Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3,5 -vuotiaan tokaisu kaupassa :)

Vierailija
31.07.2009 |

Eli olimme kassalla, poika istuu kärryjen lastenistuimessa. Ja harvinaista kyllä, myös isä oli mukana kauppareissulla. Puolituttu kassantäti sitten sanoi pojalle "Sinusta tulee kuule pitkä mies kun sekä isä että äiti on noin pitkiä!"

Poika vastasi aika hiljaa "Joo, mä tiedän. Mä tiedän jo kuinka pitkä musta tulee"

Kassa kysyi vielä "No kuinkas pitkä sitten?" ja poika vastasi "KOOOOLME METRIÄ PITKÄ! Mä tiedän, mä olen laskenut sen" :)

Oli niin hauska juttu että oli pakko tulla jakamaan!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olimme kassalla, poika istuu kärryjen lastenistuimessa. Ja harvinaista kyllä, myös isä oli mukana kauppareissulla. Puolituttu kassantäti sitten sanoi pojalle "Sinusta tulee kuule pitkä mies kun sekä isä että äiti on noin pitkiä!" Poika vastasi aika hiljaa "Joo, mä tiedän. Mä tiedän jo kuinka pitkä musta tulee" Kassa kysyi vielä "No kuinkas pitkä sitten?" ja poika vastasi "KOOOOLME METRIÄ PITKÄ! Mä tiedän, mä olen laskenut sen" :) Oli niin hauska juttu että oli pakko tulla jakamaan!

No tossa kohtaa kun kassa alkoi puhua. Kyllä kassantäti oli varmaan ihmeissään.

Vierailija
22/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oli toi lyödään kaikki reisiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen DI-insinööri ja mun mielestä toi oli tosi hauska. Laskukaava olisi kiva tietää :)

DI-insinööri :)

Vierailija
24/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen DI-insinööri ja mun mielestä toi oli tosi hauska. Laskukaava olisi kiva tietää :)

Hesaan stadiin.

Vierailija
25/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kävi naurattamaan tänä aamuna, kun tyttö pudotti juomalasin, kun värkkäsi sillä aamupalaalla aikansa. Tuli sirpaleita.

Meinasin sanoa pari valittua sanaa lasin kanssa leikkimisestä.Mutta tyttö ehti ensin ja sanoi, että älä äiti pane naamaa tuolla lailla ryppyyn, näytät paljon kauniimmalta kun hymyilet.

Muistakaa muutkin hymyillä ja näyttää kauniilta :-).

Vierailija
26/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me katottiin vajaa 4v pojan kanssa dokumenttia gorilloista. Telkkarissa näytettiion ensin gorilloja, jonka jälkeen tuli mustaihoinen mies kertomaan niistä. Poika katsoi miestä ja sanoi että "en tiennytkään että apinat osaa puhua"

Piti koittaa naurulta selittää että ihmisiäon erilaisia jne...

Täällä meillä maalla ei juurikaan tummaihoisiua näy.

Vierailija
27/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme mummolassa yökylässä ja pojallamme oli silloin tapana hiippailla yöllä mummon kainaloon nukkumaan. Kerran sitten mummo ja vaari olivat muuttaneet makkarissa sängyn paikkaa ja kun poju pimeässä haparoi huoneeseen, hän joutuikin uuden tilanteen eteen: kumpi on mummo? Aamulla hän liversi kirkkaalla äänellä ilmoille, kuinka oli selvittänyt ongelman vähin äänin. Hän oli kokeillu molempien naamat ja se, kellä oli vähemmän viiksiä, oli mummo. Hurraa mummon huumorintaju ja pinsetit! :)

Vierailija
28/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesaan stadiin.