Mitä sait puolisoltasi lahjaksi?
Itse sain singstar-pelin, jota salaa toivoinkin sekä muistitikun.
Kommentit (60)
Sain kännykän,ihana lahja koska vanha oli niin mäsä ja huono vaikka olikin vuosi sitten satojen eurojen arvoinen,paskoja noi nokian "älypuhelimet" ja nyt sain ihanan perus puhelimen
Lauloin jo Lähden Pohjois-Karjalaan ja olin huippuartisti (tai jotain), harmi kun ei enää voi laulaa: lapset ovat jo nukkumassa ja voisivat herätä...
Sain kännykän,ihana lahja koska vanha oli niin mäsä ja huono vaikka olikin vuosi sitten satojen eurojen arvoinen,paskoja noi nokian "älypuhelimet" ja nyt sain ihanan perus puhelimen
ja akut varsinkin mulla on ihan tavallinen halvin mahdollinen samsung jo kolmatta vuotta ja akku kestää ihan 4-5 päivää vaikka sillä soitteleekin!!
Huomenna meidän rivariasunnossa raikaa ainakin Viidestoista ýö ja pilvee pilvee
Muuten meni nappiin, mutta ratian kylpytakki on harmaa-vaal.puna raitainen ja koko M. Olen kokoa xs normaalisti, nyt kyllä raskaana. Näytän siinä ihan jouluporsaalta. Josko viitsisi ehdottaa palauttamista. Se punainen leveäraitainen olisi ollut enemmän minun mieleen.
Yhteinen sopimus, ei lahjoja aikuisille
lahjakortin jalkahoitoon ja valkosipulin puristimen.
Harrastan kokkaamista ja mies osallistuu harvakseltaan. Viimeksi laittaessamme yhdessä ruokaa mies harmitteli surkeaa valkosipulin puristinta. Olin aika huvittunut, kun paketista tuli uusi Hackmanin puristin. Lapsi ihmetteli, että mitä pukki mulle oikein toi.
jota jo etukäteen toivoinkin :D. Olin oikein tyytyväinen. Olen nimittäin vilukissa, joten normaalioloissa en pysty liihoittelemaan satiiniunelmissa ;).
Härkösen Ei kiitos ja Harvoin tarjolla-dvd:n. Kirjaa olin toivonutkin, mutta dvd oli iloinen yllätys!
Olin todella yllättynyt sen saadessani, enkä heti edes arvannut että se on mieheltä vaan epäilin jotain muuta sukulaista antajaksi. Todella hyvin valittu koru, jotenkin aivan täysin osui nappiin ja se on aika yllättävää kun mies ei todellakaan ymmärrä mitään korujen päälle. Tuli tosi hyvä mieli. <3
jotain hemmottelua toivoinkin ja olen oikein onnellinen tuosta lahjasta kun saa hetken rentoutua sitten ja huolehtia välillä itsestäänkin. t. parin pienen lapsen kotiäiti
Kalevala-korun (Hanna)
lenkkipipon ja -hanskat
rintsikat, pikkarit ja stringit
oli jo pakko testata! mun mies on kyllä ihanin :)
Synttärit viikon kuluttua - ehkä paikkaa tilanteen? :)
Sain silti kaksi lahjaa : itse ostamani Tatu ja Patu-seinäkalenterin sekä siskoni ostaman kirjan, joka vaikuttaa hyvältä!
Miehelle ostin kuusi lahjaa. Olisin mielelläni itsekin saanut häneltä jotain, mutta nyt näin. Suurimman ilon sain kyllä lasten riemusta.
- kauniin käsityökirjan (olen syksyllä innostunut neulomaan)
- 10 sisäliikuntakerran lahjakortin (jee!)
- melkoisen ison lahjakortin kauneushoitolaan (vielä enemmän jee!)
- kaksi gradu-aiheista lahjaa (olen graduvaiheessa ja "hieman" stressaantunut asiasta: stressipallon ja lahjakortin, jolla saan kaksi graduhaastattelun litteraatiota! Minulla on (turhankin) iso haastatteluaineisto, joten litterointityö todella vie voimavaroja. Lahja on siis mielettömän hieno. :D
- Yhteiseksi lahjaksi mies oli hankkinut sammutuspeitteen, jonka puutetta harmittelin jokunen viikko sitten.
Olimme puhuneet, ettei lahjoja annettaisi, mutta viikko sitten mies totesi, että haluaa kuitenkin... Omat lahjani olivat vaatimattomammat, en oikein ehtinyt enää miettiä. Mukava joulu on kuitenkin ollut.
Minkä singstarin sait?
Mä sain suomirokin.
Lisäksi sain 70-luvun keittokirjan ja Kalevalakorun kaulakorun ja rannekorun.
melba, joka on ihan järkyttynyt (mutta toki iloinen), kun ei ole tottunut saamaan monien satojen eurojen joululahjoja