Mitä sait puolisoltasi lahjaksi?
Itse sain singstar-pelin, jota salaa toivoinkin sekä muistitikun.
Kommentit (60)
Sain sitten Lystikäs-pyjaman (olin toivonut iiisoa pyjamaa kun tyttö on vienyt mun entiset...), ankka-pesukintaan (ajatteli varmaan, että hinkkaan sitä sillä;-D), langattoman näppiksen ja hiiren sekä 4 arpaa (raaputtamatta). Ihan hyvä, kun tiedän, että hankki lahjat aattoaamuna klo 11-12 välillä;-D! Minä annoin hälle vaan ********* -pipon ja jäääätttimäisen Simpsonit-mukin! Vetää varmaan ainakin puolen litran kaljan, ellei enemmän:-o.
Paras joululahja tulee huomenna (siis tänään, 25. pv), kun saamme olla kaksin kaksi päivää:-)!
Fiskarsin kirveen ja Madventures-kirjan. Loistavaa :)
Sain aika paljon mieheltä lahjoja, luettelivatko muut ketjussa vain osan? Parhaat olivat eräs Kalevala-koru ja hotelliyö tammikuussa, lastenhoito järjestetty =)).
-pyjaman
-kauniin tummanvioletin pitsisatiiniyöpaidan (todella kaunis! Miehellä makua ;) )
-epilaattorin
-hajuveden vielä illalla yllätyksenä, ja tarkan harkinnan tulos osui nappiin, ihastuin tuoksuun ja oli juuri "minun" tuoksu
Ihanin joulu mitä on koskaan ollut! Ja mun mies on ihanin :) :)
Sain aivan ihanan kultaisen korusetin (kaulakoru, korvikset) aidoilla kivillä. Uuden pyyhkeen. Chilisarjan veden keitin (oma toive)
Useimmiten olen saanut kymmenisen pakettia mieheltä.
Tänä vuonna:
uusin Remes
uusin Viivi ja Wagner-sarjis
hopeiset korvakorut ja kaulakorun. Tosi onnistunut vöinta, mustat kukat hopeat kehyksessissä
Yhteisestesti ostimme tallentavan digiboksin.
Uuden puhelimen (Ja minä ostin miehelle, molemmilta hajos puhelimet tossa jokin aika sitten)
ja 50 egen lahjakortin kampaajalle! :) olin tosi iloinen lahjakortista :)
miehelle ostin puhelimen lisäksi kalenterin, joka oli meidän neidin valokuvista tehty ja metallican uuden levyn :) tykkäsi!
Olin yllättynyt positiivisesti. Feministinä ja naistutkimusta lukevana lahja oli melko tampiolta mieheltäni todella korkeatasoinen ja tuli tunne että ehkäpä hän on sittenkin kuunnellut kun kerron esim. lukemastani. :)
Escadan Magnetism- tuoksun, tosi hyvän tehosekoittimen ja anime-dvd-boksin (Lain).
Muuten kiva, mutta kooltaan ja tyyliltään sopisivat äidilleni paremmin. :(
Tulee aina lahjojen kanssa tunne, että tunteeko tuo minua ollenkaan ja kuunteleekohan se oikeasti ikinä.
Kerran sain korun, jossa kultaa ja sinistä. Ihana muuten, mutta käytän vain hopeaa enkä ikinä ikinä mitään sinistä. Että näin.
t. feministikirjan ja lastenkasvatusoppaan saanut vaimo
Tavallaan meidän joululahja on kahden viikon Thaimaan matka helmikuun lopussa.
Ketjun paras oli kyllä tuo autoharja!! Jos olet vielä täällä - miksihän sait sellaisen? :-D
lupas kustantaa mulle nyt keväällä.
CK:n korvikset ja
kirjan ("Haluan Harry Winstonin")
Olin tyytyväinen :-)
Niin ja puhelimeen sellaisen pussukan kaulaan, mutta se oli tytöltä, vaikka mies olikin sen maksanut.
kannettavan tietokoneen ja suklaata.olin todella ihmeissäni :O olen puhunut kuinka kätevä se olis opiskellessa yms. joten on minua kuunneltu :)
Ihania lahjoja, mutta ei kuitenkaan niin romanttista, koska valitsin korvikset ja kirjat ihan itse. Suklaa on kai siksi, kun vihjaisin, että voisin tykätä jostain yllätyksestä.
Tapsana onneksi jo pääsee kokeilemaan miten toimii.. : )