Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3,5 -vuotiaan tokaisu kaupassa :)

Vierailija
31.07.2009 |

Eli olimme kassalla, poika istuu kärryjen lastenistuimessa. Ja harvinaista kyllä, myös isä oli mukana kauppareissulla. Puolituttu kassantäti sitten sanoi pojalle "Sinusta tulee kuule pitkä mies kun sekä isä että äiti on noin pitkiä!"

Poika vastasi aika hiljaa "Joo, mä tiedän. Mä tiedän jo kuinka pitkä musta tulee"

Kassa kysyi vielä "No kuinkas pitkä sitten?" ja poika vastasi "KOOOOLME METRIÄ PITKÄ! Mä tiedän, mä olen laskenut sen" :)

Oli niin hauska juttu että oli pakko tulla jakamaan!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hauska kohta puuttuu vielä.

Vierailija
2/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman lapsen tokaisut voi olla hauskoja omasta mielestä vaikkei muiden mielestä oliskaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman lapsen tokaisut voi olla hauskoja omasta mielestä vaikkei muiden mielestä oliskaan :)

Vierailija
4/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottava ihminen taidat olla kakkonen... miksei saisi kertoa ja jakaa joskus kivoja pieniä asioita? maailmassa on liian paljon valittamista ja nyrpeitä neniä, tuo sai oikeasti hyvälle tuulelle!

Vierailija
5/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin tuo tokaisu oli aivan loistava. Voin hyvin kuvitella sen tilanteen!

Vierailija
6/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen DI-insinööri ja mun mielestä toi oli tosi hauska. Laskukaava olisi kiva tietää :)

Vierailija
7/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä hauskaa kenenkään muun kuin itseni mielestä. Komensin meidän erittäin vastahakoisen 5-vuotiaan eilen iltapissalle ennen nukkumaan menoa ja hetken päästä rupesin miettimään että MIKÄ siellä nyt TAAS maksaa ja MITÄ on tuo ähinä. Vilkaisin vessan suuntaan ja ehdin juuri nähdä kuinka jalat katos vessan ovesta vaakatasossa lattiaa pitkin. Jäbä oli kiskonut itsensä vessaan lattialla mahallaan maaten.

Ei hitto ei tämä voi naurattaa ketään muuta, mutta oli kyllä huvittava näky ne jalat :D.

Vierailija
8/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap kun tulit jakamaan meidän kanssamme. Joitakin varmaan naurattaa vain kun omat lapset ovat samanlaisessa jurrissa kuin he itse?

Vierailija
9/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni pummi kun navigaattori ei tietenkään osannut ilmoittaa tietyöstä ja jouduttiin kiertämään 20km "turha"lenkki niin takapenkiltä kuului tokaisu että ei tuo oo mikään navigaattori kun narrigaattori koska opastaa meidät harhaan :)

Vierailija
10/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin pojan kanssa kaupan parkkiksella ja viereistä autoa pakkasivat äiti ja pari tyttöä. Äidillä oli aivan samanväriset hiukset kuin yhdellä kaverilla ja poika kysyi onko tuossa Anne? Mä sitten että ei ole, johon poika joo niillä onkin vaan tyttöjä. Sanoin pojalle että ei ole varmaa onko kaikki samaa perhettä, mutta kun rupesivat kaikki nauramaan pojan uteluille, todettiin pojan kanssa että sukua on, kaikki nauraa ihan samalla tavalla. Poika on just keksinyt että poikana oleminen on jotenkin erilaista kuin olla tyttö.

Vierailija
11/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä hauskaa kenenkään muun kuin itseni mielestä. Komensin meidän erittäin vastahakoisen 5-vuotiaan eilen iltapissalle ennen nukkumaan menoa ja hetken päästä rupesin miettimään että MIKÄ siellä nyt TAAS maksaa ja MITÄ on tuo ähinä. Vilkaisin vessan suuntaan ja ehdin juuri nähdä kuinka jalat katos vessan ovesta vaakatasossa lattiaa pitkin. Jäbä oli kiskonut itsensä vessaan lattialla mahallaan maaten.

Ei hitto ei tämä voi naurattaa ketään muuta, mutta oli kyllä huvittava näky ne jalat :D.

Vierailija
12/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps ja kops :) toi oli hauskin juttu :)

Vierailija
13/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, se laskukaava kiinnostaisi minuakin...Mietin nimittäin kuinkakohan pitkä omasta pojastani kasvaa, joten hienoa jos joku on keksinyt miten se näppärästi lasketaan ;) En sentään ihan kolmemetristä hänestä odota...

Vierailija
14/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa kuviteltuna.

tämä hauskaa kenenkään muun kuin itseni mielestä. Komensin meidän erittäin vastahakoisen 5-vuotiaan eilen iltapissalle ennen nukkumaan menoa ja hetken päästä rupesin miettimään että MIKÄ siellä nyt TAAS maksaa ja MITÄ on tuo ähinä. Vilkaisin vessan suuntaan ja ehdin juuri nähdä kuinka jalat katos vessan ovesta vaakatasossa lattiaa pitkin. Jäbä oli kiskonut itsensä vessaan lattialla mahallaan maaten. Ei hitto ei tämä voi naurattaa ketään muuta, mutta oli kyllä huvittava näky ne jalat :D.

Vierailija
15/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä myös mustavalkoisista telkkareista. Poika 3,5 näki telkassa afrikkalaisia ja sanoi: kato mustavalkotelkkari!

Vierailija
16/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä hauskaa kenenkään muun kuin itseni mielestä. Komensin meidän erittäin vastahakoisen 5-vuotiaan eilen iltapissalle ennen nukkumaan menoa ja hetken päästä rupesin miettimään että MIKÄ siellä nyt TAAS maksaa ja MITÄ on tuo ähinä. Vilkaisin vessan suuntaan ja ehdin juuri nähdä kuinka jalat katos vessan ovesta vaakatasossa lattiaa pitkin. Jäbä oli kiskonut itsensä vessaan lattialla mahallaan maaten. Ei hitto ei tämä voi naurattaa ketään muuta, mutta oli kyllä huvittava näky ne jalat :D.

hauskasti kerrottu ennenkaikkea, mutta varmaan myös hauska näky ja niin tyypillistä, kun näin oman poikani siinä... =DD

Vierailija
17/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 3v poika..

Olin puistossa tuon 3v ja 1v kanssa, ja kuopus lähti karkuteille ja jouduin ottamaan useamman juoksuaskeleen että sain tytön kiinni. 3v katsoi silmät pyörinä perääni ja huusi "äiti, sä osaat juosta!!"

KYllä meitä mammoja nauratti...olen vähän pyöreä enkä tosiaan liiemmin reippaile lasten nähden. :))

Vierailija
18/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 3v poika.. Olin puistossa tuon 3v ja 1v kanssa, ja kuopus lähti karkuteille ja jouduin ottamaan useamman juoksuaskeleen että sain tytön kiinni. 3v katsoi silmät pyörinä perääni ja huusi "äiti, sä osaat juosta!!" KYllä meitä mammoja nauratti...olen vähän pyöreä enkä tosiaan liiemmin reippaile lasten nähden. :))

Voin niin kuvitella tuon tilanteen! Aloin jo ääneen nauramaan, mikä ei ole kovin yleistä meidän konttorissamme. Kohta haetaan minuakin jo hoitoon... :D

Vierailija
19/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyödään kaikki reisiin.

Vierailija
20/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua on naurattanut nuo kaikki ylläolevat jutut.