Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni hermot!!!

Vierailija
13.08.2009 |

Minkälaisia lattarintoja tämä maa on pullollaan, olen koko viikon yrittänyt etsiä rintaliivejä eikä niin missään. Kaikki vaan jotain kuppikokoa B tai maksimissaan C, koko 75E siis totaalisen harvinainen!!!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia lattarintoja tämä maa on pullollaan, olen koko viikon yrittänyt etsiä rintaliivejä eikä niin missään. Kaikki vaan jotain kuppikokoa B tai maksimissaan C, koko 75E siis totaalisen harvinainen!!!

Tosin sillä erotuksella, että olen noitunut, mitä ämpäriutareita tämä maa on pullollaan, kun olen yrittänyt etsiä rintäliivejä ja kaikki alkaa koosta B75... ;)

Vierailija
22/28 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka niistä pitäisi olla ylpeä, omista ja toisten. Ollaanhan me sentään naisia. Naiset ovat ihania!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku lättänä poikatissit A -ei ap

Ei kiitos lehmä-lookille!!!

Vierailija
24/28 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos lehmä-lookille!!!

[/quote]

Vierailija
25/28 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

H80 oleva saapuu hiekkalaatikolle

Vierailija
26/28 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei aikaisemmin ole maininnut mitään negatiivista rintojeni koosta, mutta arvasin kateellisten av-hörhöjen nostavan tästäkin metakan. Jos pituus on 160cm paino 55kg ja kuppikoko 75E, niin minä kyllä omasta mielestäni kelpaan itselleni. Voi tietysti olla, että pelkäätte miestenne puolesta, jos keinahtelen vastaan ja saan teidän mielestään liian pitkiä katseita...Kävisi minullakin lehmät ja kupoliteltat mielessä, jos olisin jonkun muunlainen, kuin olen. Yhden lapsen olen näillä rinnoilla koulutielle saattanut.

Vierailija
27/28 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minnekäs päin ne nännisi osoittavat?

Vierailija
28/28 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden lapsen olen näillä rinnoilla koulutielle saattanut.

anteeksi, oli pakko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän