mikä meissä tatuoiduissa naisissa ahistaa?
varsinkin toisia naisia? en ole gootti tai punkkari tai mikään muukaan,vaan tyylikäs parikymppinen nainen,pienen lapsen äiti ja mukava sellainen joka on huomannut että naiset aristelee minua ja taas miehet tykkää vaikka olenkin erittäin tatuoitu,eikä miehillä välttämättä itsellään tatuointeja...kertokaa?
Kommentit (45)
En pidä terveenä sellaista ihon käsittelyä. Ja varsinkin kun tatuoinnit eivät ole millään tavalla kauniitakaan, niin koko homma on mulle hyvin käsittämätöntä.
En siis voi kuvitella, että jakaisin mittavasti tatuoidun ihmisen kanssa samaa arvomaailmaa tai ajatusmaailmaa niin pajon, että syvempi tutustuminen on paikallaan. Olen siis ennakkoluuloinen, ja tutustun tatuoituihin hitaasti.
muutenkaan mikään ulkonäkö seikka ei mulla vaikuta mielipiteisiini ihmisistä. Sitten, kun olen tutustunut, teen vasta mielipiteeen tyypista. Oli sitten kukkahattutäti, "Paris Hilton"-kopio, jakkupukuleidi tai tatuoitu nainen.
ne on yksinkertaisesti RUMIA, sekä naisilla että miehillä.
Naisella varsinkin ne näyttävät likaiselta. Ei voi mitään.
lihavat ihmiset on rumia,niin miehet kuin naiset ja silti suhtaudun heihin samalla lailla kun hoikkiin kauniisiin ihmisiin. jos luonne kohillaan niin ulkonäöllä ei mielestäni väliä.. ap.
En pidä terveenä sellaista ihon käsittelyä. Ja varsinkin kun tatuoinnit eivät ole millään tavalla kauniitakaan, niin koko homma on mulle hyvin käsittämätöntä.
En siis voi kuvitella, että jakaisin mittavasti tatuoidun ihmisen kanssa samaa arvomaailmaa tai ajatusmaailmaa niin pajon, että syvempi tutustuminen on paikallaan. Olen siis ennakkoluuloinen, ja tutustun tatuoituihin hitaasti.
tutustut johonkin ihmiseen ja sitten huomaat,että pentele sillähän onkin pari tatskaa? Alatko taantumaan ja etsit väkipakolla jotain vikaa ihmisestä vai voitko jatkaa ystävyyssuhdetta?
itse olen törmännyt siihen,että jos tutustun ihmiseen (naispuoliseen) esim. baarissa,minulla on pitkähihainen paita päällä ja tukka auki eikä edes kaulatatuoinnit näy,kaikki synkkaa hyvin ja höpötellään niitä näitä,kunnes otan pitkähihaisen pois ja tauoinnit paljastuu, niin on uskomatonta miten todellakin toisen suhtautuminen voi heittää siinä vaiheessa niin häränpyllyä,vaikka hetki sitten olin mukava ihminen...todella inhottavaa..meitä on joka junaan,ihmetyttää vaan :)
ap
tatskaa eikä lävitystystä, mutta esim. siskollani on kroppa täynnä eikä haittaa yhtään, tuskin edes huomaan niitä.
Mutta sinänsä se, että nykyään vähän jokaisella naisella tuntuu olevan tribaali tai joku yksittäinen tatuointi jossain, on mielestäni tyylitöntä, siis kun se on ilmiönä niin massajuttu ja yleensä tatuointi ei ole erityisen kaunis millään tavalla.
ei vielä hyvin tunneta (baaritiskillä), ja kun minustakin kovin tatuoitu nainen viittaa alamaailmaan, niin tulee mieleen että mihinköhän soppaan sitä on lusikkaa laittamassa.
...hirveen rumia...
jonkun pienen tatskan ottaja on vaan muodin orja joka luulee olevansa älyttömän originelli ja luova
Kuten ensimmäisen kuvani hakannut tatuoija sanoi: Yks enemmän meitä, yks vähemmän niitä.
T: yks toinen tatuoitu mies. Alamaailman kovinta kastia: FM ja johtotehtävissä isossa IT-alan yrityksessä.
että te kuvittelette muiden olevan jotenkin erityisen kiinnostuneita tatuoinneistanne. Aika surkuhupaisaa, kun täytyy väkisin pukeutua just sen malliseen paitaan, että tatska vilkkuu selästä tai jostain. Krooh.
kyse on siitä, ettei toisten naisten mielestä ulkonäöllä saa leikkiä. Naisten oma kauneuskäsitys on hirveän tiukka ja jyrkkä, ja kaikki jotka siitä eroavat (jopa tahallaan herregud!) on jotenkin epäilyttäviä.
Nämä tässäkin mainitut syyt tatuoitujen torjumiseen ovat olleet täydellisen naurettavia. Mä tunnen monia tatuoituja naisia, sekä pari oikeasti alamaailmaan kytköksissä olevaa, ja nämä eivät, ylläri ylläri, ole samoja ihmisiä ollenkaan. :) Ja tuo tatuointien rumuus, sorsitteko te myös niitä naisia, joilla on bad hair day, tai niitä joilla on rumat vaatteet? Aika pinnallista.
Tuohon muotijuttuun sitten, ne tatuoidut, joita tunnen, ovat ottaneet tatuointinsa itseilmaisun takia. Ne kuvaavat aiheita, jotka ovat heille tärkeitä, tai viehättävät heitä esteettisesti (esim. ne haukutut tribaalit). En tunne ketään, joka olisi ottanut tatuoinnin sen takia, että se on muotijuttu. Enemmänkin niin päin, että nykyään kun tatuoinnit ovat yleisiä, konservatiivisemmatkin ihmiset uskaltavat niitä ottaa.
Itselläni ei ole tatskaa, eikä luultavasti tulekaan, mutta minäkään en tajua tätä inhoa, jota tatuoidut naiset täälläkin herättävät. Reaktio on täysin kohtuuton "syntiin" nähden.
Ja siihen liittyy usein pakottava tarve leimata tatuoitu nainen joksikin; huoraksi, white trashiksi, kouluttamattomaksi, juntiksi, köyhäksi... Mitä hyvänsä negatiivista voi odottaa! En käsitä...
Ymmärrän hyvinkin etteivät kaikki halua tatuointia, mutta mikä tarve on leimata sellaiset, jotka haluavat?
Sama pätee lävistyksiin.
Ja pahimmat leimaajat ovat nimenomaan toiset naiset. Surullista, mutta totta.
jos ihmiset ottavat välittämästi etäisyyttä ne nähdessään. Pentagrammeja tms?
Jos joku karsea rumistus on heille oleellista esteettistä sielun itseilmaisua niin meillä ei selvästikään ole paljoa yhteistä.
Tuohon muotijuttuun sitten, ne tatuoidut, joita tunnen, ovat ottaneet tatuointinsa itseilmaisun takia. Ne kuvaavat aiheita, jotka ovat heille tärkeitä, tai viehättävät heitä esteettisesti (esim. ne haukutut tribaalit).
toisten estetiikan tajun ja itseilmaisun?
Korkeallepa itsesi nostat.
mutta en myöskään ymmärrä sitä estetiikkaa.