Oletko saanut mieheltäsi jonkun lahjan sen vuoksi, että synnytit teille lapsen?
Kommentit (79)
ja jokaisesta lapsestamme siihen on suunnitelmien mukaan lisätty uusi timantti. Ihan hauska lahja.
Eikai tämä mikään uusi keksintö ole? Äitini sai "minusta" aikoinaan isäni suvun perintökorvakorut, kaulakorun ja niihin kuuluvan sormuksen.
En ole kyllä osannut edes kaivata mitään lahjaa siitä että synnytin lapset. Kiitos vaan miehelle kun lahjoitti hyvät siittiöt, pitäiskö ostaa sille joku lahja siitä hyvästä?
Sain puhelimen ekasta ja tokasta korun.
Minusta ihan outo ajatus. Siihen aikaan kun synnytin lapsemme, en edes tiennyt tästä tavasta.
ja en ole ikinä edes kuullut tavasta.
Kukkia kävi ostamassa jossain välissä. Syntyneet lapset ovat saaneet sukulaisilta lahjoja ja me onnitteluja.
ja mitä outoa asiassa on?
Oletteko vaan kadeja kun ette itse ole mitään saaneet?
Annetaanhan lahjoja synttärinä, jouluna ja hääpäivänäkin.
Ekasta lapsesta mies lisäsi tatuoituun selkäänsä minun ja lapsen nimet, tokasta ja kolmannesta lisäsi taas lasten nimet ja minun nimeni viereen kaksi latinankielistä rakkaudentunnustusta, toisessa niistä mainitaan lapsen synnyttäminen.
Oletteko vaan kadeja kun ette itse ole mitään saaneet?Annetaanhan lahjoja synttärinä, jouluna ja hääpäivänäkin.
Ekasta lapsesta mies lisäsi tatuoituun selkäänsä minun ja lapsen nimet, tokasta ja kolmannesta lisäsi taas lasten nimet ja minun nimeni viereen kaksi latinankielistä rakkaudentunnustusta, toisessa niistä mainitaan lapsen synnyttäminen.
Vielä ymmärrän että lapsien nimet, mutta sitä että vaimon/tyttöystävän nimi, en ymmärrä?
outoa, en osaa varmaan kuvailla oikein. Mutta ihan kuin nainen palkittaisiin siitä, että sukuun on tullut "pikkuisäntä" tai "emäntä". "Lapsenteosta". Ehkä olen vaan itse outo.
En ole kateellinen, mutta en vaan ole osannut ajatella, että miehen pitäisi minua jotenkin palkita, kun olemme yhdessä olleet synnyttämässä yhteisiä rakkaita lapsia, jotka ovat meille lahjoja :).
Oletteko vaan kadeja kun ette itse ole mitään saaneet?Annetaanhan lahjoja synttärinä, jouluna ja hääpäivänäkin.
Joten kade en voi olla, kun en edes tiennyt. Mitä jos adoptoi, lahjotaanko silloinkin?
Mites tuo yhdessä synnyttäminen sitten tapahtuu? Minäkin haluan ens kerralla kokeilla ettei tarvi yksin kärsiä niistä hirmusista kivuista :)
Mies oli henkisenä tukena ja muutenkin.
Mites tuo yhdessä synnyttäminen sitten tapahtuu? Minäkin haluan ens kerralla kokeilla ettei tarvi yksin kärsiä niistä hirmusista kivuista :)
Oikeastaan siinä oli muutakin. Me kärsimme miehestä johtuvasta lapsettomuudesta ja minähän siinä kaikki toimenpiteet jouduin käymään läpi. Kiva tapa muistaa.
Oikeastaan siinä oli muutakin. Me kärsimme miehestä johtuvasta lapsettomuudesta ja minähän siinä kaikki toimenpiteet jouduin käymään läpi. Kiva tapa muistaa.
On nimittäin ollut varmaan henkisesti aika rankkaa miehellekin.
Minusta ihan outo ajatus. Siihen aikaan kun synnytin lapsemme, en edes tiennyt tästä tavasta.