Anoppi piti UNIKOULUN ILMAN LUPAA!!
Kävimme mieheni kanssa yhdessä ulkona ja isovanhemmat lupasivat hoitaa 8kk vanhaa vauvaamme. Olimme noin puoli viideltä kotona ja ANOPPI ISTUI SOHVALLA KATSOMASSA TELKKARIA, kun oma lapsemme itki makuuhuoneessa.
Ylpeänä anoppi kertoi huudattaneensa lasta koko yön, sillä me emme unikoulua kuitenkaan saa pidettyä ja hän on sen jo kolmelle lapselleen aikanaan tehnyt. Aikaisemmin olimme puhuneet, ettemme ikimaailmassa huudattaisi lastamme, vaikka kuinka nukkuisi huonosti.
En voi käsittää anoppini typeryyttä. En halua nähdä koko ihmistä enää ikinä!
Kommentit (32)
Siis onko teillä yksi lapsi, ja yhteensä siis 17 kuukauteen et ole päässyt juuri mihinkään. VOI VOI olet tainnut hankkia vääränlaisen elämän...
mutta minä en edelleenkään tule kännissä kotiin 4.30 anopin vahtiessa lasta. Taidatte olla aika keskenkasvuisia molemmat...
..että sinun ja miehesi paikka on kotona. Ryypätkää napanne soiroksi, kun lapsi muuttaa kotoa.
Mun ei tulisi mieleenikään jättää kenenkään kiusaksi 8kk joka ei osaa nukkua koko yötä. Jos haluan riekkua puoli viiteen ulkona pidän huolta että lapsi on jo valmis nukkumaan yönsä.
Ap:n oma häpeä jos ajattelee vanhan ihmisen hyssyttelevän hänen huutajaansa kun hän on "vapaalla". Tai sitten olisi tilanne pitänyt tehdä jo etukäteen selväksi.
jos oma anoppinne tekisi saman mitä tykkäisitte. ihan sama missä vanhemmat on ollu. herran jestas lapsella on ollu hoitaja jonka on uskottu olevan luotettava. täällä aina paapotaan anoppeja sama mitä ne tekee vika on miniässä. Onko teistä oikein että anoppi antaa lapsen huutaa vai onko se väärin? Mä ymmärrän niin ap sun pointin. se missä te ootte ollu ei oo se pointti. Ja ei en ole huonoissa väleissä oman anoppini kanssa. Tollasen tapauksen jälkeen kyllä olisin. Ja niin taitais olla moni muukin täällä.
Sanoko ap jossain että on tullut kännissä kotiin?
Meillä on 6 kk joka ei nuku koko yötä. Hän herää yöllä saa tissin suuhun ja jatkaa unia. Meidän ei tarvitse sylitellä tai yrittää rauhoittaa vauvaa. Ei syö tuttia että ei voi olla antamatta maitoa. Enkä aijo unikouluttaa ennen kuin olen lopettanut imetyksen.
Jos anoppini tekisi tuon meille, en antaisi enää lasta hänen hoitoonsa ja kertoisin syyn. Tyhmä saa olla mut ei idiootti.
taitaa aika monella mammalla kiristää vanne aika kovaa.
Ihan sama missä olit ja koska tulit mutta anopin käytös vauvaa kohtaan oli todella kovaa ja tunteetonta. En ikinä voisi kuvitella oman äitini tai anoppini tehneen sellaista jos oma lapsi olisi yökylässä ollut.
Ja mikä teidän muut saa haukkumaan äidin joka joskus käy miehensä kanssa ulkona saa mut joka kerta hämmentyneeksi. Eikö teillä muilla koskaan ole omia aikuisten menoja?
Huvittaa se että täällä hyväksytään se että jätetään viikoksi tai kahdeksi pienet lapset mummolaan hoitoon ja pariskunta menee ulkomaille. Näissä tapauksissa lapset voi olla lähes samaa ikää kuin sinun lapsesi.
Ei tuomita myöskään sitä että parin kuukauden ikäisen vauvan äiti käy viihteellä.
Nyt kyse oli vain yhdestä yöstä.
Tästä varmaan opit ettei kyseiseen henkilöön voi luottaa hoitoasioissa myöhemmin. En pistäisi välejä poikki kuitenkaan.
Paijaus vauvallesi täältä.
Meillä jo kolmikuukautinen oppi nukahtamaan ja nukkumaan itsekseen.
Sanoko ap jossain että on tullut kännissä kotiin?
Meillä on 6 kk joka ei nuku koko yötä. Hän herää yöllä saa tissin suuhun ja jatkaa unia. Meidän ei tarvitse sylitellä tai yrittää rauhoittaa vauvaa. Ei syö tuttia että ei voi olla antamatta maitoa. Enkä aijo unikouluttaa ennen kuin olen lopettanut imetyksen.
Jos anoppini tekisi tuon meille, en antaisi enää lasta hänen hoitoonsa ja kertoisin syyn. Tyhmä saa olla mut ei idiootti.
Kerro mulle miten se anoppi laittaa tissin suuhun?
Mun pointti oli se että jos antaa sellaisen lapsen hoidettavaksi, joka ei nuku, ei voi olettaa että vanha (joo, useimmat anopit ovat "vanhoja") ihminen jaksaa sen kanssa pelata koko yötä. Jos on epäilystä siitä ettei unipuuhat suju niinkuin pikku äidille sopisi voisi hiipiä kotiin pikkuisen aiemmin auttamaan.
Pahaa ei ole se että äiti on ulkona, äiti juo alkoholia tai äiti on vapaalla. Pahaa on se ettei äiti kanna vastuuta siitä mitä anopille jättää käsiin. Ja sitten siitä vielä kitisee.
Sanoko ap jossain että on tullut kännissä kotiin? Meillä on 6 kk joka ei nuku koko yötä. Hän herää yöllä saa tissin suuhun ja jatkaa unia. Meidän ei tarvitse sylitellä tai yrittää rauhoittaa vauvaa. Ei syö tuttia että ei voi olla antamatta maitoa. Enkä aijo unikouluttaa ennen kuin olen lopettanut imetyksen. Jos anoppini tekisi tuon meille, en antaisi enää lasta hänen hoitoonsa ja kertoisin syyn. Tyhmä saa olla mut ei idiootti.
Kerro mulle miten se anoppi laittaa tissin suuhun? Mun pointti oli se että jos antaa sellaisen lapsen hoidettavaksi, joka ei nuku, ei voi olettaa että vanha (joo, useimmat anopit ovat "vanhoja") ihminen jaksaa sen kanssa pelata koko yötä. Jos on epäilystä siitä ettei unipuuhat suju niinkuin pikku äidille sopisi voisi hiipiä kotiin pikkuisen aiemmin auttamaan. Pahaa ei ole se että äiti on ulkona, äiti juo alkoholia tai äiti on vapaalla. Pahaa on se ettei äiti kanna vastuuta siitä mitä anopille jättää käsiin. Ja sitten siitä vielä kitisee.
Meillä anoppi on laittanut tuttipullon missä on maitoa. Samoin isi. Lapsi on nukahtanut samalla lailla kuin tissiin.
Pistäisin kyllä anopin koville. Älytöntä että joku puolustaa anoppia. Käsi sydämelle kuka sanois että hyvin tehty mummu?