihan se on hyvä isä ja upee mies kun se on kert niin komeekin! Ihquu!

Ehkä mä tarviin aikuisen miehen Meille tulis sulosia paaperoita, ehkä yks tyttö ;)

Vierailija
34/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä mun vanhempien talo, omakotitalossa siis asutaan ja ne asuu tien toisella puolen rivarissa.

Valkosia taloja. Jos osu ja sama paikka, tiedät mitä tarkotan.

JOS se sun ex, kerro lisää siitä ihanuudesta ;)

ikä nyt ainakin

Vierailija
35/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ex-ukkoni. Tähän asti kuvaus ainakin kuulostaa juuri oikealta: on tumma ja tyrmäävän komea, pitkä ja lihaksikas jne. Ja asuu Espoossa uuden naisen ja tämän lasten kanssa. Montako lasta niillä muuten on? Enpä silti ottais takas, sen verran nuo kulttuurit törmäs meillä.

Vierailija
36/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihihiiii... XD

jutskailette henkeviä heti ja puhutte maailman politiikasta,vai?

Vierailija
37/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauis olla sun kaveri? söpöö... XD

Vierailija
38/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihihiiii... XD

jutskailette henkeviä heti ja puhutte maailman politiikasta,vai?

molemmin puolin,muru... =) lähinnä toisistamme juteltiin, kiitos kysymästä...

Vierailija
39/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän ap ansaitsee sen miehen, kun ap on söpö ja huuhkaja ei. Mies vois vaikka tulla ap:n kanssa asumaan ap:n vanhempien taloon, siitäkös se huuhkaja rivarissaan tulisi kateelliseksi.

Haloo, kiva tarina, mutta viimeistään nuo söpöt paaperot paljasti.

Vierailija
40/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Ja sitäpaitsi miehellä on varmasti pieni pili)