Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tykkäisit jos menisit kylään jossa vastasyntynyt ja äiti pyytäisi sinua

Vierailija
28.07.2009 |

laittamaan välilihan leikkaushaavaansa bacibact-puuteria?

Meillä terkka ehdotti tällaista. Kun sinne on itse sitä vaikea laittaa, niin onko minulla jotain tuttavaa/sukulaista/naapuria, tai onko kylään tulossa joku joka voisi sitä puuteria laittaa?

Hoito saatiin kyllä järjestettyä niin, ettei tarvinnut ketään vierasta asiaan valjastaa, mutta ajattelin kysyä miten itse tilanteessa toimisitte, asia kun on meitä kovin huvittanut. :D

Niin ja mies ei meillä suostunut sitä laittamaan ja terkka sanoi ymmärtävänsä ERITTÄIN hyvin :D

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuo sairaanhoito on vain ihan erillinen asiansa, joka ei vertaudu mihinkään muuhun. -44

Vierailija
42/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki autan. Mutta vaikka viimeisillä voimillani yrittäisin hoitaa esim. peräpukamat itse tai synnytyksessä tulleet taisteluhaavat.

Ei kai niitä nyt niin herkkua ole kenenkään katsella. En antaisi miehen myöskään puhdistaa isonvarpaiden kynnenalusiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni hoivaamaan, olisi mieheni ensimmäinen, jolta apua pyytäisin. Onhan hän minulle läheisin ja luotetuin. -47/44

Vierailija
44/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidetaan olla tosi estyneitä. Mutta toisaalta rakastelu on kuin elokuvista tai kirjoista. Se jousiorkesteri vain puuttuu vierestä. Olo on upea, autuas, onnellinen ja voin antautua ihan kokonaan. Ah! Olemme myös varsin mielikuvituksellisia.

Rakastelu on kirjallisuudessa ja elokuvissa niin paljon käytetty kohtaus, että variaatiota löytyy...

Vierailija
45/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidetaan olla tosi estyneitä. Mutta toisaalta rakastelu on kuin elokuvista tai kirjoista. Se jousiorkesteri vain puuttuu vierestä. Olo on upea, autuas, onnellinen ja voin antautua ihan kokonaan. Ah! Olemme myös varsin mielikuvituksellisia.

Rakastelu on kirjallisuudessa ja elokuvissa niin paljon käytetty kohtaus, että variaatiota löytyy...

Mies vie erektoituneen siittimensä vaginaan ja purkautuu sinne.

Vierailija
46/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sanotaanko niin, että Kama Sutran teemoista jonnekin raamatullisiin kuviin. Siis kuinka Jeesuksen jalat pestään ja kuivataan pitkillä hiuksilla. Raamatussa se ei taida olla kovin eroottista, mutta käytännössä mies kyllä innostuu mahdottomasti kun häntä hivelen pitkillä hiuksillani.

Vierailija
47/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa jollain elokuvasuhteella tekee, kun tosi elämässä tarvitaan sitä puolisoa niissä vastamäissäkin.

Minusta olisi karmeaa, jos mieheni ei auttaisi minua tuollaisessa asiassa. Ihan samalla lailla hoitaisin miestäkin, helvettiin elokuvat. Tosi elämässä eletään, hoidetaan, kestetään niitä pahojakin hetkiä ja jatketaan taas eteenpäin.

Vierailija
48/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytää äitiä tai siskoa laittamaan. Mutta ekaksi pyytäisin kyllä miestä, jos en todellakaan itse pystyisi laittamaan. Mutta ei tämä ole mielestäni sama asia kuin vaikka piereskely tai nenän kaivaminen. Kysehän olisi sellaisesta, mihin en itse pysty.

Synnytyksen jälkeen kroppani on muuttunut, miehen kroppa muutta vanhetessa, ei se vaikuta meidän seksihaluihin, vaan kuuluu elämään. Mites te, jotka ette miestänne pyytäisi laittamaan, miten säilytätte itsenne muuttumattomana? Ettei vaan ne halut häviä vuosien kuluessa? Mun jakeluun ei mene, ettei puoliso ymmärtäisi sitä, että synnytys muuttaa naisen elimistöä, tai että jokin, mitä näkee alapäässä synnytyksessä/synnytyksen jälkeen vaikuttaisi seksihaluihin pysyvästi.

Vierailija
49/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse kyllä pyytäisin miestäni laittamaan...aika pöhkö ehdotus terkkarilta :D

Vierailija
50/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan oikeaa elämää.

Olemme olleet yhdessä jo yli 15 vuotta. Suhde on hyvinkin tuoreen tuntuinen kolmen lapsen jälkeen. Itse olen sitä mieltä, että liika tuttuus ei ole parisuhteessa hyväksi. Ei se rakkautta tai huolenpitoa vähennä. Päinvastoin.

Vierailija
51/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saman (repeämät) kokeneena en voisi muuta kuin auttaa. Mutta pitäisi miehelleen puhuttelun.

Oma mieheni katsoi muutamia kertoja alapäätäni, kun tikit repesivät. Muuten kyllä itse hoidin alapäätäni, enkä käyttänyt mitään puutereita.

Olen myös hoitanut mieheni pakarassa ollutta haavaa. Hän sai sen kertausharjoituksissa ja valitettavasti haava tulehtui noissa olosuhteissa ja mies tarvitsi mun apua, kun ei itse peilin kanssa kovin hyvin nähnyt. Eihän se mitenkään romanttista ollut, mutta eihän elämä pelkkää romantiikka ole, vaan elämää.

Isoäitini on hoitanut miestään joidenkin vuosien ajan. Isoisäni oli pidätyskyvytön eli isoäitini vaihtoi hänelle vaipat jne. Tämä kyllä vei suhteesta hänen sanojensa mukaan tietyn tasa-arvoisuuden, mutta elämää ei voi aina suunnitella ja valita romaanien ja elokuvien kaltaiseksi.

Kuinkahan monesta teistä olisi puolisonne omaishoitajaksi?

Vierailija
52/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni hoitaakaan omaa puolisoaan- ja kyllä, jopa näkee tämän ruumiineritteitä. Tällaiset pariskunnat eivät välttis ole edes kovin iäkkäitäkään vaan ihmisiä jotka vielä eilispäivänä elivät täyttä elämää seksuaalisina olentoina.

Surullista luettavaa, jos ap:n aloituksen kaltainen asetelma nousee ihan ongelmaksi asti. Sääli.

Monenlaista kokeneena ja varsinkin nähneenä voisin hyvinkin pyytää miestäni hoitamaan epparihaavaani (miksei sitä puuteria muuten voi korvata rasvamuodossa olevalla?)ja varmasti niin tekisi. Lisäksi voisin hyvinkin hoitaa myös ystäväni epparin ja jopa pyytää ystäväni hoitamaan omaani, jos pakottava tarve tulisi. Lääkärit kun ovat varmasti kokeneet hurjempaakin:)

Kummallinen, joskin ajatuksia herättävä aloitus mielestäni.

Vierailija
53/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista luettavaa, jos ap:n aloituksen kaltainen asetelma nousee ihan ongelmaksi asti. Sääli.

---

Kummallinen, joskin ajatuksia herättävä aloitus mielestäni.

Samat sanat. Mun käy sääliksi ap:ta, hänen miehensä on todella lapsellinen ja itsekäs

Vierailija
54/59 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huolenpito" kun käsittää aivan konkreettisia toimia, ei pelkkiä romanttisia ajatuksia.

vaan ihan oikeaa elämää.

Olemme olleet yhdessä jo yli 15 vuotta. Suhde on hyvinkin tuoreen tuntuinen kolmen lapsen jälkeen. Itse olen sitä mieltä, että liika tuttuus ei ole parisuhteessa hyväksi. Ei se rakkautta tai huolenpitoa vähennä. Päinvastoin.

Vierailija
55/59 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monesta teistä olisi puolisonne omaishoitajaksi?

Kauan täytyy esittää puolisolleen jotain? Olla joku muu kuin on? Vanhempana kai voi mennä laitokseen, ettei puoliso näe mitään heikkoutta tai sairautta.

Vierailija
56/59 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin voi olla jopa puolisi (nainen). peili avuksi?

Vierailija
57/59 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista jos lähimmältä ihmiseltä ei saa apua. Ja tosi kummallinen on teidän suhde, jos se ap on sinunkin mielestäsi ok. Entä jos joskus sairastut vakavammin tai vaikka vanhana tarvit linimenttiä jonnekin, etkö tosiaan saa apua ja huolenpitoa mieheltäsi? Aika surullista.

Vierailija
58/59 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tulee mieleen samat ajatukset:

Millainen mies ei voisi laittaa sitä vaimolleen?

Minkään naapurin emännän en todellakaan antaisi laittaa.

Että oikein ymmärtää hyvin, ettei oma mies voi laittaa naisen alapäähän jauhetta, mutta olettaa, että joku sukulainen tai muu, jolle harvemmin värkkiä esitellään, laittaa sitä :DD

Villi arvaus, että tuo terveydenhoitaja on iältään jotain lähempänä 70.

Vierailija
59/59 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa kun olet esim oikeasti sairaana, miehesi ei varmaan silloin sinusta enää huolehdi, koska et ole enää oma viehkeä seksikäs itsesi. tiedän miehen joka omaishoitajana hetken aikaa katetroi oman vaimonsa, ja silti harrastivat myös seksiä! tai tässä tapauksessa varmaankin rakastelivat... ja ihmettelen kyllä haavan paikkaa, jos et sinne asti itse taivu lääkettä laittamaan? jos on puuteria niin tupsuttele vanulappuun ja töpötä alueelle, ei sitä purkista tarvi sinne ruutata (t. sh kokemuksella näin neuvoneena eräänkin kerran)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi