Vauva-palsta: Itsetehty jugurtti yllätti Nina Mikkosen!
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Nina joka oli Timon tossun alla ennenkuin taivasalla. Huomaan itse ex leskenä jolla oli Timon kaltainen mies, joka oli omasta mielestään aina oikeassa,kuinka Nina vapautui,aivan kuin itsekin.
Nina vapautui, alkoi valmistaa jugurttia ja lähti Fitline verkostomarkkinointi mainoskasvoksi? Mitään järkevää työtä ei hänelle löytynyt? Ja miksi sanoma promoaa verkostomarkkinointia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina joka oli Timon tossun alla ennenkuin taivasalla. Huomaan itse ex leskenä jolla oli Timon kaltainen mies, joka oli omasta mielestään aina oikeassa,kuinka Nina vapautui,aivan kuin itsekin.
Nina vapautui, alkoi valmistaa jugurttia ja lähti Fitline verkostomarkkinointi mainoskasvoksi? Mitään järkevää työtä ei hänelle löytynyt? Ja miksi sanoma promoaa verkostomarkkinointia?
Eihän hänelle näköjään enää fyysinen työ käy. Näkee että ennen sanoja hänen suuhunsa laittoi Timo ja nyt on toinen meininki.
Onko tämä se sama Nina Mikkonen, joka nosti itsensä entisenä parturimestarina ja kotiäitinä jalustalle, sekä haukkui kaikki työssäkäyvät äidit?
minä vaan kysyn kirjoitti:
Onko tämä se sama Nina Mikkonen, joka nosti itsensä entisenä parturimestarina ja kotiäitinä jalustalle, sekä haukkui kaikki työssäkäyvät äidit?
Ihminen ei voi muuttua ja muuttaa maailmankatsomustaan?
Pitäisikö meitä kaikkia tuomita sen mukaan mitä olemme joskus ajatelleet?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö meitä kaikkia tuomita sen mukaan mitä olemme joskus ajatelleet?
Miksi ihminen ei olisi vastuussa sanomisistaan, miksi rakentavaa kritiikkiä ei suvaita, vaan kaikki pitisi "lakaista maton alle"?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö meitä kaikkia tuomita sen mukaan mitä olemme joskus ajatelleet?Miksi ihminen ei olisi vastuussa sanomisistaan, miksi rakentavaa kritiikkiä ei suvaita, vaan kaikki pitisi "lakaista maton alle"?
Jos aikuinen ihminen menee mediaan laukomaan julkisesti kovin kärkkäitä kommentteja, niin kyllä voi pitää vastuussa sanoistaan.
Timo takuulla laittoi ne sanat Ninan suuhun. Timohan arvosti koulutusta ja tykkäsi kun eka vaimo Tuire oli myös maisteri kuten hän. No, Ninallahan ei ole lukupäätä ja Timo halusi jollain tavalla ns korottaa hänet, niin siksi varmaan keksi tuon kotiäiti sanoman.
Lähtikö pyramidipeliin mukaan? Jutta Larm on samanlainen.
Millä rahoilla tuo oikein elää? Timolta ei jäänyt mitään perittävää, talo oli velkainen ja jäi pankin niskoille. Tyrkkyjulkkiksena tuskin tulee kovinkaan suurta tiliä.
Onko tuo lokkeilemassa veronmaksajien kustannuksella?
Nyt tiedetään kuka on palstan jugurttirahkahenkilö.
Ninan pulleat reidet avaisin ja tien kaikkein pyhimpään. Aiai namnam.
Aiemmin tosi kärkäs ja monenlaiset ihmiset tuomitseva pariskunta. Rouva varsinkin saarnasi niin että eri mieltä oleva ei saanut edes suunvuoroa. Jospa ne ajat ovat lopullisesti takanapäin.
Hyvää uutta vuotta Nina Mikkoselle!
Vierailija kirjoitti:
Millä rahoilla tuo oikein elää? Timolta ei jäänyt mitään perittävää, talo oli velkainen ja jäi pankin niskoille. Tyrkkyjulkkiksena tuskin tulee kovinkaan suurta tiliä.
Onko tuo lokkeilemassa veronmaksajien kustannuksella?
Ja kallis reippaasti yli 1000 euron vuokra, kun asuvat neliössä
Se jugurtti on oikeasti tosi ihanaa. Siitä tulee paksua ja samettisen pehmeää kun tekee punaiseen maitoon. Ei ole kalliimpaa käyttää mitä kaupan jugurtit. Joulun herkuttelujen jälkeen tekee hyvää suolistolle ja muutenkin.
Tässä on video missä Nina mainostaa.
https://www.vaikuttajasisallot.com/itsetehty-jogurtti-yllatti-nina-mikk…