Mitä tykkäisit jos menisit kylään jossa vastasyntynyt ja äiti pyytäisi sinua
laittamaan välilihan leikkaushaavaansa bacibact-puuteria?
Meillä terkka ehdotti tällaista. Kun sinne on itse sitä vaikea laittaa, niin onko minulla jotain tuttavaa/sukulaista/naapuria, tai onko kylään tulossa joku joka voisi sitä puuteria laittaa?
Hoito saatiin kyllä järjestettyä niin, ettei tarvinnut ketään vierasta asiaan valjastaa, mutta ajattelin kysyä miten itse tilanteessa toimisitte, asia kun on meitä kovin huvittanut. :D
Niin ja mies ei meillä suostunut sitä laittamaan ja terkka sanoi ymmärtävänsä ERITTÄIN hyvin :D
Kommentit (59)
Eikö sitä puuteria saa jokainen ihan normaalikokoinen nainen itse laitettua? En pyytäisi edes miestäni moista tekemään. Häneltä ihan varmasti loppuisivat menohalut siihen. Outoa.
ap
jos alapää edustaa vain jotain seksiesinettä.
Reagoit niin voimakkaasti, että et selvästi halua miettiä kokoa asiaa, koska et pitäisi johtopäätöksestäsi.
Mutta oman välilihani hoitajaksi en ketään ystävää pyytäisi.
Ei voi muka omaa vaimoaan hoitaa. : O Ihme tyyppi.
ap, tiedoks vaan, että tää oli musta tosi hauska juttu
Enkä todellkaan pyytäisi miestä laittamaan. en kyllä kaveriakaan :)
Eikö sitä puuteria saa jokainen ihan normaalikokoinen nainen itse laitettua? En pyytäisi edes miestäni moista tekemään. Häneltä ihan varmasti loppuisivat menohalut siihen. Outoa.
ap
jos itse en pystyisi. Auttaisin kyllä ystävää, vähän kaukaisempaakin. Ainakin tuntisin, että minuun luotetaan, jos joku pyytäisi. Ja ihan naisena ja äitinä auttaisin toista äitiä!
entiseen malliin. Outo, estoinen ja kypsymätön mies kieltäytyisi haavan hoitamisesta. Heppoiset on miehen halut, jos ne siitä kaikkoaisivat.
muttei voi katsoakaan alapäähäsi... haloo. Minäkähän neitysenä miehesi sinua pitää?
Huh huh, älä usko noita helvetin amazoneja jotka yrittävät kasvattaa miehistään safarihousuisia laskunmaksajaidiootteja. On hyvä ettei miehesi suostunut puuhaan, se tarkoittaa vain sitä että hän arvostaa sinua ja parisuhdettanne kuten myös itseäänkin. Anna muiden miesten hoidella vaimojensa välilihat ja peräpukamat jatkossakin, takaan että olet tilanteeseen tyytyväinen vuosienkin päästä kun sitä karpaasia huvittaa muutkin asiat kuin jukujukumaat ja sukat sandaaleissa ja viinikaappi ja tojota avensis ym ym. nimim. mies itsekin
Ja minä sentään kuvittelin olevani häveliäs, hah.
entiseen malliin. Outo, estoinen ja kypsymätön mies kieltäytyisi haavan hoitamisesta. Heppoiset on miehen halut, jos ne siitä kaikkoaisivat.
Käyttekö yhtäaikaa miehesi kanssa vessassa? Piereskelettekö toistenne kuullen? Onko se teistä hauskakin kahdenkeskinen juttu? Entä esiinnytkö virttyneissä kalsareissa ja harmaaksi värjäytyneissä rintsikoissa miehesi nähden? Ja keikisteleekö hän reikäisissä kalsareissa sinun nähtesi? Videoitteko synnytyksen ja näytättekö sitä kaikille halukkaille ja vähemmän halukkaille?
Ihan hyvällä kyselen. Yritän haarukoida kuinka naturelleja ihmiset ovat.
Kun ehkä karpaasin vaimoa ei enää sitten huvita tehdä mitään miehelle, kun ei mies voi sen vertaa vaimoaan hoitaa. Lapsi, ja sen mukana automaattisesti tulevat ikävämmät asiat, on yhteinen projekti.
Huh huh, älä usko noita helvetin amazoneja jotka yrittävät kasvattaa miehistään safarihousuisia laskunmaksajaidiootteja. On hyvä ettei miehesi suostunut puuhaan, se tarkoittaa vain sitä että hän arvostaa sinua ja parisuhdettanne kuten myös itseäänkin. Anna muiden miesten hoidella vaimojensa välilihat ja peräpukamat jatkossakin, takaan että olet tilanteeseen tyytyväinen vuosienkin päästä kun sitä karpaasia huvittaa muutkin asiat kuin jukujukumaat ja sukat sandaaleissa ja viinikaappi ja tojota avensis ym ym. nimim. mies itsekin
miehellänne on peniksessä haava tai vastaava mitä jonkun pitäisi rasvata. Kieltäytyisittekö itse tehtävästä pitäen sitä liian inhottavana?
Kun ehkä karpaasin vaimoa ei enää sitten huvita tehdä mitään miehelle, kun ei mies voi sen vertaa vaimoaan hoitaa. Lapsi, ja sen mukana automaattisesti tulevat ikävämmät asiat, on yhteinen projekti.
Mitä intiimimmin tiedän mieheni tavat sitä vähemmän hän minua sytyttää. Uskoisin tämän toimivan myös toisin päin. Mitä vähemmän hän tietää ruumiinitoiminnoista sitä sytyttävämpi hänestä olen.
Meillä ei myöskään puhuta ruokottomasti. Kukaan meillä ei "ota suihin" vaan "hyväilee suullaan", "maistelee", "herkuttelee".
Taidetaan olle pervoja. Onko muita?
miehellänne on peniksessä haava tai vastaava mitä jonkun pitäisi rasvata. Kieltäytyisittekö itse tehtävästä pitäen sitä liian inhottavana?
Ainoastaan siinä tapauksessa ymmärtäisin, jos olisi kädet paketissa. Eiköhän me jotain keksittäisi. Kyse ei ole iljettävästä vaan siitä, että on asioita parisuhteessa joita ei tarvitse ihan tarkasti tietää.
En kuitenkaan pidä synnytykseen liittyviä asioita piereskelyyn verrattavana. Ja jos mieheni sairastuisi ja tarvitsisi hoitoa kotona, olisin mielelläni hänen sairaanhoitajanaan, eikä se vähentäisi hänen haluttavuuttaan eikä intiimisuhteemme siitä kärsisi. Brutaali käytös ja haavanhoito eivät ole mielestäni millään tavalla verrannollisia.
Eli kuvitellaan sitten että miehelläsi olisi kädet paketissa. Mitä te sitten mahdollisesti keksisitte? Ihan mielenkiinnosta kyselen, oletko todella sitä mieltä että pyydettäsisiin naapuria tms. rasvaamaan? Ettet näkisi miehesi penistä liian läheltä?
Ainoastaan siinä tapauksessa ymmärtäisin, jos olisi kädet paketissa. Eiköhän me jotain keksittäisi. Kyse ei ole iljettävästä vaan siitä, että on asioita parisuhteessa joita ei tarvitse ihan tarkasti tietää.
En kuitenkaan pidä synnytykseen liittyviä asioita piereskelyyn verrattavana. Ja jos mieheni sairastuisi ja tarvitsisi hoitoa kotona, olisin mielelläni hänen sairaanhoitajanaan, eikä se vähentäisi hänen haluttavuuttaan eikä intiimisuhteemme siitä kärsisi. Brutaali käytös ja haavanhoito eivät ole mielestäni millään tavalla verrannollisia.
Minä olen niin estynyt, että en huolinut miestä edes synnytykseen. En kertakaikkiaan voinut antaa hänen nähdä minua moisessa tilassa.
Olemme kyllä molemmat samantyyppisiä. Emme jaa esim. tietoja mahdollisista peräpukamista tai muista vastaavanlaisista vaivoista.
Hipsin punkkaan yleensä suihkun kautta, vaihdan puhtaat ja kauniit alusvaatteet ylle, harjaan hampaat, pirskottelen hajuvettä ja ajalen tietty ylimääräiset karvatkin pois.
Eikä kaveri huuda kesken puuhien, että "mahtava leivinuuni" kuten joku täällä mainitsi muutama päivä sitten.
Taidetaan olla tosi estyneitä. Mutta toisaalta rakastelu on kuin elokuvista tai kirjoista. Se jousiorkesteri vain puuttuu vierestä. Olo on upea, autuas, onnellinen ja voin antautua ihan kokonaan. Ah! Olemme myös varsin mielikuvituksellisia.
Mies ei ole koskaan nähnyt minua paplarit päässä tai kasvonaamio kasvoilla.
Ei se terkka nyt ihan kuitenkaan sanonut, että pyydä naapuriasi. Vaan tarkalleen ottaen onko lähipiirissä sairaanhoitajaa tai muuta vastaavaa, tai onko kylään tulossa joku, joka voisi sitä laittaa. (joku läheinen, sisko vaikka...)
Ollaan varmaan sit yhtä poikkeavia mun miehen kanssa :D
Paitsi nyt kyllä alko ihan pelottaan, koska se totuus miehestä valkenee???!!! Huijui