Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdetkö koskaan ravintolaan "tänään tekisi mieli munaa" -asenteella?

Vierailija
19.07.2015 |

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niinkään ravintolaan lähde tuolla asenteella mutta esim. laivalle/koulutuspäiville saatan lähteäkkin.  Jos tilaisuus ylimääräiseen seksiin tarjoutuu niin miksi siitä kieltäytyisin.

Vierailija
2/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:25"]

En. En harrasta yhden yön juttuja. Muutaman kerran on ihan kivanoloisen miehen kanssa tullut ilta vietettyä, mutta viimestään pois lähtiessä olen antanut puhelinnumeroni ja sanonut että soittele huomenna niin mennään kahville ja olen lähtenyt omaan sänkyyn nukkumaan yksin. Kukaan ei ole soittanut.

[/quote] Miksi tämä saa alapeukkuja? Mitä ko. ihminen (nainen?) tekee väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua panettaa vaan, kun mulla on ihminen jota rakastan. Ja mä en edes masturboi. Mutta sinkkuna lähdin baareilemaan juuri sillä asenteella, että tänään haluan huomiota mahdollisimman paljon, ja kyllä mä välillä yhdenillanjuttuja harrastin, mutta en sen takia että panettaisi tai että munaa tekisi mieli, halusin vain kuulla kehuja miten olen hyvä ottamaan poskeen ja onpas hyvät tissit jne. Näitä lauseita joita miehet varmasti useinkin sanovat naisille sängyssä, saadakseen nämä yrittämään vielä lisää. Nyt en ole baarissa ollut pariin vuoteen, mutta seuraavaksi kun taas menen, haluan vaan saada huomiota. En ikinä pettäisi, mutta flirttailu on kivaa.

Vierailija
4/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kerran reilut kolme vuotta sitten menin sillee, että "mitäs jos tänään tapais jonkun". Kato ei se muna, vaan se mitä siinä on kiinni. No. Se joku asuu mun kans nyt samassa kämpässä, neljä vuotta tulee yhteistä taivalta kohta täyteen.

Vierailija
5/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin sinkku,niin kyllä!Otin sen mikä miellytti eniten ja aina natsasi!Enää en,koska olen naimisissa ja homma hoituu kotona:)

Vierailija
6/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! 90% kapakkakerroistani, lähden juuri siksi. Ja miehenikin nimenomaan yllyttää vieraan munan kimppuun. Aina olen saanut, sen jonka haluan. Ja ei, en metsästä mitään baaritiskin viimeisiä toivoja enkä todellakaan lähde kenen vaan matkaan. Minä isken, minua ei. JA ei, en ole mikään silikonilla pumpattu turbohuuli, vaan ihan tavallisen hyvännäköinen, pyöreäkin, mutta kuulemma hyvin eroottisesti latautunut ja iloisen oloinen itsetuntoinen ihminen.

Ja olen siis onnellisesti naimisissa, kohta viiskymppinen, seksiä ja flirttiä rakastava nainen.

Vierailija
7/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Kotona "vakimuna" jota saa niin paljon kuin haluan.

Vierailija
8/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:10"]Muijat aina väittävät etteivät harrasta yhdenyön juttuja mutta silti aina yhden yön seuraa kuppiloista löytyy.
[/quote]

Monet ei harrasta ja sitten on meitä jotka harrastaa.

Vierailija
9/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 11:40"]En ikinä. Minusta se on todellakin säälittävää!
[/quote]

Miksi on säälittävää jos nainen tahtoo seksiä?

Vierailija
10/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:23"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:10"]Muijat aina väittävät etteivät harrasta yhdenyön juttuja mutta silti aina yhden yön seuraa kuppiloista löytyy. [/quote] Ehkä ne toivoo jotain enemmän?

[/quote]

Aivan käsittämätöntä mennä sitten sänkyyn miehen kanssa. Nimittäin todennäköisyys, että jutusta kehkeytyy mitään on häviävän pieni. Mutta todennäköisyys, että miehelle vain kelpasi seksi on aika suuri.
[/quote]
Jostain syystä yhden illan miehet monesti ihastuvat minuun ja juttu kestääkin pidempään, vaikken ole sitä edes toivonut.

Vierailija
11/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla ei ole moraalisesti mitään yhdenillanjuttuja vastaan, ja jonkin verran niitä onkin kertynyt esimerkiksi kotibileiden ja netin kautta, mutta seksiseuran hakemiseen baarista minulla on ylitsepääsemätön kynnys. Se lihatiskimeininki on minulle kerta kaikkiaan turn off.

Vierailija
12/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 08:13"]En. Tähän on suurin syy se, että olen hetero ja mies.
[/quote] En lähde minäkään. Syynä se, että olen lesbo ja parisuhteessa, enkä yhtään tykkää baareista enkä munista ; )

Vierailija
13/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se jännää niinkin tehdä, mutta pelkään tauteja, joita vieraista voi saada. En pelkästään sukupuolitauteja, vaan kariesta ym. kurkkutippureita.

Vierailija
14/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen mennyt. Olin sinkku ja en ollut saanut pitkään aikaan. Menin asenteella että jos löytyy miellyttävä tyyppi niin antaa mennä.

Vierailija
15/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä pari kertaa. Mutta olen oppinut läksyni, en aio koskaan enää koskea miehiin pitkällä tikullakaan.

Vierailija
16/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna kävin ja mun sinkkukaverit lähtevät nykyään lähes aina tolla asenteella.

Vierailija
17/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti, mutta sillä asenteella monestikin että nyt äkkiä jotain sutinaa. Eli tavoitteena ei ole saada munaa vaan pitää hauskaa, flirttailla ja tanssia. Jos joku oikein kiinnostava mies tulee vastaan jonka kanssa kemiat tuntuvat kohtaavan, niin saatan lähteäkin panolle. Kovin usein en kuitenkaan yhdenillan juttuja harrasta ja varmempi tapa saada tarpeet tyydytettyä on oma luotettava dildo.

Muutama ihan tosi hyvä yhdenillan pano löytyy ja melkein kaikista näistä onkin kehkeytynyt joko panosuhde tai sitten ollaan jonkin aikaa tapailtu. Yhden kanssa alkoi ihan vakavaksikin muuttunut suhde. Pari huonoakin panoa löytyy ja joka kerta silloin jos olen ollut liian kännissä ja vasta sängyssä olen huomannut, että tyyppi ei nappaakkaan yhtään. Näiden tapausten jälkeen olen tullut varovaisemmaksi ja kriittisemmäksi miesten suhteen.

Vierailija
18/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En harrasta yhden yön juttuja. Muutaman kerran on ihan kivanoloisen miehen kanssa tullut ilta vietettyä, mutta viimestään pois lähtiessä olen antanut puhelinnumeroni ja sanonut että soittele huomenna niin mennään kahville ja olen lähtenyt omaan sänkyyn nukkumaan yksin. Kukaan ei ole soittanut.

Vierailija
19/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aika useinkin oikeastaan. Mut en ikinä päädy menemään jätkän luo tai tuomaan kotiin. Panot hoidetaan sit selvinpäin

Vierailija
20/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Minusta se on todellakin säälittävää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän