Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei juoksuohjelmaiset (11vkoa, 10km)! Miten menee?

Vierailija
30.07.2009 |

Itsellä nyt 4. vko menossa ja kivaa on. Tänään hoksasin ekan kerran, että juoksu (tai ennemminkin hölkkä) sujui mukavasti ja oli oikeasti hauskaa. Nyt tuntuu, että hhvin jaksan ohjelmaani noudattaa. Ja jo nyt huomaan muutoksen muuallakin kuin kunnossa. Röllykkämaha on selvästi pienentynyt, samoin löysät reidet! Jee!

Stemppiä vaan kaikille muille juoksijoille. Täällä taisi olla muitakin, jotka hommaan ryhtyivät muutama viikko sitten.

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki muut juoksee 10 km/h nopeudella tyyliin 5 kilsaa puolessa tunnissa ja multa menee vitosen vähintään 45 minsaa. Ilmeisesti mulla ei ole lahjoja lajiin sitten...

Vierailija
102/120 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee, vaikka itse sanonkin. Olen noudattanut ohjelmaa aika kirjaimellisesti. Viikko tuli takapakkia flunssan takia jossain vaiheessa, mutta nyt juoksu taas luistaa. Tylsäähän se lähteminen on, kun melkein aina on jo pimeä, kun pääsen lähtemään. Ipodin mukaan ottaminen toi uutta potkua lenkkeilyyn - kerrankin saa kuunnella juri sitä musiikkia, mitä itse haluaa. Kuvittelin, että juoksumusiikin pitäisi olla jotain jumputusta, mutta sitten huomasin, että Jamie Cullum toimii yllättävän hyvin! =)

Toivottavasti nyt ei vain flunssa iske uudestaan - perheessä on, joten taitaa olla turha toivo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenguru pääsi onnekkaasti viikolle 8 asti, mutta sitten alkoi ongelmat: yli 10 kilsan lenkin jäljiltä (josta yli puolet juosten) kantapää äityi niin kipeäksi, että jouduin pitämään parin viikon tauon.

Sitten aivan onnessani viime viikolla tein jokusia kävelylenkejä ja muutamana päivänä juoksinkin parin kilometrin verran.Ja juoksu tntui TODELLA kevyeltä... Loppuviikosta silloin tällöin jo kesällä vihoitelut alaselkäni äityi siihen kuntoon, että en tohtinut tehdä mitään.

Eilen kävin selkäni kanssa niksauttajalla, ja hän totesi, että alaselässä on ihan kohouma siinä kipeässä kohdassa:/ Sai paikoilleen, mutta ei oo takuita, että pysyy...Kaikenlaiset kiertoliikeet kielletty nyt.

Nyt otan varovasti. Tällä viikolla vain kävelyä. Mieli palaisi kyllä juoksuunkin, mutta mietin, että jos se ei ole hyväksi selälleni:/

Terveisin Kenguru, joka toivoo joulupukilta kävelysauvoja, ellei pääse juoksemaan: )

Tsemppiä vetreämmille!

Vierailija
104/120 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin siihen vitosen etapille jo muutama viikko sitten ja kävin ihan virallisessa juoksutapahtumassa sen juoksemassa. Hienosti ja nopeasti meni vaikka reitti oli melko mäkistä maastoa. Lähdettiin viimeisten joukossa matkaan ja ohitettiin lähes kaikki ennen maalia:)

Juokseminen on niin upeaa ja siitä tulee sikahyvä fiilis!

Vierailija
105/120 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen käveltiin koko perheen voimin n. 45 minuuttia. Hissukseen mentiin, mutta suurimman osan matkasta työnsin taaperoa rattaissa, joten kyllä siinä hiki tuli pintaan. Meidän pururadalla on aika isot mäet...

Tänään juoksin 7 min+ 7 min. Kävellä olisi pitänyt vähän enemmän, mutta hiukan lintsasin. Juoksu kulki kuitenkin hyvin. Huomenna suunnitelmissa 15 min juoksua ilman taukoja, eiköhän sekin ihan mukavasti mene.

Metsäläinen

Vierailija
106/120 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuo nro 8, joka eilen ihan ex tempore juoksi 20 minuuttia ilman taukoja. Tänään vedin vartin, oli vähän raskaan oloista menoa. Huomenna pidän vapaan.

Vierailija
107/120 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 km:n ohjelman :) Kyllä se juoksu vaan tuntuu maistuvan edelleen.

t.4

Vierailija
108/120 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porin ohjelmaa. Jaksan juosta ohjelman mukaan, mutta vauhti on hidasta. Lähtötilanne oli/on rapakunto.

Tänään juoksu jotenki tökki, 2min kävely, 5+5min juoksu, 2min kävely. Aion kuitenkin jaksaa loppuun asti. Ohjelman jälkeen ajattelin, että juoksen 5krt/vk 5km.

Vierailija
109/120 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rämmittiin mustikkametsässä pari tuntia :) Kannoin välillä 15-kiloista taaperoa ja hiljakseen mentiin. Huomenna taidan taas jatkaa juoksua.

Nro 8 & 13

Vierailija
110/120 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen flunssan kourissa enkä uskalla yhtään hiota, kun ei edes tiedä mikä influenssa on kyseessä.

Aika kivuttomasti on muuten mennyt ja innoissani olen. Ajattelin nyt pitää viikon tauon, että pääsen kiinni samoihin viikonpäiviin :)

Vierailija
111/120 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi totta vieköön - tänään JUOKSIN sen 5 km! Uupumatta matkalle, ilman ainoatakaan pysähdystä! Vauhti ei päätä huimannut, aikaa meni suurinpiirtein 38 minuuttia. Mutta sillä ei ookkaan mitään väliä. LÄhdin siis tähän juoksuohjelmaan sillä mielellä alunperin, etten ikinä edes aio yrittääkään juosta sitä viittä kilometriä...

MÄ OON NIIN TYYTYVÄINEN ITSEENI! Pari tuntia ennen juoksua nimittäin innostuin vielä raivaussahalla raivaamaan tienvarsipuskikkoamme, hiki vaan norui pitkin kasvoja. Että tuli tämän päivän urakoinnit taatusti täyteen!

Mä psyykkaan teitä kaikkia - jos minä sen jaksoin tehdä, jaksatte tekin!

Vierailija
112/120 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tänään Porin 12pvä (5+4+5+4, ei välitaukoa) olen ottanut tavaksi laskea valotolpista juostu matka. Ekalla juoksuosuudella juoksin 12 pylvään väliä ja toisella osuudella piti 6. pylvään jälkeen kävellä 1 väli ja sitten taas juoksin 5. Juoksu oli tosi tukkoista ja hengitys muistutti höyryjunaa.

Mutta olipa mahtava tunne lenkin jälkeen, hiki valui aivan norona päästä.

Luulen, että kävelin liian nopeaa nuo kävelyosuudet.

T: Annika

Vierailija
113/120 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille, jotka juoksitte sen 5 km! Mä lepuutan nilkkaani edelleen. Kohta varmaan alkaa syksyn flunssailutkin, joten tämä taisi olla tässä... No, jumpat alkaa syyskuussa, josko pääsisi sitten niihin ainakin jossakin vaihessa.

Metsäläinen

Vierailija
114/120 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankkaan viela sitä ekaa viikkoa kun on synnytyksestä sen verran vähän aikaa että haluan että lantiopohja saa vahvistua rauhassa ensin ennen pitempiä lenkejä. Mutta loistavalta tuntuu. Pelottaa kyllä nuo pitemmät lenkit kun lähtökunto oli ihan nollassa. Mutta tää onkin kyllä siitä ihana ohjelma kun lädettiin niin vähästä liikkeelle! Painoa on tippuut 4 kg! Jess :D

Vierailija
115/120 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tänään oli pakko päästä juoksemaan, vaikka olisi ollut kävelypäivä. Noh, ens viikonloppu menee muissa merkeissä, levätään sitten.

Juoksin tänään (2 minuutin kävelyn jälkeen) 5 minuuttia, levähdin minuutin ja taas juoksin 5 min ja kävelin 2 kilometriä kotiin. Ja oli tunne, että olisi voinut juosta enemmänkin.

Onnea kengurulle! Ihan mahtava saavutus! 5 kilometriä tuntuu vielä kaukaiselta ajatukselta, mutta tämä antaa uskoa tulevaan. :)

Vierailija
116/120 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäsin vähän vauhtia, en liikaa :D, mutta sen verran, että voi jo hölkäksi kutsua!

Kivasti meni, alkuun tulee se hengästyminen, sitten kun se tasoittuu, niin ei huomaa eroa meneekö 2 km vai 5.

Kiloissa ei täällä muutoksia, mutta olen huomaavinani pienoista kiinteytymistä, ja sehän passaa :)

Oikeesti, juokseminen on kivaa!

-Tomaatti-

Vierailija
117/120 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitä kiinni!

Vierailija
118/120 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset o pistäneet oikeen juoksuksi!Mahtavaa!

Vierailija
119/120 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina oli 5 km:n lenkki, yllättävän helposti meni, tosin vauhti oli hidas. Lopussa vasta kiristin tahtia, kun tuntui, että oli vara.

Ihanan happirikas ilma oli, lisää toivon sellaisia juoksukelejä :)

Tänään taas vain 15 min. oli ohjelmassa, mutta en muista yhtä raskasta lenkkiä koko aikana :O

Ehkä vähän normaalia kovempaa hölkkäsin, tuntui, ettei saa happea. Piti olla rento lenkki, mutta väkisin raahustin henkeä haukkoen.

Huomenna saa taas levätä kävelylenkin merkeissä ja kerätä voimia seuraavaan päivään.

-Tomaatti-

Vierailija
120/120 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikolla sitten vaan fiksuna piti lähteä juoksemaan vaikka kurkku oli kipeä ja väsytti.. Sen jälkeen sitten 4 pv ihan veto veks flunssaisena ja nyt mietin mikä päivä uskallan taas jatkaa.

Pääsin vasta viikon 3 loppuun, mutta silti alkaa tuntua aika inhimilliseltä tuo juokseminen - se on ollut minulle aina ihan tuskaa, vaikka muuten liikkunut olenkin. Olen juossut hiljaista vauhtia, mutta tuolla todella mäkisessä metsässä traktorireitillä on ihan tehokasta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi