Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 3-vuotiaan pitäisi osata piirtää?

Vierailija
31.07.2009 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullut että pitäisi ympyrä, rasti ja kolmio piirtää. Kun olen itsekin miettinyt ihan samaa. Puoli vuotta kyllä vielä 3v neuvolaan aikaa.

Vierailija
2/7 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naama jola on jalat :) Suloisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se normaalisti kehittyy, älä stressaa.

Vierailija
4/7 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti 3-v piirtää suora viiva ja sit ympyrä. ei muuta.

Vierailija
5/7 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielikuvituksella siitä löytyy isi joka ajaa autolla töihin ja äiti vilkuttaa ikkunasta ja taivaalla paistaa aurinko ja linnut lentää paitsi yksi joka istuu puun oksalla

Vierailija
6/7 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotiaasta asti on piirtänyt ihmisiä, mutta niillä on aina ollut pää, keskivartalo, jalat, sormet, varpaat, napa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika osasi pääjalkaisen 3-vuotiaana.

tyttö on selkeästi kiinnostuneempi piirtämisestä ja piirtää nyt 3 v todella monimutkaisia kuvia ja kirjaimiakin. on aurinkoa ja muumitaloa, jotka ovat jopa näköisiä. ihmisilläkin on vartalo ja ripsetkin.

on todella ahkera piirtämään ja haluaa piirtää paljon, usein yhdessä äidin kanssa. poikaa on pakko välillä patistaa kynän varteen, että kehttyisi taidot, kun nyt 5v on samanlainen piirustustyyli kun 3v siskolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi