mikä meissä tatuoiduissa naisissa ahistaa?
varsinkin toisia naisia? en ole gootti tai punkkari tai mikään muukaan,vaan tyylikäs parikymppinen nainen,pienen lapsen äiti ja mukava sellainen joka on huomannut että naiset aristelee minua ja taas miehet tykkää vaikka olenkin erittäin tatuoitu,eikä miehillä välttämättä itsellään tatuointeja...kertokaa?
Kommentit (45)
mutta ne ovat jotenkin niiiiin b o r i n g. Joka äipällä on jonkunlainen syherrys ihossaan. Kaiken lisäksi ne ovat minusta rumia.
naiset aristelee minua ja taas miehet tykkää vaikka olenkin erittäin tatuoitu,eikä miehillä välttämättä itsellään tatuointeja...kertokaa?
Sehän tietysti johtuu siitä, että olet niin äärettömän ihana ja seksikäs, että naiset kadehtivat ja miehet himoitsevat tatuoinneista huolimatta...(sori oli pakko)
Tatuoinnit ovat nykyään niin yleisiä, että tuskinpa ne itsessään ärsyttävät ketään, elleivät ole todella provosoivia. Ainakin omassa tuttavapiirissäni henkilön luonne ratkaisee, pidetäänkö hänestä, eivätkä tatuoinnit.
Enpä ole tullut ajatelleeksikaan, mutta minunkin kohdalla on ollut kaksi ajankohtaa kun olin todella masentunut ja tuuliajolla, yläasteella ja opiskeluaikoina, ja silloin harkitsin tatuointeja. Nyt ei enää tulisi mieleenkään, ONNEKSI en ottanut niitä kuvia, joita mun silloin teki mieli. Herran jestas...
Olen itse aika konservatiivisesta perheestä, joten en ole edes kummemmin mokomia ajatellut. Eli ei tee kylmää eikä kuumaa, itselleni en ottaisi kun ei vastaa minun kauneuskäsitettäni.
Olen iloinen etten joskus tatskojen ollessa "muotia" ottanut sitä kiinalaista kiekuraa olkavarteen tai ruusua nilkkaan vaikka mieli teki. Jotenkin jos esim. käsivarsi tai selkä on ihan täyteen tatutoitu, niin se on jotenkin tunkkaisen näköistä :-/ Ja kaulatatuoinnit suorastaan pelottavia.
Tykkään silti katella Miami tai LA Inkiä - siellä tatskat ovat upeita varsinkin ne värikkäät. Mutta kyllä silti Kat von D on mielestäni liian täynnä väriä. No, tulipahan sekava sepustus :-O