Onko itkuun purskahtaminen
lääkärissä huonoa ja epäasiallista käytöstä?Lääkäri suuttui ja sätti minua itkemisestä, vaikka hävetti muutenkin se pokan pettäminen. Oletteko pyytäneet anteeksi, jos olette itkuun purskahtaneet?
Kommentit (10)
Ei tietenkään.
Jos itkettää niin pitää itkeä.
Lääkäri tässä on epäasiallinen, mikä ei missään nimessä ole harvinaista. Harva se päivä he ilkeilevät jollekin. Motiivi löytyy aina kun halutaan.
Yksi tavallinen ilkeilyn muoto on hymyillen kertoa vaihtoehtojen puutteesta. Tai jauhaa sivuseikousta niin, että aika loppuu ja näin ohittaa potilaan varsinainen vaiva.
Olen usein miettinyt millaista se purskahtaminen oikein on. Ruvetaanko siinä ääneen itkemään ihan missä vaan, kuten pienet lapset?
sulla on ollut stressiä ja se tekee ihmisestä itkuherkän. Sekin vaikuttaa, kun on sellaisen ihmisen luona, joka voisi antaa hoivaa ja apua. Lääkärissä käynti herkistää tästä syystä erityisen paljon jopa itkemiselle. Tyhmä tunteita pelkäävä rajoittunut lääkäri, ei hyvä omassa hommassaan. Pelästyi tunteita ja rankaisi sitten potilasta.
Kerran olen lääkärin edessä itkenyt, se taisi auttaa lekuria ymmärtämään oikeasti minua ja auttaa asioita tapahtumaan . Ei itkeminen lääkärissä ole asiatonta vaan ihmisyyttä. Asiana sen ei pitäisi lääkärissä herättää negatunteita.
Se on vain elämää. Olet vahvempi kuin ne jotka,ei itkis. Tunteet tekee ihmisestä karismaattisen.
Lääkäriltä tosi outo reaktio tuollainen, kun ihmistä pitäisi nimenomaan hoitaa kokonaisuutena ja luulisi luonnollisten asioiden olevan heillekin luonnollisia.
Aika monet lääkärit vaikuttavat vähän autistisilta, jospa hän vain hämmentyi eikä tiennyt miten toimia.
Minusta lääkäreillä on usein pöydällä valmiina nenäliinapaketti ihan sitä varten, että ihmiset itkevät. Sinulla on huono lääkäri, jos noin reagoi.
Olen itkijä. En häpeä. Ilmeisesti korona lisäsi herkkyyttä.