Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies sanoo pitävänsä pienistä rinnoista, hän valehtelee.

Vierailija
09.08.2009 |

Tämä on tosiasia. 99,9% miehistä pitää keskikokoisista tai suurista rinnoista.

Tuli mieleen tosta pienirintaisten ketjusta.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon on semmosiakin miehiä joille kelpaa tissit kun tissit kunhan ne vaan löytyy.

Vierailija
42/61 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat jääneet vauva-asteelle ja haluaisivat upota imettävän äitinsä rinnoille.

Kannattais olla varovainen...

ja ajatuksen taustalla on pikku-Lolita, mies haluaa puoliksi lasta. Tällaisten miesten kanssa sietäisi olla varpaillaan ettei käytä lapsia hyväkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on keltään pois, jos mies tykkää pienistä/isoista rinnoista? Ollaan onnellisia siitä, että meille kaikille löytyy ottajansa mieltymyksensä mukaan.

Mulla on kiinteät A:t, jotka ovat kolmen lapsen imetyksen jälkeenkin edelleen terhakasti pystyssä. Mieheni ovat mulle aina suoraan sanoneet olevansa peppumiehiä ja sellainen ihanuus multa löytyykin kauniin muotoisena ja keinuvana :-)

Tää on just tätä nainen on naiselle susi -osastoa, josta en tykkää ollenkaan!

Vierailija
44/61 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet rinnat :) 75A, no nyt on kyllä taas kasvaneet kun raskaana olen :) B tällä hetkellä.

Ja kyllä tuo mies ennen raskautta ja raskauden aikana on tarrannut innoissaan kiinni ;) En kyllä ole edes kysynyt, tykkääkö näistä. Mutta tekojensa vuoksi voisi päätellä että tykkää :)

Mistäs sitä sitten tietää pitääkö paikkaansa :D Ja vain minua miellyttääkseen kourii aina kun ehtii ;)

Vierailija
45/61 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on hävinneet viimeisetkin itsetunnon rippeet, kun en voi enää ollenkaan luottaa siihen että mies olisi minusta kiinnostunut muuten kuin panopuuna. Nykyään tapaankin miehiä mielummin netin kautta, jossa pääsee tutustumaan ensin muuhunkin kuin ulkokuoreen. Toki kuvankin lähetän, mutta sellaisen, jossa rinnat eivät näy kovin hyvin.

Ja olen 75F, eli kyseessä eivät ole mitkään valtavat lollot, mutta isohkot kuitenkin. Uskon että miehiä on joka junaan niinkuin meitä naisiakin, toiset tykkäävät isoista, toiset pienistä. Mutta se on varmaa, että pienirintaiset voivat keskimäärin olla tutustumistilanteessa varmempia miehen aidosta kiinnostuksesta kuin me isompirintaiset.

Isorintaisia pitävät aika halpoina ja pantavina

Vierailija
46/61 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi minulla on keskikokoiset, ei isot eikä pienet, en siis tee itsestäni pelleä, enkä ole horon näköinen, hyvä homma! =D

Vierailija
47/61 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa että tämän ketjun aloittaja ei ole mies.

Ja veikkaanpa myös että hänellä itsellään on itsetunto-ongelmia tai häpeää jostakin.

Ehkä hänen miehensä on pettänyt pienirintaisen kanssa? Ehkäpä häntä on kiusattu?

Mutta onnistuipa taas luomaan ahdistusta niille naisille joilla on huono itsetunto tai tuntevat häpeää.

Pistetään paha olo kiertämään...

Vierailija
48/61 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvioida mistä kukakin mies milloinkin pitää. Teette itsestänne objekteja ja mitä varten?

Vierailija
49/61 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ystäväni on kehunut miten pienet rinnat ovat kaikista kiihottavimmat

Vierailija
50/61 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin sanoa, saunajuttujen, omien kokemusten ja lukemani perusteella, että yleensä miehet pitävät siitä, että naisella ON rinnat. Ei niinkään loppupeleissä koko ratkaise. Aivan rinnattomista ei oikein kukaan tuntemani tai tietämäni pidä.

Isot rinnat taas kiihottavat eniten visuaalisesti.

Vierailija
51/61 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. B

2. A

3. C ja AA

4. D

5. E ei enää mitään kiinnostusta

6. F ei enää mitään kiinnostusta

7. X "-"

Napakkuus ja ryhti on tärkeintä. Taitaa olla liikaa pyydetty imettäneiltä, mutta onnistuu kuitenkin paremmin pienemmiltä rinnoilta. Osittain tästä syystä suosin sitä pienempää pää.

Täydellinen olisi tietysti kiinteän kipakka C, mutta vain kerran elämässäni olen sellaisiin päässyt käsiksi. Realiteetit huomioiden minäkin tykkään pienemmistä. AA-kuppi on musta siis parempi kuin D-kuppi.

Vierailija
52/61 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

imettäneen rinta kiinnosta, sellainen, joka ikävä kyllä roikkuu? :(

Tämä siis 36

Vierailija
53/61 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan vain isoista en tykkää. Sellaisista, jotka riippuvat. Pienetkin voi olla todella seksikkäät, ihan ne A-kupitkin.

Vierailija
54/61 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä on paljon miehiä, jotka ilmoittavat pitävänsä pienirintaisista naisista ja toivovat että mahdollisella ilmoitukseen vastajalla on pienet rinnat.

Vierailija
55/61 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki asia ei ole ihan niin yksioikoinen. Ei ihannerintani pääse välttämättä "kynätestistä" läpi, eli ei minua ainoastaan ketunnenät kiinnosta.

Mutta minua ei sellaiset D-kupit, jotka ovat "tyypillisen" usean lapsen imettämisen jälkeen laskeutuneet 10 cm, kiinnosta.

No rinnathan nyt eivät suinkaan maailman suurin asia ole.

imettäneen rinta kiinnosta, sellainen, joka ikävä kyllä roikkuu? :(

Tämä siis 36

36

Vierailija
56/61 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies määritti napakasti, että "tissit on liian isot, jos ne ei mahdu imemällä suuhun".

Moni muukin on sanonut että parempi pienet kiinteät kuin isot roikot.

Vierailija
57/61 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä

Vierailija
58/61 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varresta (mikä on muuten yleistä!) ja siihen ei tosiaan napakkaa B:tä isommat tissit sovi. Ikävä kyllä menetin täydelliset rintani imetyksen myötä:(

Mies on muuten sanonut, ettei ihannoi isoja tissejä senkään takia, että tekevät naisesta jotenkin "kömpelön". Ehkä hän ajattelee näin, koska yhdistää isot rinnat usein lihavuuteen. Ja koska mieheni tosiaan ihailee hoikkia, ketteriä ja urheilullisia mimmejä, niin ymmärrän, ettei siihen mielikuvaan mitkään megamelonit istu. En muuten itse haluaisi miehellä todellakaan olevan niin iso penis, että se suorastaan pursuisi housuista tai edes pullistuisi sieltä huomattavasti. Kunhan tuntuu omassa värkissäni, se riittää. En edes tiedä, onko miehelläni "iso" vai "pieni".

Vierailija
59/61 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoista, kiihottavat miehiä enemmän. Seksikkäämmät kuin "ketunnokkatissit". Vaikka minkä nainen omilleen voi. Kaikki riippuu geeneistä..itsellä C75 ja eivät mitkään lölleröt vaan kiinteät. Kokonaisuus ratkaisee ja varmasti naisen itsevarmuus, urheilullisuus ja että on tyytyväinen itseensä.

Blondit harvemmin näyttää miltään ilman vahvaa meikkiä, injektioita ja silikoneja. Minulle sanoi plastiikkakirurgi pitävänsä enemmän minusta ja luomuista kuin "pienitissisistä blondeista" .

Olen urheilullinen brunette, jolla paksut huulet, pitkät hiukset, hyvät tissit ja pakarat ja isot silmät. Kaikki luomuna! Niin ja vielä akateeminen.

Vierailija
60/61 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan lahja miehille kirjoitti:

Isoista, kiihottavat miehiä enemmän. Seksikkäämmät kuin "ketunnokkatissit". Vaikka minkä nainen omilleen voi. Kaikki riippuu geeneistä..itsellä C75 ja eivät mitkään lölleröt vaan kiinteät. Kokonaisuus ratkaisee ja varmasti naisen itsevarmuus, urheilullisuus ja että on tyytyväinen itseensä.

Blondit harvemmin näyttää miltään ilman vahvaa meikkiä, injektioita ja silikoneja. Minulle sanoi plastiikkakirurgi pitävänsä enemmän minusta ja luomuista kuin "pienitissisistä blondeista" .

Olen urheilullinen brunette, jolla paksut huulet, pitkät hiukset, hyvät tissit ja pakarat ja isot silmät. Kaikki luomuna! Niin ja vielä akateeminen.

Kiinnostaa kuin kilo paskaa. Nostatko näitä ikivanhoja ketjuja vain siksi, että pääset kehuskelemaan itseäsi? (C-kuppi ei ole muuten iso, jos niin kuvittelet.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan