Kylläpäs itkettää tuo kakkosen ohjelma.
Kommentit (17)
Mikä syöpä tällä naisella on? Jäi alku katsomatta.
ja pienet lapseni jäävät ilman äitiä. Tällä Katjalla oli melanooma.
Olisikohan joku suusyöpä, kun oli kasvoissa arpia.Ainakin oli levinnyt sisäelimiin.
täällä laittoi aloituksen neljän lapsen äidin kuolinilmoituksesta. Mahtoikohan olla tämä?
Täytyy vaan ihmetellä ja ihailla tän Katjan rohkeutta!! Luulen ettei minusta olisi tuollaiseen jos olisin hänen tilassaan :(
Vahva nainen...
Miksei voisi tapahtua vielä ihmettä ja syöpä paranisi... hoidothan kuitenkin jatkuu!
Voimia toivon heille kovasti ... ja sitä ihmettä!!
Yritäisin elää juuri kuten Katja.
Yrittäisin antaa lapsille ja puolisolle hyviä muistoja ja eläisin joka päivän elämällä.
Täälläkin itkettiin..
Mitenköhän lapset selviävät tuollaisesta valtavasta menetyksestä? Elämä ei tule koskaan entiselleen, mutta ehkä vuosien päästä ero ei aiheuta tuskaa?
Tän päivän paikallislehdessä oli juttu tästä perheestä ja maininta että ovat ohjelmassa. Nyt meni ohi... Olisin halunnut nähdä, etenkin kun perhe asuu kotikaupungissani... Haastateltiinko ohjelmassa muita kun perhettä? Tuleekohan se uusintana?
itseasiassa itkin ihan tosissani, ihan ääneen. mies oli meidän lapsen kanssa (joka vielä valvoi :/ ) että sain katsoa ihan rauhassa kaikkien tunteideni kanssa.
äitinä tuo oli tosi raskas katsoa. entä jos joutuisi itse jättämään lapsensa maailmaan, pärjäämään ilman äitiä. olen suht tuore äiti. tyttäremme on 1v ja taistelen välillä todella pahasti näiden vahvojen äidinrakkaus tunteideni kanssa, kärsin joskus tosi pahasta lapsen menettämisen pelosta, odotan vain että tnteet tasaantuisi ja voisin nauttia ilman jatkuvaa pelkoa mutta tätä äitiys taitaa olla.
ohjelma kosketti todella. tiedän etten ole maailmassa korvaamaton, mutta olen lapseni ainoa äiti, haluaisin olla tukemassa lastani matkalla kohti aikuisuutta ja hänen omaa äitiyttään. voin vaan toivoa että saamme pitää toisemme vanhoiksi mummoiksi ja paapoiksi asti :)
muistakaa nauttia rakkaista perheistänne ja osoittaa rakkautenne, nämä hetket ovat ainutlaatuisia, ikinä ei voi tietää mikä jää viimeiseksi
mutta kuinkas kävikään nukahdin 7 min ennen ohjelman alkua----nyt juuri katsoi sen areenasta---kaunis ja surullinen---voimia ja siunausta katjalle ja kaikille perheenjäsenille---äiti seinäjoelta
Sen siitäm saa kun katsoo raskaana tällasia... Vahva nainen se Katja kyllä. Voimia koko perheelle!
Katsoin äsken Areenalta ja vollotin täällä aivan ääneen. Rakas mummini kuoli yllättäen ja ensi viikolla hautajaiset. Tunteet erityisen pinnalla...
Olisi aivan kamalaa olla vastaavassa tilanteessa. Mutta yksi asia varmasti helpottaisi tuskaani: luotan 100%:sesti mieheni kykyyn selvitä, turvata normaali arki lapsillemme ja jatkaa elämää. Aivan ihana mies...
sama täällä=( Ja aina jos katson tällaisia ohjelmia tms. niin aina mietin, että mitä jos omat lapset joutuisi hyvästelemään. Oon ihan liian tunneherkkä ihminen muutenkin.. en pelkää kuolemaa, mutta pelkään sitä menettämisen surua ja kuinka siitä selviää.