Nolottaa aivan helvetisti! Vietin kaverinaisen luona juhannusta, nukahdin naisen olkapäätä vasten!
Olin eilen illalla ja vielä tänä aamunakin kaverinaisen luona. Katsottiin myöhään telkkaria, kun sieltä tuli jalkapalloa. Mulle kävi sitten niin, että nukahdin kaverinaisen olkapäätä vasten. Nolottaa helvetisti! Joo, ei ois saanut noin käydä, vaikka väsyttikin kauheasti, kun työviikko oli niin raskas ja yöunet jäi viikolla vähiin. Väsytti, vaikka eilen olin saanut nukkua jo pidempään.
Nainen oli silti niinkin ystävällinen, että oli laittanut siihen sohvalle mulle tyynyn pään alle ja peiton päälle. Laittoi vielä aamulla aamupalaakin. Nyt tuntuu, että oon kauheassa kiitollisuudenvelassa naiselle.
Miten pahoittelisin omia noloja sattumuksia ja kiittäisin naista, kun oli kuitenkin niin ystävällinen, vaikka ei olisi tarvinnut? Vienkö syömään mun piikkiin? Tai johonkin aktiviteettiin tai tapahtumaan mun piikkiin? Voi mun puolesta valita vapaasti, mä maksan.
Kommentit (4)
Ensin ostat naiselle timantteja ja tarjoudut nuolemaan hänen varpaanvälinsä puhtaiksi. Sitten nostat hänet jalustalle ja pyydät ulostamaan päällesi.
Mikset kiksauttanut futiksen puoliajalla?
Aika huono ap