Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omg, mikä mies naapurissa!

Vierailija
18.08.2009 |

En muista millon olen nähny noin komeeta. 190cm, tumma,lihaksikas..huh. ei ole suomalainen. puhuu kyllä sujuvasti suomea, kun sain ihailultani postilaatikolla moi sanottua

Ja millanen akka sillä ;( ei mene tasan onnen lahjat. ehkä se on rikas tai toooosi mukava. muuta syytä en keksi.

Täytyy kai ruveta sen huuhkajan kaveriksi, se kai helpoin tie miehen elämään.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ois nopee tie miehen luo.En sen bestikseks aatellu ;) Kyllä mä ne keinot keksin. Pyydän apua jossain hommassa mieheltä, siitä se lähtee..tai auto "menee rikki" ja mies tarjoo kyydin...

Vierailija
42/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsista miehen kanssa johon on rakastunut.

Ei mitään outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdin vielä puol tuntii naureskella tälle provolle... =D

Vierailija
44/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsista miehen kanssa johon on rakastunut. Ei mitään outoa.

Vierailija
45/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsista miehen kanssa johon on rakastunut. Ei mitään outoa.

eri asia on aikuiset ihmiset... =D

Vierailija
46/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastoin periaatteitani, mutta jos ap mies tuntuu oikealta, älä epäröi.

Itse en saanut miestä johon olin rakastunut ja nyt elämä tasaista miehen ja lasten kanssa.

Minun neuvo on, älä tyydy toiseksi parhaaseen, sitä katuu myöhemmin elämässä.

Ei sitä joka päivä tapaa ihmistä jonka todella haluaa.

Vierailija
47/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia mammat, oma elämä tasapaksua. Haaveleivat vain romansseista, elämä ajanut jo ohi.

Mies ei välitä naisen fiksuudesta. Olisinpa itsekin vaan tajunnut pistää maalia naamaan riittävästi! Mitä paremman näköinen, sen parempi juttu!

Mutta hyvännäköisen naisenkin ohi ajaa nainen, joka jaksaa peuhata lakanoiden välissä. Ja suihkussa, autossa, hississä, leffateatterissa, assan baarin vessassa. Jos vain jaksaa jakaa riittävästi, niin ulkonäölläkään ei ole väliä.

Mies on luojan luomuksista se yksinkertaisin. Miksi en tätä ymmärtänyt, kun olin vielä nuori ja nätti? Oi miksi?

Vierailija
48/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama kunhan pesää saa niin kaikki on hyvin.

ihan sama mimmonen muuten on.

Vierailija
49/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kauneus

-nuoruus

-seksikkyys

-uutuudenviehätys

mutta suurena heikkoutena on mainittava empatian puute. Ei siis hetkauta yhtään rikkoa huuhkajan perhettä ja särkeä kenties pitkäänkin kestänyt ihmissuhde...saatika ne huuhkajan ja komistuksen lapset, viis heidän perheensä hajoamisesta, ja tämä vain jonkin postilaatikkoihastumisen takia...haloo!

No, ap:n kannattaa toivoa, ettei empaattisuus ole miehelle tärkeä ominaisuus naisessa. Voihan nimittäin olla, että huuhkajalle on tässä asiassa etulyöntiasema.

Vierailija
50/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat siitä oman pizzanpyörittäjän. Kyllä se vielä itselleen sopivan naisen susta koulii. Komean ulkomuodon sisällä asuu perimuslimi, jonka käsitykset naisen asemasta ovat vallan toiset, kuin meillä suomalaisilla. Jos nimittäin tarkemmin katselet sitä naapurin rouvaa, niin eikö se olekin hiukan alistuneen ja masentuneen oloinen? Tiedän mistä puhun.

Vierailija
51/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ap:n kannattaa toivoa, ettei empaattisuus ole miehelle tärkeä ominaisuus naisessa. Voihan nimittäin olla, että huuhkajalle on tässä asiassa etulyöntiasema.

näytä minulle mies, jolle ruma mutta empaattinen nainen ajaa ohi kauniista ja seksikkäästä?

Eri juttu on (provo-)ap:n muu luonne, vittumaisuus, omahyväisyys ja minäkeskeinen lätinä. mutta miehet sietävät outoja juttuja, jos nainen on muuten hot.

Vierailija
52/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa katsella ja jos silmää miellyttää, se riittänee.

Eikö kaunis tytö&komea mies voi siis olla rakastuneita? Vain rumat ovat aidosti rakastuneita ;) sen käsityksen näistä jutuista saa.

Vierailija
53/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elää harhoissa eikä ap ;D

vai että empaattisuus ajaa kauneuden ja seksikkyyden ohi? Teepä pikku gallup miehille, niin voit yllättyä

Vierailija
54/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miestä ei haittaa naisessa epäempaattisuus, ovat varmasti toisilleen oikein sopiva pari. En usko että oma mieheni innostuisi naisesta, joka lyöttäytyisi kaverikseni vain iskeäkseen lasteni isän eli mieheni. Hän ei halua lähelleen kieroja ja manipuloivia ihmisiä, ei, vaikka miten herttaisen hymyn taakse olisi kierous piilotettu.

Vierailija
55/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksikää oikeesti parempia!

Vierailija
56/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kotona ei ole silmän ruokaa, kyllä sitä alkaa hakea muualta. sekin on vain mies jospa se on olosuhteiden pakosta naisen kanssa? työlupa tmv. on sillä oma pizzeria. ne tenavat kai sen naisen. ei ainakan yhtä kauniita ja tummia kun mies eki senkin puolesta ok

jos näin on, niin pidä näpit erossa - voit kohta olla todella tukalassa tilanteessa!

Vierailija
57/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikiksessa olen, ei sinne joka jannu pääse.täytyy olla päättäväisyyttä ja kunnianhimoa. asun vanhempien kanssa vielä eli pappa betalar, se pieni -.

Oikikseen pääsee kestävillä perselihaksilla eli istumalla ja opettelemalla asioita ulkoa. Ehkä sulla on siis hyvät pakarat :D Tai sit läskiset..

terveisin TAIDEOPISKELIJA

Vierailija
58/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen muija on hyvä panemaan. Jokaisen miehen mielestä nainen, joka nauttii seksistä ja on hyvä siinä, on ...seksikäs.

Moni ulkonäöltään seksikäs on sit sängyssä ihan yhtä tyhjän kanssa tai ihan estoinen rassukka.

Vierailija
59/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ruma ja empaattinen nainen jää kakkoseksi ja kaunis ja seksikäs nainen korjaa potin, silloin kun on kyse petipuuhista.

Mutta yllätys yllätys, kun on kyse elämänkumppanista ja lasten äidistä (ja kodinhoitajasta), niin johan se ei niin sexy, mutta miellyttävällä luonteella varustettu vaatimaton nainen alkaakin kiinnostaa ihan eri tavalla.

Ja kokemusta on. Itse olin se kaunis ja seksikäs ja estoton naikkonen ja nuorempana myös ikävällä tavalla ylpeä ja ilkeä. Ja ilman miestä jäin.

Vierailija
60/61 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun sen miehen oma nainen todennäköisesti uupuu kotitöiden alle, silittää tunnin päivässä eikä missään tapauksessa JAKSA antaa miehelleen seksiä. Että eipä varmaan ap:n paljoa tarvitse pakaraansa vilauttaa kun jo taipuu naapurin kaveri.