Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talvivauvaa odottaneet

Vierailija
16.08.2009 |

Oletteko ostaneet pari kokoa isomman ulkotakin vai myydäänkö erikseen äitiystakkeja? Vai oletteko käyttäneet miestenne takkeja :)

Nyt alkoi ongelma, kun säät kylmenevät. rv 25 mennään, eli pakko tässä on joku takki ostaa, kun omat ei mahdu kiinni.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin minun maha ei ole mikään pieni. Ja joulukuussa vasta la..

Joten tänään marssin vasta avattuun lastenvaateliikkeeseen jotka myy äitiysvaatteita. Sielä oli aivan ihana musta A linjainen mammatakki, jota voi käyttää normaallissakin tilassa ja on hyvä synnytyksen jälkeenkin kun makkaroita vielä on jokunen aika. Myyjä kokeili ittensä päälle, jolla ei siis ollut vatsaa ja näytti siis hänenkin päällään tosi hienolta. Merkki on mama.licious ja maksoi 54,95€

Minä tarvitsen takkia päivittäin työni puolesta, joten 50€ ei ole kova hinta maksaa siitä että sitä käytän päivittäin.

Vierailija
2/30 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella varaton ja nuori, joten pistin monta villapaitaa ja kaulaliinan, kun takki ei mennyt kunnolla kiinni. Nyt aikuisena ostaisin ilman muuta isomman takin, sillä vaikka se maksaa, on se halpa hinta hyvästä mielestä niiden muutaman viimeisen kuukauden aikana. Takin voi myydä tai lahjoittaa eteenpäin, jos jää turhaksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se silti loppuun asti riittänyt, mutta kyseessä oli onneksi talvi 07-08 joka oli erityisen lämmin niin pärjäsin loppuajan ihan mainiosti fleecetakilla, joka oli miesten kokoa.

Synnytin helmikuussa.

Vierailija
4/30 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tuollainen rento ja nuorekas mistä ei oikeastaan edes kunnolla huomaa että on miesten takki.

Vierailija
5/30 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä mietin kun isommat takin ostaa, että ei kai hihat roiku rumasti ja olkapääsaumat on hauiksen kohdalla.

Äitiystakkejako ei ole myynnissä?

ap

Vierailija
6/30 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä löysin kaupasta ihanan paksun ponchotyylisen villaneuleen alkusyksyn viileisiin ja keskitalveksi löytyi kirpparilta ihana a-linjainen talvitakki, se kävi ihan loppumetreille saakka mallinsa puolesta.

Vierailija
7/30 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli ikivanha villakangastakki, joka oli melko väljää kokoa. silti marraskuun alussa, kun laskettuaika oli käsillä, jouduin pukemaan takin alle villatakin silleen väärinpäin. näytti koomiselta, mutta lämmintä oli. kiedoin vielä pitkän kaulaliinan kaulaan ja ne päät roikkui siinä villatakin päällä vähän naamioiden sitä hullunkurista asuyhdistelmää.

Vierailija
8/30 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetoketju oli kyllä tappokireällä mutta kiinni meni:)en viitsinyt ostaa mitään telttaa parin kuukauden käytön takia.tyttö syntyi joulukuussa.

Vierailija
9/30 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppatakki lakkasi menemästä kiinni joskus rv 33-34 tienoolla, ja näytti kyllä sitä ennenkin aika huvittavalta :D Onneksi oli leuto talvi, vauva syntyi tammikuun alkupuolella.

Vierailija
10/30 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riitti mainiosti! Ja riittää edelleen, koska olen lihonut montakymmentä kiloa.

Vierailija
11/30 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käytin omaa takkia. Ei haitannut yhtään, että oli auki aina

Vierailija
12/30 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helmikuussa ja molemmilla kerroilla on mahtunut oma takki päälle.

On ollut sellainen "laskettelu"takki. Vyötärönauha tietysti löysälle ja on mahtunut. Mulla ei kyllä kait ole älyttömän iso vatsa ollutkaan.

Toppahousut on oleet suurempi ongelma.

Vierailija
13/30 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tosiaan ole halpoja... Mullekin meni oma sellainen laskettelutoppatakin tyylinen vaikka vetoketju olikin ratkeamispisteessä ja taskut täytyi pitää auki, tuli parisenttiä lisämittaa :) Lisäksi lainasin äidiltäni sellaisen a-linjaisen villakangastakin. Ja kuten joku jo sanoikin mulla ainakin oli aina niin kuuma että harvoin takkia edes kiinni pidin. Normaalisti olen aina ihan jäässä.

Vierailija
14/30 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut ostaa parin kuukauden takia äitiystakkia itselleni. Lapsi syntyi tammikuussa.

Vierailija
15/30 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-linjaisen takin muutamalla eurolla.

Enempää rahaa en halunnut panostaa parin kk takia. Suosittelen kirppareita! Joko ihan äitiystakki kirpparilta, tai muuten vaan vähän isompi ja a-linjainen!

Syksyllä menin eka pitkään vanha takki auki ison kaulahuivin turvin. Etelä-Suomen talvissa niinkin varmaan pärjäisi.

Vierailija
16/30 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hartioista näyttää isolta, laita jonkinlainen iso huivi harteille, niin eivät saumat näy. Hihoja varmaan voi kääntää...

Vierailija
17/30 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin loppuun asti, oli aika reilu malli ja mulla oli suht pieni maha. housut tosiaan oli isompi ongelma ulkoillessa, mutta miehen toppahousut tai tuulihousut oli jalassa. :)

Vierailija
18/30 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska oma mies oli liian laiha..

Takki ei ollut mikään muodikkain, mutta lämmitti silti. Lisäksi käytin resorikankaasta ommeltua mahatuubia, kun takin alle pääsi tuulemaan.

Vierailija
19/30 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olli kyllä vähän 50+ mallistoa, tummanruskea, maksanut aikoinaan jotain 450 euroa, mutta ihan hyvä odotustakiksi!

Muuten en kyllä kehtaisi pitää. Mieskin sanoi, että näytän ihan "rouvalta" !

Vierailija
20/30 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yritän pärjäillä neuleilla niin kauan kuin mahdollista. Minulla on myös yksi urheilullinen kevyttoppatakki, jossa on säädettävä vyötärö, ja yllättävän hyvin se mahtuu vielä päälle. Tarvittaessa ostan jostain halpakaupasta tai kirpputorilta A-linjaisen takin, joka käy hyvin äitiystalvitakkina ja sen voi myydä sitten normaalitakkina pois kirpputorilla. Mitään miehen rytkyjä en aio käyttää, koska haluan kuitenkin pukeutua tyylikkäästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan