Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen paras kuoro- ohjelma!

Vierailija
12.09.2009 |

Olen aina tykännyt Tomi Metsäkedon lauluista, herkkiä...

Mutta, äskeisessä kuoro-ohjelmassa meni maku hänen tuomarointiin, kun haukkui esim. sitä Yön Rakkaus on lumivalkoinen biisiä. Olisi jättänyt mielipiteensä omaan tietoon ja arvioinut vain sitä kuoron esitystä! Nyt tuntui että kuoro sai huonot arvostelut vain sen takia, kun metsäketo ei tykännyt biisistä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, oletteko kukaan enää seuranneet sitä Suomen parasta kuoroa? Finaalijakso vielä jäljellä ensi lauantaina, ja mukana enää kaksi kuoroa. Itse tykkään enemmän Philomelasta, joka on laulanut monipuolisesti eri tyylilajeilla ja tehnyt biiseistä tosi tyylikkäitä sovituksia. Kuopion nuorisokuoro on tosi söpöä porukkaa, mutta jotenkin se jäänyt tähän asti vain yhden tyyln kuoroksi: ovat reippaita ja ihania, mutta riittäkö se?

Vierailija
2/8 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikkini oli viime jaksossa tippunut Äänipäät. Siinä oli kuoro, joka osasi taidokkaan laulun lisäksi tarjota myös kunnon viihdettä yleisölle. Myös minun suosikkini on Philomela. Kuopion nuorisokuoro on jäänyt tähän mennessä turhan yksipuoliseksi. Kuopio voiton tulee kyllä nappaamaan mikäli edellisiin äänestystuloksiin on luottaminen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäketo toimi todella typerästi, hänen olisi pitänyt vain todeta, että tämä laulu ei sopinut kuorolle, eikä haukkua laulua. Ei ole fiksua arvostella saman ammattikunnan ihmisten tekemisiä, etenkin kun itse ei ilmeisesti ole säveltänyt mitään.

Suomen paras kuoro -ohjelma oli oikein mielenkiintoinen. Erilaisia kuoroja, oma suosikkini eka jaksossa oli Carmeninae.

Vierailija
4/8 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

surkea tätikuoro raiskasi Pikkuveli-biisin ja se uskiskuoro oli muuten vaan huono. Sibisläiset oli ylivoimaisia, lauloivat puhtaasti, hyvät sovitukset biiseistä ja hyvä meno ylipäänsä.

Vierailija
5/8 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätikuoro taas oli mun ehdoton suosikki, hauska versio Pikkuveljestä. Gospelit raiskasi mun lempibiisin, hirveen kuulonen. Luulen et Metsäketo haukku biisiä kun ei kehdannu haukkua suoraan kuoroa.

Vierailija
6/8 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoro laulaa moniäänisesti ja tekee omat sovituksensa. Ekassa ohjelmassa tykkäsin eniten Carmeninaesta, kuoro laulaa todella hyvin ja heidän äänensä sopivat hienosti yhteen. Myös Sibeliuslukion Kamarikuoro kolahti. Gospelkuoro ei vedonnut minuun yhtään.

Vierailija
7/8 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi jotenkin sellainen olo ettei se ois ees halunnu olla siel tuomaroimassa. Asenne oli tyyliin kunhan nyt alennun jotain sanomaan.

Lenni-Kalle taas oli ihana tuomari. Arvostelut hyviä ja asiallisia.

Lenni-Kalle on aina ollut todella hyvä persoona.

Gospel kuoro oli vaisu ja hieman jäykkis.

tätsyistä en juur välittänyt,ei ollut hyvä meininki niilläkään. Ihme et olivat yleisön suosikkeja. Sybiksen nuoret ilahduttvat minua pirteällä esityksellä ja hienolla laulutaidolla.

Toivon heille menestystä kisassa.

Vierailija
8/8 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoro laulaa moniäänisesti ja tekee omat sovituksensa. Ekassa ohjelmassa tykkäsin eniten Carmeninaesta, kuoro laulaa todella hyvin ja heidän äänensä sopivat hienosti yhteen. Myös Sibeliuslukion Kamarikuoro kolahti. Gospelkuoro ei vedonnut minuun yhtään.

Mutta oli kyllä karseaa kun niinkin sydäntäriipaisevasta biisistä tehtiin pilkkaa. Ja ne ei todellakaan laulaneet hyvin.