Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäkeijujen elokuu

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva anneh että olet jo ollut aktiivinen. Mulle toi yahoo on ihan vieras juttu et toisaalta ihan hyvä tutustua. Facebookissa en ole vielä törmännyt ns suljettuun keskusteluun kertokaa jos joku tiedätte et miten se toimii. Mulle tuo facebook on muutenkin ollut hieman vieras en vain yksinkertaisesti ole kerennyt tutustumaan siihen kunnolla.

Mä voisin anneh laittaa sulle kans maili osoitteen niin katsotaan kuinka tuo pelittää.

Maitoparta: harmi että Jaakko joutui "neulatyynyksi itikalle. Minäkin pelästyin yksi ilta kun Elian huoneen verhossa käveli hirvikärpänen. Sen jälkeen oon ollu vauhkona kun olen käynyt marja metsässä niin totaalinen putsaus ennen kotiin tuloa ulkosalla pitää suorittaa.

nyt en muista pitikö mun jotain vielä kommentoida mut muo sit näkyy tääl jos jotain mieleen tulee.

t. tr ja Elia

Vierailija
82/121 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii myös tuo Yahoon-suljettupalstailu. Olis kyllä kiva että kaikki sitten siirtyy sinne, ettei käy niin että keskustelut kuihtuu, kun osa käy täällä ja vain osa Yahossa kirjoittelemassa. Mutta pistin sulle Anneh myös mun sähköpostiosoitteen sähköpostiisi, että voit laittaa myös mulle kutsun sinne.

Oltiin tänään Liltsun kanssa muskarissa ekaa kertaa, ja oli oikein kivaa. Lilia tosin väsyi loppuvaiheessa ja halusi alkaa syömään ja nukkumaan, joten ei ihan vielä mennyt täysin putkeen... ;) Mutta ehkä ensi kerralla paremmin. Oli kuitenkin aluksi tosi innostunut. Luulen, että väsähti loppuvaiheessa, kun oli kerralla niin paljon actionia.

Flunssa alkaa vähitellen olla selätetty joten hyvin pyyhkii taas! Öitä!

ps. Lilia nauroi tänään ääneen ekaa kertaan, oli aivan ihanan kuuloista! :)

Fanny81 & Lilia 3kk + 1vko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/121 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meevi:Tonne yahoo- groupsiin ei tarvii liittyä, vaan riittää kun on sähköpostiosoite, joten sinne voisit kanssamme liittyä=)Vai?!

Fanny81: Sulle laitoin jo tossa kutsun sinne ryhmään!!

Mä olen itekin vielä ton yahoo-groupsin kanssa vähän pihalla, mutta eiköhän se tuosta selviä ajan kanssa...et kärsivällisyyttä peliin!!! Toivottavasti saatais porukkaa sinne, niin vois vapaammin keskustella siel, eikä tarviis miettii jos joku tuttu käy lukees ja tunnistaa yms... KAIKKI SIIS MUKAAN YAHOOSEEN!!!!:)

Meillä takana aika huono yö...poitsu nukahti vasta puol kakstoista ja heräs jo vähä jälkeen kuus :O Nyt tossa hakee jo unta....

Mut kohta alan siirtelee poitsua sänkyyn, jotta pääsen ite suihkuun ja järkkäilee kämpän, kun meille on tulos aamupäiväl vieraita...

kirjottelemisiin...

Anneh ja pikkuprinssi

Vierailija
84/121 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava kun te ootte niin ahkeria ja Anneh jaksat toimia:) Kuinka ihmeessä te ehdittekään kaiken?!?!

Laitan muyös tuleen sähköpostia Anneh sulle niin päästään etiäpäin.

Olis tosi kiva jatkaa tätä jutustelua näin sähköisesti kun mulla ei ainakaan täällä uudessa kaupungissa vielä kauheesti näitä äitituttuja ole. Yritin tossa just etsiskellä jotain kahvila tms. toimintaa kaupungista jotta pääsis vähän ulos välillä vauvan kanssa sosiaalistuun. Kun huomaa että vaikka kotosalla hyvin viihdynkin niin välillä kyllä kaipaan aikuiskontaktia ja juttuseuraa nyt kun ei enää työkavereita tapaa joka päivä...

Ihastuneena olen lueskellut teidän vauvojen nukkumista! Odotan vaan että meilläkin pikkuhiljaa rytmi alkas kääntyyn unten puolelle. Poika kyllä nukkuu päivisin ihan jees mutta ne yöt tosiaan edelleen herätään syömään n. tunnin välein. Yritettiin yks ilta tankata poikaa oikeen urakalla ja mies anto pullosta pumpattua maitoa 1,5dl. Sillä poika sitten nukku vähän reilu kaksi tuntia ekan pätkän. Mutta onneksi saan aina välillä otettua päikkärit pojan kanssa niin ei ihan muumiona tarvi olla.

Taidetaan lähteä miehen ja vauvan kanssa kaupungille lounastaan tänään kun mies on vapaalla, jee!

Ootteko muuten innokkaita liinailijoita? Kävin eilen aika pitkän iltakävelyn pojan kanssa liinalla ekaa kertaa ja Lenni tais tykätä ku nukku koko matkan! Täytynee alkaa harrastamaan ahkerammin tota liinailua kun on paljon kätevämpää lähteä sen kanssa ulos kun vaunujen... Meillä nimittäin todella ahdas portaikko, asutaan vanhassa puurivarissa ja toisesta kerroksesta kun vaununkoppaa yrittää sasda pihalle niin on poika meinannu monesti jo lentää kyydistä.

Nyt ähistään sängyllä, täytyy rientää...

Aurinkoa kaikille! emppuli ja Lenni 8vk

Vierailija
85/121 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olis neuvolassa käyty ja uudet mitat ovat paino 6715g, pituus 62,3 ja pipo 40,3cm. Kaikki muuten hyvin mutta lääkäri oli taas sitä mieltä että atooppiselle iho vaikuttaa eli todennäköisesti se vaan on nyt uskottava et meillä todennäköisesti rasvaillaan ihoa oikein urakalla. Harmi. Täytyy vaan jatkaa imettämistä sillä jos ruvetaa juottamaan kaupan vellejä niin niissä lehmän maito aiheuttaa tod näk allergiaa.

Emppuli tuli tässä mieleen että voisiko teillä olla mahdollisesti ongelmana tuo tiheät syötöt eli vauva vaatii ruokaa lisää vaikka olisikin ihan täynnä. Maha vaan on ns käymistilassa ja näin ollen vatsavaivoja syntyy. Vauva lohduttaa itseään imemällä. Meillä alussa oli juuri tuo onkelma ja kun googletin kerran vatsavaivat niin joku äiti kertoi tarinaa jollakin sivustolla että heidän vauva otettiin loppujen lopuksi sairaalaan kun luulivat sillä olevan jotain vikaa. Mutta siellä antoivat ruokaa 4 tunnin välein ja muulloin tutin niin mahavaivat hävisi. En halua mitenkään pelotella tai muuta mutta meillä tuo auttoi kun aloin pitämään pitempiä välejä syötöissä. muuten tutti suuhun. Nyt Elia on jo oppinut imemään tuttia kunnolla kun aiemmin se vaan sylkäsi sen aina pois.

Toivottavasti teillä helpottuu tilanne.

Nyt meillä huudetaan sängyssä...moido

Vierailija
86/121 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse kans nopeasti yritän jotain kirjottaa. Meidän vauva-arki on lähtenyt ihan hyvin käntiin. Isa-neiti on hyvän tuulinen vauva, joka ei turhasta itke. Nyt neidillä ikää noin 9vk, kovasti jutellaan ja hymyillään ja yritetään kääntyä lattialla. 2kk neuvolassa mitat olivat pikkasen vahjaa 5kg ja 57 cm. Painoa on tullut se 200g per viikko ja ihan keskikäyrillä ollaan kasvettu. Tuntuu, että tyttö on aikamoinen tissitakiainen ja kovasti pelkäänkin etteikö oma maito riitä kun neiti nukkuu niin vähän.Miten teillä muilla menee päiväunet? Meillä aamulla nukkuu sen vajaa 3h, muuten lyhyempiä tirsoja.Yöunet on menneet noin vajaan 3h pätkissä mut nyt on ollut viimeiset 4yötä sellasia, että tunnin välein ollaan suunnilleen hereillä. Äiti siis lievästi väsynyt ja hieman ärtynyt tilanteeseen. En osaa oikein enää yöllä sanoa onko tyttö hereillä mälän takia vai miksi. Ei hän itse, lähinnä jumppaa ja ähisee. Ilmaa kanssa mahassa tuntuu olevan. Jos tarjoan hänelle rintaa, saattaa hän imeä hetken tai sit vaan pitää tissistä kiinni.

Toivon, että nämä yökukkumiset ovat vain väliaikainen häiriö. itsellä on kotona 2-vuotias esikoinen ja päiväunille en ikinä pääse. Ensi yönä annan ekalla herätyksellä hieman lisämaitoa ja katon onko siitä apua. En tahtoisi vaan turhaan antaa, sillä neuvolan mukaan kaikki pitäisi olla hyvin ku paino kuitenkin tytöllä nousee. Sitä vaan rupeaa epäilemäään oman maidon riittämättömyyttä kun itse on niin väsynyt =)

Mutta nyt välipalan laittoon, tuossa nuo lapset makaavat vierekkäin jumppamatolla lattialla. Onneksi esikoinen on ottanut vauvan hyvin vastaa, se helpottaa paljon. Mutta se on kyllä pakko todeta, että se kun perheeseen syntyi ensimmäinen vauva ei todellakaan ole yhtä suuri muutos kun toinen lapsi tulee. Tuntuu, ettei aikaa yksinkertaisesti ole. Omasta mm. hiusten pesusta saa kyllä aika usein karsia. Onneksi on huivit keksitty =)

Hanna ja Isa n. 9vk

Vierailija
87/121 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans kannatan sitä Yahoota tai eiks Facebookiinkin voi tehdä jotain grouppia tms. jonne ei pääse kuin ne jotka on jäseniä...? Mut siis laitoin jo Anneh sulle mun s-postiosoitteen:) Sä ilmiselvästi tunnet tätä hommaa paremmin kuin mä...

Me käytiin tänään neuvolassa. Paino oli noussut vähän yli 6 kilon ja pituutta oli 59,5. Vilja oli vaihteeksi oikein hyvällä tuulella ja nosti päätäkin vatsallaan korkeammalle kuin kotona koskaan! Varhaisheijasteetkin oli ihan sopivasti häviämässä, kun mä jo huolehdin et toi edelleen morottaa. Mut kuulemma sitä voi tulla vielä esim. väsyneenä tai unissaan vaikka se muuten olis jo loppunu. Ekat syntymän jälkeiset rokotteetkin saatiin nyt, saa jännätä tuleeko kuumetta tai muita ikävyyksiä. Toivottavasti ei, kun mökille olisi tarkoitus taas lähteä.

Nyt yritän laittaa Viljan unille. Meillä nimittäin nukutaan jo välillä ihan oikeita päiväuniakin, siis auto- yms. kyytien lisäksi. Jospa tästä tulisi ihan tapa:o

Mukavia loppukesän päiviä kaikille,

AnumaamunA ja Vilja 3kk 1 pv

Vierailija
88/121 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tänään oli neuvola ja uudet mitat ovat 6675g ja 61 cm. Piikkiä ei saatu, sillä neuvolatädin mielestä Aatu oli vähän lämmin (ei minusta, mutta parempi ottaa varman päälle). Ja toisaalta, voi tuolla pojalla vähän lämpöä ollakkin, sillä meillä tehdään hampaita! Ala ikenestä kuultaa jo kaksi hammasta läpi. Nyrkkiä kalutaan välillä ihan tosissaan ja pari viimeistä yötä on mennyt "ähistessä". Isosiskolle tuli ensimmäiset hampaat 5,5 kk iässä, joten on tuo aika aikaisin mitä jäppinen hampaat tekee... Siskolle tuli kanssa hampaat aina rytinällä (onneksi ne eivät hirveesti vaivanneet).

En muista mitä piti kommentoida, joten poistun takavasemmalle. Heippa Fay ja Aatu huomenna 3 kk

Vierailija
89/121 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Jaakollakin vielä refleksit olemassa, morottaa jos säikähtää unissaan jotain tai kun sen laittaa nukkuvana sänkyyn. Samoin "apinoi" varpaillaan kun hieron iltaisin jalkapohjia. Mutta en mä niistä edes osannut olla huolissani.

Täällä on ihan pilvistä ja ihanan viilee tuuli. Ajattelin lähteä käymään rannalla, josko vaikka siellä sais auton parkkiin.

Meille tulee ens viikolla kylään kaverit perheensä kanssa, viisi vuotias ja toukokuun alussa syntynyt. Saas nähdä miten nukutaan, kun tuohon Jaakon koko yön rytmiin on totuttu.. Kauhistuttaa jo valmiiksi. Ja taasen nostan hattua teille järjissänne oleville! (mä nimittäin olisin jo hukuttanut itseni jos en sais nukkua tarpeeksi)

Faceen voi perustaa sellasen ryhmän, johon ei voi liittyä kun asianosaiset. Yahoon ryhmään pitää saada hyväksyntä Annehilta ;), perustaja kun on.

maitoparta ja J oisko 3kk ja viikko (?)

Vierailija
90/121 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sainko nuo tunnukset nyt vihdoin toimimaan, kun olen jo monta kertaa yrittänyt. Olen taustaillut koko odotusajan ja nytkin lueskellut vauvapuolen keskusteluja.

Meille syntyi poika 4.6. Mitat 3120g ja 49cm ja viikot oli 38+2. Nyt pojalla siis ikää 2,5kk. Asustellaan Pohjois-Suomessa rivitalossa. Itse olen 28v ja mies on 27v.

Koliikkivaivoista kärsittiin aluksi, mutta ne saatiin kuriin vyöhyketerapialla. Välillä jo nukuttiin 5 tuntiakin putkeen yöaikaan, mutta nyt on imeisesti alkanut jokin tiheän imemisen kausi ja öisinkin heräillään useammin syömään. Päivisin ei meilläkään nukuta kuin yhdet pidemmät unet (n.2tuntia) ja sitten välillä n.30min-1 tunnin unia muutamat. Hereillä ollaan paljon ja jokeltelua sekä hymyjä ja naurua riittää. Nyt on sitten tällä viikolla poika alkanut kääntymään vatsalleen lattailla ollessaan ja äidin kauhuksi ympäri on pyörähdetty myös hoitopöydälläkin. Nyrkit maistuvat meilläkin ja kuolaa valuu ja olenkin miettinyt, että joko tehdään hampaita näin varhain. Ensi viikon tiistaina olisi edessä 3kk neuvola ja se ensimmäinen piikki. Rotarokotteen ensimmäinen osa saatiin 2kk neuvolassa ja toinen sitten 4kk:n ikäisenä.

Toivottavasti saan tämän viestin nyt perille ja pääsen jatkossa kirjautumaan sivuille. Mielelläni osallistun myös keskusteluihin, jossain muussa ympäristössä, mikäli sellainen avataan ja "jälki-ilmoittautuja" mukaan huolitaan.

Terkuin; Tupuna sekä pikku-ukko 11vkoa ja 5päivää (laskinkohan oikein?)

Vierailija
91/121 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Tupuna81! :)

Mä kun en joka päivä ehdi käymään täällä menee sitten pidempään kuin käyn teidän kirjoittelut lävitse. :) Jotenkin ei tuu kirjoiteltua niin ahkerasti kun kaikki menee kivasti. Ei ole tarvetta avautumiselle, vertaistuelle tai neuvoille. Toki ihanaa lueskella muiden saman ikäisten vauvojen ja heidän perheidensä kuulumisia! :D

Meilläkin oli typyn neuvola tänään. Painoa 5290g ja pituutta 56cm. Ei puhunut käyristä mitään. Neuvolakortissa lukee että hyvä iho, jäntevä reipas vauva ja kasvaa hienosti rintamaidolla. hyvä vauva!

Miehelle tuota ihmettelin, mun mielestä ei voi sanoa että hyvä vauva... :D Tuskin kenellekään kirjoitetaan että huono vauva.

ens kerrallla on rokotus jos sitä ei saada sen pneumokokkitutkimuksen yhteydessä.

Terkuin,

mami ja Veera Emilia (en olekaan aiemmin paljastanut typyn virallista nimeä...)

Vierailija
92/121 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan piti lopettaa ed.viesti lyhyeen kun typy huuteli, mutta taisin saada vähän jatkoaikaa. :)

Moni mietti seuraavaa raskautumista. Mulla ja mun veljillä 3 kpl on kaikilla 2 v ikäeroa. :) (-81, -83, -85, -87 ja iltatähti -92)

Samoin mun veljet kaikki ovat tehneet omat lapsensa lyhyillä ikäeroilla. Lyhin ikäero on veljeni lapsilla 10 kk. Saivat helmikuussa pojan ja saman vuoden joulukuussa tytön. Ja näitä viime vuoden vauvoja ennen heillä on 3 v tyttö ja 6v poika.

Ihan noin extremeä vauva arkea en kuitenkaan itselleni halua. Todennäköisesti jätämme tuossa ensi keväänä - kesänä ehkäisyn pois. Sellainen n. 2 vuoden ikäero on ok. Liekö sitten perua sieltä omasta lapsuudesta kun kaikki olemme niin toiminet. Ihana on kyllä seurata esim. toisen veljeni muksuja, 4 ja 2 v poikia, menee leikit ja jutut niin kivasti yksiin.

Itse olisin kyllä valmis jättämään ehkäisyn vaikka jo nyt pois, niin helppoa ja ihanaa raskaus aika oli. Tiedostan ettei sama jatku välttämättä kakkosen kanssa ja haluan kuitenkin että Veeralla on virkeä äiti hoitamassa ja antamassa aikaa. Toinen syy miksi vielä odotamme on se, että kun mies on reissutyössä voisi arki kahden ihan pienen kanssa olla liian rankkaa.

Sellaiset suunnitelmat meillä. :)

Vierailija
93/121 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nii nyt on yahoossa jo keskustelua hieman syntynyt. toivottavasti tulette kaikki mukaan. alku on tietysti harjoittelua joten koettaaa kestää.

Elia nukkui viime yönä 21-05 syöttö 05.10-7.00. ihanaa itsekin on tosi levännyt nyt.

nyt ukko vaatii ruokaa...

Vierailija
94/121 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä poitsu tänään taas hieman kitisi mahavaivoja, tai sitten puskee jo hampaita (näkyy jotain nyströitä suussa ja kuolaa valuu ja jäystää peukkua ja nyrkkiä sekä itkee samalla pää punaisena), nukahti sitten jo kello 19. Mutta tunnin päästä heräs painajaisiin kun itki ja hengitti tosi nopsaa. Sunnuntaina tosiaan ristiäiset, toivottavasti menee kaikki hyvin! Jännittää hieman, kun en oo koskaan itse edes ollut ristiäisissä, että tajuaako kaiken ottaa huomioon ja muistaako ostaa kaiken tarvittavan. En muutenkaan oo vielä koskaan pitänyt juhlia itse kotona, kun vasta vuosi sitten muutettiin omakotitaloon miehen kanssa.

Nyt alkaakin uus BB, pitää mennä katsomaan! :D Myöhemmin sitten lisää.. ;)

-Meevi ja Juniori 2kk 11pv-

Vierailija
95/121 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan jo paranemassa kovasti. Vielä vähän nokka rohisee ja yskii,mutta hyvällä mallilla ollaan.

Tuntuu hurjalta nuo teidän vauvojen mitat. Sillon viikko sitte,kun Oysissa käytiin niin meidän Sampo paino 4130g (3730g) ikää 6vk.

Yöt meillä valvotaan siitä puol kolmesta asti eteenpäin. Että väsyneissä merkeissä mennään päivä,kun ei pääse ite levähtään. Kun isommat nukkuu päiväunet niin Sampo tietenki on hereillä. Sillä on väärä rytmi,jota kovasti yritän muuttaa oikeeksi.

Sinne Yahoon haluan kans mukaan kuhan kerkeen Annehille laittaa s.postia. Ja Facebookkiinki voin osallistua mikäli sinne ryhmä tehhään. :)

Tämmöstä meille näin pikasesti

T.sasa79 ja Sampo 7vk4pv.

Vierailija
96/121 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla yahoossa kävinkin jo hehkuttamassa mutta käympäs vielä täälläkin. Elia siis eilen kääntyi selältä vatsalleen. Jesta et tää on aikaisessa. Esikoinen kun kääntyi vasta 4,5 kuisena.

Arvatkaa vaan söinkö eilen yhden ainoa suklaa palan ja Elialla on jo punaisia näppyjä poskissa. Voi räkä sentään. Pakko vissii ottaa neuvolassa puheeksi asia koska meidän on mentävä testeihin jotta saadaan kelan korvaus korvikemaitoon. lähinnä noita vellejä ajattelin. Ekaksi toki teen omaan maitoon kun sitä tuolla pakkasessa on mutta jatkoa ajatellen.

Eilen oli kyl ihan törkee ukonilma. Nyt nimittäin vähä väsyttää kun tunnin kuunnteli sitä jylinää. Just silloin kun vauva nukkuu niin pitää jyristä..arghh. Sitten jo esikoinenkin pyysi viereen nukkukkumaan kun pelotti. No loppu yö meni miten meni.

No nyt Eltsu kuulostaa sille et pitäisi päästä nukkumaan.

t. tr ja Eltsu

Vierailija
97/121 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tr vinkistä jälleen kerran!:)

Olen itsekin välillä miettiny että poika vaan ahtaa itseensä maitoa vaikka sitä jo tuntuu tursuavan korvistakin... Ja paukuttelee järjettömän pahan hajuista tavaraa ilmoille. Että sitä on välillä ite "tampio" kun ei kumminkaan älyä kokeilla harventaa syöttöjä vaikka järki niin sanooki. Kiitos siis kun vinkkasit, kokeillaan tutilla väliin. Jos oppis sitä pikkuhiljaa syömään, sylkee sen nimittäin yleensä saman tien pihalle. Eli kylläpä tämä vertaistukipalsta jälleen pelastaa! Hanna83, olisko teillä samaa ongelmaa ilmassa kuin meilläkin?! Eli vauva käymistilassa;)

Yritin jo kans yahoohon mutta koska kone on aina melkein meillä varattu tai sitten poika herää just ku pääsee istuun tähän niin on jääny yritykseksi toistaseksi. Mutta kova on aikomus myös sinne puolelle!

Tänään pääsen ekaa kertaa yksikseni konserttiin ja iskä jää pumpatun maidon kanssa Lenniä hoiteleen. Tuntuu kyllä mukavalta saada parin tunnin breikki tohinaan... Ja sitten onki taas ihanaa päästä tuhisijan viereen nukkumaan!

Aurinkoista päivää kaikille!

emppuli ja Lenni 8vk2päivää

Vierailija
98/121 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nOpeesti tulin kysäsee, miten sinne keskusteluryhmään piti ilmottautua? tai siis miten pääseee sisään =) oon ihan tampio näitten koneitten kaa =)

hanna83

Vierailija
99/121 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, mikä ihana aamu kun viime yönä nukuttiin pitkästä aikaa kunnolla! Eka pätkä meni 3,5tuntia ja senki jälkeen puolentoistatunnin pätkissä aamuseittemään saakka. Nyt on sekä äiti että poika oikeen tyytyväisiä. Jospa se tästä pikkuhiljaa lähtis etenemään pitemmiksi pätkiksi noi yöunet...

Yritin sinne yahoohon mutten pääse lukemaan viestejä. Muuten kirjautuminen yms kai ok. Onko kellään vinkkiä? Olen tosi käsi näitten koneitten kans!

Eilen oli ihanaa käydä konsertissa ja tavata pari tuttua samalla. Hyvin oli iskällä ja pojalla menny, vauva veteli jo yöunia kun kotiuduin:)Ja nyt jaksaa taas vauva-arkea mahtavasti!

Tsemiä perjantaihin kaikille, emppuli ja Lenni 8vikkoa3päivää

Vierailija
100/121 |
28.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanna83 yahooseen pääsee kun laittaa Annehlle sähköpostiin oman sähköpostiosoitteen eli hensku84@yahoo.com

Emppuli ole hyvä.. mulla on tästä googlesta tullu ns ylin ystävä tässä vauva arjessa. Sieltä tuntuu löytyvän aika hyvin tietoa. En olis itsekään tajunnu tuota tiheää syöttöä mikäli en olis löytänyt tuota erään äidin kirjoittamaa juttua.

Yahoon viestejä pääsee lukemaan kun ensin kirjautuu sisälle. Eli ensin pitää perustaa yahooseen oma sähköposti jotta saa id:n.

Mullekin tuo on vähän vielä sekava mutta pikkuhiljaa opetellaan.

Toivottavasti pääsette mukaan

t. tr ja Eltsu