Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tykkäisit jos menisit kylään jossa vastasyntynyt ja äiti pyytäisi sinua

Vierailija
28.07.2009 |

laittamaan välilihan leikkaushaavaansa bacibact-puuteria?

Meillä terkka ehdotti tällaista. Kun sinne on itse sitä vaikea laittaa, niin onko minulla jotain tuttavaa/sukulaista/naapuria, tai onko kylään tulossa joku joka voisi sitä puuteria laittaa?

Hoito saatiin kyllä järjestettyä niin, ettei tarvinnut ketään vierasta asiaan valjastaa, mutta ajattelin kysyä miten itse tilanteessa toimisitte, asia kun on meitä kovin huvittanut. :D

Niin ja mies ei meillä suostunut sitä laittamaan ja terkka sanoi ymmärtävänsä ERITTÄIN hyvin :D

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naapurin emäntä sopisi paremmin alapäätä katselemaan kuin oma mies?!? Ei mene jakeluun..

En kyllä ole hetkeäkään, enkä noiden vastaustenkaan jälkeen ajatellut, että miehessä olisi jotain vikaa, kun ei suostunut sitä puuteria sinne sorkkimaan. Mutta kiitos vastauksistanne silti :D ap

Ei se terkka nyt ihan kuitenkaan sanonut, että pyydä naapuriasi. Vaan tarkalleen ottaen onko lähipiirissä sairaanhoitajaa tai muuta vastaavaa, tai onko kylään tulossa joku, joka voisi sitä laittaa. (joku läheinen, sisko vaikka...)

Ollaan varmaan sit yhtä poikkeavia mun miehen kanssa :D

Paitsi nyt kyllä alko ihan pelottaan, koska se totuus miehestä valkenee???!!! Huijui

Vierailija
22/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä puuteria saa jokainen ihan normaalikokoinen nainen itse laitettua? En pyytäisi edes miestäni moista tekemään. Häneltä ihan varmasti loppuisivat menohalut siihen. Outoa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos alapää edustaa vain jotain seksiesinettä.

Vierailija
24/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reagoit niin voimakkaasti, että et selvästi halua miettiä kokoa asiaa, koska et pitäisi johtopäätöksestäsi.

Vierailija
25/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oman välilihani hoitajaksi en ketään ystävää pyytäisi.

Vierailija
26/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muka omaa vaimoaan hoitaa. : O Ihme tyyppi.

Vierailija
27/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, tiedoks vaan, että tää oli musta tosi hauska juttu

Enkä todellkaan pyytäisi miestä laittamaan. en kyllä kaveriakaan :)

Eikö sitä puuteria saa jokainen ihan normaalikokoinen nainen itse laitettua? En pyytäisi edes miestäni moista tekemään. Häneltä ihan varmasti loppuisivat menohalut siihen. Outoa.

ap

Vierailija
28/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itse en pystyisi. Auttaisin kyllä ystävää, vähän kaukaisempaakin. Ainakin tuntisin, että minuun luotetaan, jos joku pyytäisi. Ja ihan naisena ja äitinä auttaisin toista äitiä!

Vierailija
29/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

entiseen malliin. Outo, estoinen ja kypsymätön mies kieltäytyisi haavan hoitamisesta. Heppoiset on miehen halut, jos ne siitä kaikkoaisivat.

Vierailija
30/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei voi katsoakaan alapäähäsi... haloo. Minäkähän neitysenä miehesi sinua pitää?

Vierailija
31/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, älä usko noita helvetin amazoneja jotka yrittävät kasvattaa miehistään safarihousuisia laskunmaksajaidiootteja. On hyvä ettei miehesi suostunut puuhaan, se tarkoittaa vain sitä että hän arvostaa sinua ja parisuhdettanne kuten myös itseäänkin. Anna muiden miesten hoidella vaimojensa välilihat ja peräpukamat jatkossakin, takaan että olet tilanteeseen tyytyväinen vuosienkin päästä kun sitä karpaasia huvittaa muutkin asiat kuin jukujukumaat ja sukat sandaaleissa ja viinikaappi ja tojota avensis ym ym. nimim. mies itsekin

Vierailija
32/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä sentään kuvittelin olevani häveliäs, hah.

Vierailija
33/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

entiseen malliin. Outo, estoinen ja kypsymätön mies kieltäytyisi haavan hoitamisesta. Heppoiset on miehen halut, jos ne siitä kaikkoaisivat.

Käyttekö yhtäaikaa miehesi kanssa vessassa? Piereskelettekö toistenne kuullen? Onko se teistä hauskakin kahdenkeskinen juttu? Entä esiinnytkö virttyneissä kalsareissa ja harmaaksi värjäytyneissä rintsikoissa miehesi nähden? Ja keikisteleekö hän reikäisissä kalsareissa sinun nähtesi? Videoitteko synnytyksen ja näytättekö sitä kaikille halukkaille ja vähemmän halukkaille?

Ihan hyvällä kyselen. Yritän haarukoida kuinka naturelleja ihmiset ovat.

Vierailija
34/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ehkä karpaasin vaimoa ei enää sitten huvita tehdä mitään miehelle, kun ei mies voi sen vertaa vaimoaan hoitaa. Lapsi, ja sen mukana automaattisesti tulevat ikävämmät asiat, on yhteinen projekti.

Huh huh, älä usko noita helvetin amazoneja jotka yrittävät kasvattaa miehistään safarihousuisia laskunmaksajaidiootteja. On hyvä ettei miehesi suostunut puuhaan, se tarkoittaa vain sitä että hän arvostaa sinua ja parisuhdettanne kuten myös itseäänkin. Anna muiden miesten hoidella vaimojensa välilihat ja peräpukamat jatkossakin, takaan että olet tilanteeseen tyytyväinen vuosienkin päästä kun sitä karpaasia huvittaa muutkin asiat kuin jukujukumaat ja sukat sandaaleissa ja viinikaappi ja tojota avensis ym ym. nimim. mies itsekin

Vierailija
35/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellänne on peniksessä haava tai vastaava mitä jonkun pitäisi rasvata. Kieltäytyisittekö itse tehtävästä pitäen sitä liian inhottavana?

Vierailija
36/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ehkä karpaasin vaimoa ei enää sitten huvita tehdä mitään miehelle, kun ei mies voi sen vertaa vaimoaan hoitaa. Lapsi, ja sen mukana automaattisesti tulevat ikävämmät asiat, on yhteinen projekti.

Mitä intiimimmin tiedän mieheni tavat sitä vähemmän hän minua sytyttää. Uskoisin tämän toimivan myös toisin päin. Mitä vähemmän hän tietää ruumiinitoiminnoista sitä sytyttävämpi hänestä olen.

Meillä ei myöskään puhuta ruokottomasti. Kukaan meillä ei "ota suihin" vaan "hyväilee suullaan", "maistelee", "herkuttelee".

Taidetaan olle pervoja. Onko muita?

Vierailija
37/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellänne on peniksessä haava tai vastaava mitä jonkun pitäisi rasvata. Kieltäytyisittekö itse tehtävästä pitäen sitä liian inhottavana?

Ainoastaan siinä tapauksessa ymmärtäisin, jos olisi kädet paketissa. Eiköhän me jotain keksittäisi. Kyse ei ole iljettävästä vaan siitä, että on asioita parisuhteessa joita ei tarvitse ihan tarkasti tietää.

Vierailija
38/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan pidä synnytykseen liittyviä asioita piereskelyyn verrattavana. Ja jos mieheni sairastuisi ja tarvitsisi hoitoa kotona, olisin mielelläni hänen sairaanhoitajanaan, eikä se vähentäisi hänen haluttavuuttaan eikä intiimisuhteemme siitä kärsisi. Brutaali käytös ja haavanhoito eivät ole mielestäni millään tavalla verrannollisia.

Vierailija
39/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuvitellaan sitten että miehelläsi olisi kädet paketissa. Mitä te sitten mahdollisesti keksisitte? Ihan mielenkiinnosta kyselen, oletko todella sitä mieltä että pyydettäsisiin naapuria tms. rasvaamaan? Ettet näkisi miehesi penistä liian läheltä?

Ainoastaan siinä tapauksessa ymmärtäisin, jos olisi kädet paketissa. Eiköhän me jotain keksittäisi. Kyse ei ole iljettävästä vaan siitä, että on asioita parisuhteessa joita ei tarvitse ihan tarkasti tietää.

Vierailija
40/59 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan pidä synnytykseen liittyviä asioita piereskelyyn verrattavana. Ja jos mieheni sairastuisi ja tarvitsisi hoitoa kotona, olisin mielelläni hänen sairaanhoitajanaan, eikä se vähentäisi hänen haluttavuuttaan eikä intiimisuhteemme siitä kärsisi. Brutaali käytös ja haavanhoito eivät ole mielestäni millään tavalla verrannollisia.

Minä olen niin estynyt, että en huolinut miestä edes synnytykseen. En kertakaikkiaan voinut antaa hänen nähdä minua moisessa tilassa.

Olemme kyllä molemmat samantyyppisiä. Emme jaa esim. tietoja mahdollisista peräpukamista tai muista vastaavanlaisista vaivoista.

Hipsin punkkaan yleensä suihkun kautta, vaihdan puhtaat ja kauniit alusvaatteet ylle, harjaan hampaat, pirskottelen hajuvettä ja ajalen tietty ylimääräiset karvatkin pois.

Eikä kaveri huuda kesken puuhien, että "mahtava leivinuuni" kuten joku täällä mainitsi muutama päivä sitten.

Taidetaan olla tosi estyneitä. Mutta toisaalta rakastelu on kuin elokuvista tai kirjoista. Se jousiorkesteri vain puuttuu vierestä. Olo on upea, autuas, onnellinen ja voin antautua ihan kokonaan. Ah! Olemme myös varsin mielikuvituksellisia.

Mies ei ole koskaan nähnyt minua paplarit päässä tai kasvonaamio kasvoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi