Mitä sait puolisoltasi lahjaksi?
Itse sain singstar-pelin, jota salaa toivoinkin sekä muistitikun.
Kommentit (60)
Yöpaidan (muodostunut ihana joululahja perinne)
Korvakorut sekä
Marimekon laukun, jota olin salaa toivonutkin =o)
stringit
kolme konvehtirasiaa
elokuvan
Tiesinkin sen kun aaton aattona mies sanoi, että pitää mennä kauppaan ja arvasin että on menossa hätähätää ostamaan jotain Prismasta. Sanoin et ei tarvii mitään, tai et haluan kameran. Ehkä saan sen nyt myöhemmin.
Itse ostin miehelle paidan ja sukkia.
vampyyrikirjallisuutta, lautapelin (taidehuutokauppa-aiheinen, en nyt muista nimeä)
Sovimme, että emme osta toisillemme lahjoja. Kumpikin piti lupauksensa.
Olin ostanu sille jotain ja puhunu sille lahjan hankkimisesta, mutta ei tuo mitään ostanut ja sanoi että luuli että sovittiin ettei mitään osteta.. :(
Tippa tuli linssiin ja tekis mieli palauttaa hankkimani lahjat.
PS. hetki sitten synnyttänyt naikkonen niin hormoonit heittelee. Mutta olis ollu kiva edes joku kaulin saada! Mies vaan tokasee että osta itte niin saat oikean.
swarowskin kristalllisen nalle puhin
9 dvd elokuvaa
paketin vihreitä kuulia
uuden kelloradion makkariin (pitänyt ostaa jo 2v)
sukat
satiinisen pyjaman (toppi ja pitkät housut)
Onnen sydän riipuksen ja korvikset:)
Ja jotain muuta pienempää. Känny oli ihan yllätys, kun mulla on vanha halpispuhelin noin 1,5 vuotta vanha ja jotenkin kulahtanut. En silti ole ajatellut vielä uutta.
Me ostetaan vain yhdet lahjat toisillemme.
Sitten sain mustan satiini/pitsiyöpaidan ja pikkuhousut sekä sukkanauhan (semmosen reisiversion, mitä morsiamillakin on, mustan siis tässä tapauksessa)
Vaellussukat
sekä
raipan.. :)
perusmalli NOKIA:n aika uusi, ei mitään ihmeellistä
vaaleanpunaisen burberryn kaulahuivin (omatoive) ja hopeisen kalevalakaulakorun (yllätys) olin tyytyväinen. Itse ostin miehelle gantin paidan, petri sarasteen laowai kiinalaista menoa -kirjan, yöpujaman ja lumenen miesten ihonhoitotuotteita (ihan vitsinä)
kultaisen kalevala korun "elämän alku", jossa kivenä meripihka. Ihastuin tietty, varsinkin kun minulla on tuohon sopiva kalevala sormus ja olen usean lapsen äiti eli siis jonkinlainen "elämän alku" itsekin:)
Aamulla haukku mut vitun apinaksi, sovittiin riita, ei viitsi jouluna riidellä. No. vähän ennen kuin lahjoja ruvettiin antamaan, niin mies sitten mainitsi että ei ole kerennyt tänä vuonna ostamaan mulle lahjaa, kehtasi vielä kysyä että, "mitä muuten olisit halunnut"?.
Mies kuitenkin oli ostanut lahjat kaikille työntekijöilleen ja hyville ystäville ja liikekumppaneille, mutta joo, mulle ei kerennyt/viitsinyt.
Kalevala Korun hopeisen Vellamo-riipuksen.
Abba Singstar-pelin.
Virpi Hämeen-Anttilan uusimman romaanin.
Olen tosi pahoillani :( Mahtoi olla kurja joulu :(
Aamulla haukku mut vitun apinaksi, sovittiin riita, ei viitsi jouluna riidellä. No. vähän ennen kuin lahjoja ruvettiin antamaan, niin mies sitten mainitsi että ei ole kerennyt tänä vuonna ostamaan mulle lahjaa, kehtasi vielä kysyä että, "mitä muuten olisit halunnut"?.
Mies kuitenkin oli ostanut lahjat kaikille työntekijöilleen ja hyville ystäville ja liikekumppaneille, mutta joo, mulle ei kerennyt/viitsinyt.
Ei koruja tai muuta sellaista mulle... Tosin yleensä en saa mitään, joten olihan tää plussaa...