Miksi jotkut ei pääse avioeron jälkeen eteenpäin? Yksi tuttu velloo erosurussa vielä 5 vuoden jälkeenkin
Sillä eksällä taas on jo toinen avoliitto menossa eron jälkeen ja tuskin edes muistelee entistä aviopuolisoa.
Kommentit (6)
Katsokaas Koivun Helenan ig-tarinat. Siinä on oikein major erosurussa velloja
Ei ole muuta elämässä? Ammattiapua eteenpäin pääsemiseen? Terapia voi auttaa.
Kyllä mulla on muutakin elämää ja paljonkin, mutta silti yli kaksi vuotta eron jälkeen tulee edelleen itku kun ajattelen miten kylmästi ja julmasti exä mut jätti. Jätti ikuiset traumat tämä ero. En usko enää rakkauteen ja parisuhteeseen. Kaikkein vähiten uskon siihen, että kukaan voisi koskaan oikeasti rakastaa mua. Exä väittää rakastaneensa mua, että vaikea uskoa.
Aika ja aika usein kyllä auttaa. Itse kaipailin pitkään (kun oltiin säännöllisesti tekemisissä). Sitten sain oikean elämää muuttavan tilanteen (sairastuminen). Ja nykyään mietin miksi roikuin niin kauan tuossa kun prioriteetit täysin eri nykyään.
En toki toivo sairastumista kenellekään. Mutta antoi perspektiiviä asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Aika ja aika usein kyllä auttaa. Itse kaipailin pitkään (kun oltiin säännöllisesti tekemisissä). Sitten sain oikean elämää muuttavan tilanteen (sairastuminen). Ja nykyään mietin miksi roikuin niin kauan tuossa kun prioriteetit täysin eri nykyään.
En toki toivo sairastumista kenellekään. Mutta antoi perspektiiviä asioihin.
Mä en ole exän perään haikaillut enää pitkään aikaan. Ero tuli loppukeväästä kaksi vuotta sitten ja kyllä alkusyksystä viimeistään tajusin, että en enää haluaisi kyseisen ihmisen kanssa olla. Se ero vain oli niin kamala miten exä sen hoiti. Järkytys oli niin suuri koska en osannut odottaa eroa. Mä kirjoitin siis tuossa sua edellisessä viestissä.
Jos elämässä ei ole ollut muuta kuin se puoliso/perhe? Ilmeisesti ero oli jokseenkin traumaattinen? Varsinkin täysin perhekeskeiselle ihmiselle voi olla rajua eroaminen, varsinkin jos se ei ole itseaiheutettua.