Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omg, mikä mies naapurissa!

Vierailija
18.08.2009 |

En muista millon olen nähny noin komeeta. 190cm, tumma,lihaksikas..huh. ei ole suomalainen. puhuu kyllä sujuvasti suomea, kun sain ihailultani postilaatikolla moi sanottua

Ja millanen akka sillä ;( ei mene tasan onnen lahjat. ehkä se on rikas tai toooosi mukava. muuta syytä en keksi.

Täytyy kai ruveta sen huuhkajan kaveriksi, se kai helpoin tie miehen elämään.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa nimittäin siltä että mies tykkää naisista joilla on aivot ja sulta ne puuttuu eikä niitä saa kaupasta.

2/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun tapaus etenee?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos olis sun mies. Oisko kivaa kun kaikki kuolais sen perään.

Vierailija
4/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaus kun on sokea, mutta hyvä niin... Mikäs siinä naisessa nyt sitten oli vikana?

Vierailija
5/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka vaimo ulkonäöltään paljon virtahevosta poikkea. Eikä vaikuta erityisen älykkäältäkään. Eli rakkaus on sokea. Voi olla että kyseinen mies ei vaan tajua ulkonäköasioista mitään.

Vierailija
6/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois teilläkin sydän jättää pari lyöntiä väliin ..

en mä tiä onks siinä naisessa mitään "vikaa". on vaan niin tavallinen. ei meikkiä, pulska, rillit. ei mikään missä silmä lepää

mä sinkku, et voin tehä ihan mitä haluun

kerran täälä vaan eletään. turha katua ja itkeä sitten myöhemmin kun ei ole uskaltanu elää

7/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tavalla kuin eilisessä leffassa se Hal :)

Vierailija
8/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks monet naiset on tyhmiä vaikka ulkokuorta onkin. onkohan geenesissä. jos meikkiä käyttää niin kyllä sitten on sitä rumuutta ihan siellä allakin.

Vierailija
9/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on sekin mulle katseita suonu..et toivottavsti ei ole ykspuolista.

olen 23v (näytän 18v) vaaleet pitkät hiukset, 160/50. tykkään käyttää korkkareita, pukeutua nätisti.

jospa lastenhoitajaks tunkeis niille

Vierailija
10/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

komeat, raamikkaat miehet pitävät enemmän tummista, muodokkaista naisista, joten menepä kasvamaan sinä typyliini.

no on sekin mulle katseita suonu..et toivottavsti ei ole ykspuolista. olen 23v (näytän 18v) vaaleet pitkät hiukset, 160/50. tykkään käyttää korkkareita, pukeutua nätisti. jospa lastenhoitajaks tunkeis niille

Vierailija
11/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on sekin mulle katseita suonu..et toivottavsti ei ole ykspuolista. olen 23v (näytän 18v) vaaleet pitkät hiukset, 160/50. tykkään käyttää korkkareita, pukeutua nätisti. jospa lastenhoitajaks tunkeis niille

jos se naisen ettii ni ettii vähän pidemmän ja kurvikkaamman,ettei luulla sua sen tyttäreks... Kih... XD

Vierailija
12/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kotona ei ole silmän ruokaa, kyllä sitä alkaa hakea muualta. sekin on vain mies

jospa se on olosuhteiden pakosta naisen kanssa? työlupa tmv. on sillä oma pizzeria.

ne tenavat kai sen naisen. ei ainakan yhtä kauniita ja tummia kun mies eki senkin puolesta ok

Vierailija
13/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne mitään kamalan vanhoja ole. about 30?

mies vielä sporttinen ja lihaksikas, taatusti käy punttiksella, nuoremman näkönen

mistä mä tiän vaikka ois nuoremoi kun se akka

Vierailija
14/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäöllä ole mitään tekemistä. Tiedän useamman tapauksen, jossa vaimo on miestään huomattavasti paremman näköinen ja miesten mielestä ihan "vetävä pakkaus", ja vieraisiin on silti menty. Joskus puolin ja toisin.

Ulkonäköpohjalta parisuhde ei kestä, siihen vaikuttavat vähän muut asiat.

Vierailija
15/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisenlaiselta saa hieman helpommin kuin siltä joka on kokoajan jossain pilateksessa tai vessan peilin edessä säätämässä jotain.

Vierailija
16/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kemiaa ja vetovoimaa tarttee olla. ja voin kertoa, et sitä on!

mä en muuta aattelekaan kun sitä miestä..ihana

kunpa se ei pitäis mua ihan kakarana.

Vierailija
17/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kemiaa ja vetovoimaa tarttee olla. ja voin kertoa, et sitä on! mä en muuta aattelekaan kun sitä miestä..ihana kunpa se ei pitäis mua ihan kakarana.

Vierailija
18/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikiksessa olen, ei sinne joka jannu pääse.täytyy olla päättäväisyyttä ja kunnianhimoa.

asun vanhempien kanssa vielä eli pappa betalar, se pieni -.

Vierailija
19/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hupaisa porvoolainen mutta älä venytä enää pidemmäksi.

ihan oikiksessa olen, ei sinne joka jannu pääse.täytyy olla päättäväisyyttä ja kunnianhimoa. asun vanhempien kanssa vielä eli pappa betalar, se pieni -.

Vierailija
20/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia mammat, oma elämä tasapaksua. Haaveleivat vain romansseista, elämä ajanut jo ohi.