Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään Tesomalta koneen ääressä?

Vierailija
04.08.2009 |

Käytiin katsomassa asuntoa sieltä ja olisi kiva kuulla millainen paikka on lapsiperheen asua. Meillä 2,5-vuotias tyttö ja tammikuussa LA. Mielellään ei kommentteja niiltä ketkä eivät asu/ole asuneet itse. Olen kuullut, että olisi huono maine, mutta tahtoisin realistisia kommentteja, kiitos.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siinä ihan lähellä, ja kävin äitiysneuvolassa Tesomalla. Siellä oli ainakin todella mukavat terveydenhoitajat.

Mielummin tosin teinä muuttaisin Lamminpäähän. Tesomalla on muutamia sellaisia kerrostaloja jotka ovat vähän epäilyttäviä. Mutta jos ette muuta niihin niin on varmaan ok.

Vierailija
2/8 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesoman maine on huono, mutta maine on huonompi kuin todellisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se keskusta-alue on siinä kyllä vähän epämääräistä! Siinä on ihan viereassä ainakin Ikuri ja Lamminpää (kuten joku mainitsikin), jotka ovat oikein mukavaa lapsiperhealuetta!

Tesomalla taitaa olla tänä päivänä hurjempi maine kuin Hervannalla, mutta ei se nyt ihan niin paha ole. Itse en sinne kyllä muuttaisi, en mielellään edes ilman lapsia, mutta jos tykkäätte, niin miksi ei! :)

Vierailija
4/8 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omien lasten antaisi kyllä leikkiä. Kyllä Tesomalta löytyy ihan kivojakin kämppiä.

Vierailija
5/8 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyviä sekä huonoja paikkoja. Haukiluomassa on myös tosi kivoja asuntoja ja rauhallista, ainakin tässä meidän yhtiössä :)

Lännessä on hyvä asua!

Vierailija
6/8 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun luulin että Hervannalla olis huono maine! :D

Asun Tesoman lähellä Kalkussa ja Tesoma on ihan jees paikka. Kirjasto, terveyskeskus, neuvola, kauppavaihtoehtoja on, pari erikoisliikettä, leffavuokraamo, pizzeriaa erilaisia, plus lähipaikkojen kuten Raholan tarjonta.

Bussit kulkee Tesoman läpi joten valinnanvaraa löytyy millä mennä, äkkiä laskettuna: 26, 13, 1. Joku muukin?

Liikkumaan pääsee maastoon. On kuntosalia, uimahallia.

Ja Tesoman kauppakeskittymä (nää missä Länsitori, Tiimari, urheilukauppa) saa kohta uutta muotoa ja samalla tehdään liikenneympyräksi ne liikennevalot.

Lisää vetoa alueelle varmaan tuo rakenteella oleva ABC ja rautakauppa.

Plus tästä kulkee nopeesti motaria pitkin eri suuntiin.

Vierailija
7/8 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos edes jotain mielipidettä jaksatte laittaa, kun olette käyneet lukemassakin : )

Vierailija
8/8 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin sanoa että tykkäsin!Ainakin meidän nurkilla ei mitään epäilyttävää näkyny ja lähes kaikki palvelut vieressä.Asuttiin siellä noin 2vuotta että kokemusta on vähän pidemmältä ajalta..Varmasti joka kaupungin osassa on huonot puolensaki mutta Tesomalta ei ainakaan mun silmiin/korviin kantautunu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme