Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tykkäisit jos menisit kylään jossa vastasyntynyt ja äiti pyytäisi sinua

Vierailija
28.07.2009 |

laittamaan välilihan leikkaushaavaansa bacibact-puuteria?

Meillä terkka ehdotti tällaista. Kun sinne on itse sitä vaikea laittaa, niin onko minulla jotain tuttavaa/sukulaista/naapuria, tai onko kylään tulossa joku joka voisi sitä puuteria laittaa?

Hoito saatiin kyllä järjestettyä niin, ettei tarvinnut ketään vierasta asiaan valjastaa, mutta ajattelin kysyä miten itse tilanteessa toimisitte, asia kun on meitä kovin huvittanut. :D

Niin ja mies ei meillä suostunut sitä laittamaan ja terkka sanoi ymmärtävänsä ERITTÄIN hyvin :D

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan pimputtamaan naapurin isännän ovikelloa puuteripurnukka kourassa anova ilme kasvoilla!

Vierailija
2/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jollain olisi pokkaa tuota pyytää. En kylläkään tarjoutuisi, mutta jos pyydettäisiin niin olisin varmaan niin äimänä, että suostuisin.

Sitä en kyllä todellakaan ymmärrä, miksi oma mies ei tuota suostu tekemään?!! Enkä kyllä sitäkään, että miten se on itse vaikea laittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeelliseltä kuulostaa, tosin en ymmärrä miksei sitä vois itse laittaa, enkä ymmärrä miksei mieskään voisi ?

Vierailija
4/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ennemmin tulehtukoon, kuin auttaisi? Miehesi on saattanut sinut raskaaksi ja olet synnyttänyt hänen puolestaan teidän yhteisen lapsenne, eikä mies suostu hoitamaan haavaasi? Hyi, mikä "mies".

Vierailija
5/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin toki auttaisin, vaikka naapuria. Ymmärrän ongelman etenkin jos isää ei ole, mutta en sitä ettei mies suostu laittamaan.

Vierailija
6/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies ei voisi laittaa sitä vaimolleen?

Minkään naapurin emännän en todellakaan antaisi laittaa.

Vierailija
7/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälisin nimittäin tosi kovin naista, jolla on noin idiootti miehenä..

Vierailija
8/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mies suostuisi laittamaan (mikä kuulostaa musta erittäin uskomattomalta!!) niin ehdottaisin kyllä miehelle, että kysäisen sitten naapurin iskältä... Kaikkee sitä kuulee!

Vierailija
9/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka joku kuinka anois mua hieroo jotain salvaa jonkun repeytyneelle välilihalle niin NO WAY!

ite kyl rasvasin omat synnytys-repeytymät eikä siinä ollut mitään ongelmaa.

Vierailija
10/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sitä puuteria voi itsekin vain pölläyttää sinnepäin...

en laittais kenenkään välilihoihin puutereita... menis jotenkin vähän liian pitkälle se ystävyyssuhde. mies laittais mulle kyllä jos ois tarvetta.

todella outo tyyppi se terkka, mutta voithan kysyä jos sen mies tulis laittamaan sulle...

Vierailija
11/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajana tuo ei olisi minulle mikään iso juttu, joten laittaisin. Ystävääni en kyllä ikinä pyytäisi laittamaan itselleni :)

Ensisijaisesti olettaisin että mies auttaa naista tässä hommassa.

Vierailija
12/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis musta outo pyyntö, tutut tietää mun ammatin, ja itekin pitäisin sitä ihan "työnkuvaan" kuuluvana asiana, vaikka vapaalla tapahtuisikin. :D

Vierailija
13/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajana tuo ei olisi minulle mikään iso juttu, joten laittaisin. Ystävääni en kyllä ikinä pyytäisi laittamaan itselleni :)

Ensisijaisesti olettaisin että mies auttaa naista tässä hommassa.

Ehkä sen itsekin saisi tupsuteltua.

Vierailija
14/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kyllä tulisi mieleenikään pyytää keneltäkään apua!

Vierailija
15/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole hetkeäkään, enkä noiden vastaustenkaan jälkeen ajatellut, että miehessä olisi jotain vikaa, kun ei suostunut sitä puuteria sinne sorkkimaan.

Mutta kiitos vastauksistanne silti :D

ap

Vierailija
16/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta terkka vaan tällaista ehdotti. En minä itse.

ap

Vierailija
17/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinun miehesi on vähän erilainen mies, poikkeava puoliso?

Vierailija
18/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on erittäin ymmärrettävää, ettei oma mies halua sitä puuteria laittaa MUTTA naapurille se olisi täysin luontevaa :D

Vierailija
19/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naapurin emäntä sopisi paremmin alapäätä katselemaan kuin oma mies?!? Ei mene jakeluun..

En kyllä ole hetkeäkään, enkä noiden vastaustenkaan jälkeen ajatellut, että miehessä olisi jotain vikaa, kun ei suostunut sitä puuteria sinne sorkkimaan.

Mutta kiitos vastauksistanne silti :D

ap

Vierailija
20/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä puuteria saa jokainen ihan normaalikokoinen nainen itse laitettua? En pyytäisi edes miestäni moista tekemään. Häneltä ihan varmasti loppuisivat menohalut siihen.

Outoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi