Jos mies sanoo pitävänsä pienistä rinnoista, hän valehtelee.
Tämä on tosiasia. 99,9% miehistä pitää keskikokoisista tai suurista rinnoista.
Tuli mieleen tosta pienirintaisten ketjusta.
Kommentit (61)
Tukiko sama tutkimus myös väitettä, että 99,9% miehistä pitää meikatuista ja vaaleat pitkät hiukset omaavista laihoista naisista, jotka pukeutuvat seksikkäästi?
pitävänsä pienestä miehen elimestä.
Olen itse pienirintainen, ja olen tavannut kolmenlaisia miehiä: niitä jotka pitävät kunnollisen kokoisista rinnoista ja myös sen tunnustavat, miehistä jotka korrektisti eivät asiaa tunnusta ja sitten miehiä, joille rintojen koko ei ole kynnyskysymys vaan pienemmätkin käyvät. Tuo viimeksi mainittu tyyppi taas vieroksuu todella isoja rintoja, jotka eivät enää ole kiinteät.
Mun ex tykkäsi pienirintaisista. Itsellä on isot rinnat ja sain aina kuulla haukkuja rinnoistani.
vakaasti sitä mieltä, että ne ovat aivan täydelliset pieneen raamiini. Ja tätä mieltä on myös mieheni. En ymmärrä miksi pitäisi epäillä mieheni rehellisyyttä tässä asiassa :D
sillä minulle on aivan yhdentekevää millaisista rinnoista miehet pitävät :). Itselläni pieni B ja olen tyytyväinen. En ikimaailmassa haluaisi isompia rintoja, vaikka mieheni sellaisista pitääkin.
Olen tyytyväinen näin :).
isot rinnat ja mulle on parikin miestä sanonut suoraan, että tykkää enemmän pienistä.
Miksi lie valehtelivat :D
Tämä vain ap:lle tiedoksi pureutumatta enempää siihen faktaan, että nämä miehet olivat kyllä äärimmäisen tökerökäytöksisiä.
Pillun ja peniksen vertailut taas korreloi.
itse en haaveile mistään isosta rintarustuksesta.
Toki napakka B tai C olisi hieno juttu, mutta vaimon AA:kin on aika jees.
Missään tapauksessa täydellisellä naisella ei mielestäni olisi C-kuppia suurempia.
Vielä sellainen luonnonlaki, että napakka C on toki ihana, mutta taitavat olla harvassa parin imetyksen jälkeen napakat C:t. Ehdottomasti terhakkaat parin imetyksen jälkeiset AA:t, kuin roikkuvat C:t.
Minulle kelpaavat siis oikein mielellään A-kupit, eikä missään tapauksessa C:tä isommat, niissäkin on käytännössä jo liikaa.
Mies
Siis ei mistään olemattomista, vaan normaali A-B kupeista. Mulla on niukka B ja on aivan hulluina mun tisseihin!
Mutta pylly onkin eri juttu, mun miehen mielestä hyvä pylly on jees, ei vois sietää mitään löllöpersettä tai neljän leivän uunia.
Luulen, että osa miehistä on vaan pylly-ihmisiä eli naisen perä on se joka kiinnostaa enemmän kuin se rintavarustus ja siksi myös A-kuppi käy, kunhan perä on kunnossa. :)
Mun mies on myös sanonut leikkisästi, että avioero tulis jos silikonit hankkisin.
Eikä tissejä voi verrata miehen penikseen, enemmän vois verrata siihen, että kuinka moni nainen pitää lihaksikkaista miehistä??? Varmaan aika moni, mutta silti osa tuntemistani naisista pitää myös normaaleista "kukkakepeistä".
Oman ( täysin tieteellisen ) tutkimukseni perusteella pidän pienirintaisista naisista enemmän, koska heidän seksuaalinen aktiviteettinsa on vastannut enemmän omaani, joskus ylittänytkin sen, huh-huh.
Saman tutkimuksen perusteella pienet rinnat ovat enemmän tuntoherkkiä koskettelulle.
Isompirintaiset saavat yleisesti ottaen enemmän huomiota miehiltä ja tämä huomio tuottaa naiselle mielihyvää, joka taas näyttää vähentävän tarvetta tai halua varsinaiseen seksiin.
Tutkimuksen pohjana on varsin kattava aineisto.
Pidän siis isompien rintojen katselusta, mutta enemmän pienempirintaisista naisista.
Perustelen näin. Valehtelenko?
- eräs mies -
mulla nimittäin on aika laaja tuttavapiiri miehiä, ja ne, jotka ulkonäön perään katsovat, ottavat mieluusti pitkän hoikan blondin, jolla rinnat ovat pystyt ja KIINTEÄT, yleensä hoikkuuden vuoksi varsin pienet.
Isotissisiä on enemmän miehillä, jotka ovat itsekin vähän rempsallaan ulkonäöllisesti, eivät välitä pienistä makkaroista siellä täällä jne.
ja tykkäävät samoista asioista. Vähän niin kuin kaikki naiset ovat samanlaisia ja tykkäävät samoista asioista.
Minä taas en miehenä tiedä kamalampia tissejä kuin isot roikkuvat mallia mummo. Pienet on kivat mutta pehmeät isot löllykät aika pahat.
ja ainakin niistä ovat tuntuneet tykkäävän.
Isorintaisia pitävät aika halpoina ja pantavina, pienirintaisia kehuvat, koska heistä saa urheilullisen kuvan.
Tällainen otos minulla on miesvaltaiselta työpaikalta, missä olen kuullut miesten keskustelevan naisista.
löytyy aina pienirintaisia kehuvia "miehiä" :D
Mulle on ihan sama, millaiset tissit jollakin on tai millasista kukin pitää, mutta älkää tehkö itsestänne pellejä.
Isorintaisia pitävät aika halpoina ja pantavina
On todella inhottavaa ajatella että ne kehtaavat pitää mua halpana ja pantavana vain siksi että minulla sattuu olemaan isot rinnat. Mitä helvettiä minä sille voin??
mutta sinä olet niin täynnä niitä lollojasi, että et voi uskoa sitä.
löytyy aina pienirintaisia kehuvia "miehiä" :D
Mulle on ihan sama, millaiset tissit jollakin on tai millasista kukin pitää, mutta älkää tehkö itsestänne pellejä.
20 omistaa kiintät b-kupit, jos nyt kauheasti kiinnostaa. Muutoin on vain niin huvittavaa, kun AINA tällaiseen ketjuun tulee "mies" ylistämään pieniä rintoja. Aika läpinäkyvää. Ja näkee, että nainen on kirjoittanut. Huono itsetunto jollakin.
uskon tällä palstalla olevan miehiäkin.
Ehkä se ongelma on kuitenkin sinulla kun et voi uskoa, että sellaisia miehiä on.
20 omistaa kiintät b-kupit, jos nyt kauheasti kiinnostaa. Muutoin on vain niin huvittavaa, kun AINA tällaiseen ketjuun tulee "mies" ylistämään pieniä rintoja. Aika läpinäkyvää. Ja näkee, että nainen on kirjoittanut. Huono itsetunto jollakin.
Varmasti jokaiselle löytyy ihailijansa. Valitettavasti oma mieheni kuuluu siihen isorintaisia ihailevaan enemmistöön. Itse olen vain 70c.