Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin esikoiselle(8v), tulevalle isosiskolle, lahjan

Vierailija
09.10.2009 |

Meidän lapset 1,5v ja 8v ja parin kk:n sisällä syntyy uusi vauva.

Edellisen lapsen syntymän jälkeen esikoinen on jäänyt liian paljon vailla huomiota. Tunnen syyllisyyttä siitä, vaikka tyttö vakuuttaakin, että on iloinen, kun on isosisko ja odottaa innolla uutta vauvaa. Haluan kuitenkin antaa hänelle lahjan, kun vauva syntyy. Osoittaa, että hän on edelleen minulle tärkeä. Ostin kultariipuksen, delfiinin, joka hyppää kultaisen sydämen läpi.

Korulle tuli ketjuineen hintaa yli 60 euroa, mutta mun mielestä esikoinen on sen ansainnut.

Kunhan nyt kerroin teille :)

Onko muilla tapana antaa lapsille lahjoja, kun tulee pikkusisaria?

1-v:lle en ole ostanut mitään erityistä (ainakaan vielä)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun 4-vuotiaana sai pikkuveljen.

Vierailija
2/13 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. äiti X 7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti x 5.

Vierailija
4/13 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli onnistunut lahja. Hyssyttää nukkea kovasti vaunuissa ja imettää sohvalla vieressä.

Onhan se sisarus paras lahja. muttei se esikoisesta varmasti heti siltä tunnu.

Vierailija
5/13 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 8-vuotiaalle tuo on just hyvä lahja.

T: 3 lapsen äiti, jolla tosin esikoinen oli 5 kun kuopus syntyi :)

Vierailija
6/13 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä isosisko on mun mielestä ansainnut muutakin kuin isonsiskon roolin. Liian monta kertaa olen joutunut sanomaan, että en nyt ehdi, kun laitan pikkuveljen nukkumaan/syötän/ tms.

Kahdenkeskistä aikaa esikoisen kanssa on nykyään aivan liian vähän, kun mieskään ei aina ehdi töistä kotiin ennen iltaa.

ap

Vierailija
7/13 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä pikkusisarus ole aina "paras lahja". Ihana ele ap:lta tuo koru - varmasti tytölle tärkeä asia ja isosiskouskin tuntuu varmaan taas paljon paremmalta. Muista ap myös sanoa tytölle, miten tärkeä hän on, pelkät lahjat ei riitä (oletan kuitenkin, että tämän jo tiesit ja toteutat myös arjessa :)

Vierailija
8/13 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niille lapsille voi ajan ja huomion puutetta lahjuksilla korvata. Eikä sitä pikkusisarusta tarvitse anteeksipyydellä millään lahjuksilla.

Vierailija
9/13 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me annettiin baby born. Oli sopiva 2v esikoiselle. Hoiti sitten omaa vauvaansa.

Vierailija
10/13 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaa olla aikamoisen ohut rimpula.

et sitten viitsinyt ostaa laadukkaampaa,paksumpaa eli kestävämpää ketjua??

esikoisesi pitäisi nyt olla tyytyväinen tuollaiseen halpaan rihkamaan,kun toinen uusi vauva tulee ja vie loputkin ajastasi?

voi hitto...

Vierailija
11/13 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuveli syntyy. Laskettuaika juuri joulun aikoihin, niin saa lahjan sitten silloin oli pikkuveli vielä masussa tai ei.

Esikoinen on myös ostanut ihan itse omilla rahoillaan pikkuveljelle lahjan. Sponsoroin ostosta sitten samalla summalla esikoisen säästölippaaseen. Tuli kyllä tippa silmään, kun esikoinen näytti mitä oli ostanut. Oli isänsä kanssa ruokaostoksilla ja pyysi päästä tiettyyn kauppaan, josta osti vauvalle bodyn, jonka kuvan oli nähnyt jossain mainoksessa. Isänsä ei edes tiennyt että esikoisella oli omat rahatkin mukana.

Vierailija
12/13 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaa olla aikamoisen ohut rimpula. et sitten viitsinyt ostaa laadukkaampaa,paksumpaa eli kestävämpää ketjua?? esikoisesi pitäisi nyt olla tyytyväinen tuollaiseen halpaan rihkamaan,kun toinen uusi vauva tulee ja vie loputkin ajastasi? voi hitto...

Ihana lahja ap. Jaksuja lasten kanssa. Itsellä esikoinen 9 vuotias ja hänelle syntyi pikkusisko vähän aikaa sitten. Oli mielissään pikku lahjoista joilla häntä monetkin läheiset muistivat. Sanoikin tuossa yks päivä et ei mua unohdettukaan kun vauva syntyi =)

Vierailija
13/13 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon ikäiselle koru on ihan sopiva. Meillä isoveli on saanut lahjan meiltä ja aika monelta sukulaiselta ja kaverilta kun tulivat katsomaan vauvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän