2010 ToukoVauvat *ToukokuunToivot*
Alotin uuden ketjun kaikille toukokuuhun siirtyville kuumeilijoille :)
Ja paljon plussia sitten ketjuun! Ja tädit eksytetään kuusikkoon. Suuret plussatuulet siis sulle ja mulle ja meille kaikille.
Sandy, kp 2?/25-29
Kommentit (292)
Onnea myös muille plussanneille, joita en ole onnitellut!
Pahoitteluni tädin kohdanneille.
Ja valentina, mulla joka raskaudessa ollut vuotavat ikenet, eli pidän peukkuja sinullekin...
Itselläkin taas parina iltana valunut veri kunnolla ikenistä... joten saa nähdä.
Tuolla on nelonen ilman nupsukkaa, kohta on pisut lattialla eli menen kaivamaan vaipan ja kuoren esiin. Palaan taas joskus toivottavasti onnittelemaan uusia plussanneita!
ja muille toukokuulaisille vielä paljon tsemppiä että onnistais..
Mulla o-testi tänään liki yhtä tumma kuin kontrolliviiva,jospa tietäisi ovista viikonloppuna...
Voi kun haluaisin olla raskaana,jiiks!!!!Vielä kerran...
Ei auta kun sitkeästi yrittää ja kohta saan alkaa kuvitella oireita=)=)
JKVY kp 12
Täällä nega testattu,lämmöt vieläkin koholla (36,9) eli tätiä saa odotella ainakin huomiseen. Äsken postilaatikolle kävellessä jo mielessäni mietin miten ihanaa olisi kun voisi soittaa miehelle ja onnitella tulevaa isiä, mutta ei. Saapuisi nyt täti nopeasti niin pääsisi edes varaamaan aikaa gynelle. Ensikierron jälkeen olisi tarkoitus mennä kun gynen kanssa sovimme että menen syksyllä uudestaan ja varmaan saan tuomion että ei ole munajohtimet enää aukikaan.:(
Muille parempaa onnea.
mansikkainen kp 32
Valentina, lupaava on munkin mielestä toi ikenien vuotaminen ;) aikas monella tuntuu vaivaavan. Ja mullakin on joskus maistunut "raudan" maku suussa, joten varmasti limakalvot herkistyy. Plussaa ny vaan!
Katjalah, jospa sieltäkin saataisiin se odotettu plussa! peukut ja varpaat pystyssä siis.
JKVY, ui jui, kohta todella alkaa oireuden bongailu sielläkin!
Mansikkainen, voi harmi! pahoittelut negasta...mutta jos vaikka ovis ollut myöhemmin vai? ja toivotaan ettei johtimissa olisi vikaa...jos vaikka kroppa vaan antaa odottaa!!
tänne jään roikkuu, ei uskalla siirtyä odottajiin vielä...
Mykis
Onneaonneaonnea Mykis!!! Niin sitä pitää! Perässä tullaan! Me kaikki!
Nyt tällä kertaa jännään kun kaveri on juuri tällä hetkellä synnärillä tositoimissa! Viestiä odotellessa! Harmi kun ei pääse pientä heti katsomaan kun meinaa lunssa iskeä päälle. Ärsyttävää tällänen köhä ja räkä vaan ei mitään oikein kunnollista kuitenkaan... Ei siis liene sikaakaan tämä. Olis sinänsä hyvä saada se ennen plussaa. E ainakaan haluaisi mitään rokotteita ottaa sitten kun pieni on kyydissä. Mutta turhahan näitä on miettiä.
Mut mä alan ekoon näissä tuumailuissani. Enää ei riitä se, että toivoo tärppiä ja kuulostelee oireita. Nyt mä mietin, et voiko ovis olla kaksi kertaa saman kierron aikana kun nyt tuli limatkin toistamiseen. (siis su ja pe) Tarttis vissiin penkoa nettiä ja ottaa asioista oikeesti selvää. Mut siis niin. Nyt on ihan sellanen fiilis, että kun meillä on suvussa paljon kaksosia, että nyt on siellä kaksi pientä matkalla :D Ja tämmöstä nippailuakaan ei ole yleensä näin koko ajan... Äh...
Nyt vaan ootteleen sitä plussaa!!! Foolihappotabletitkaan ei riitä enää kuin täksi kuuksi, niin että kyllä se nyt vaan on tärpättävä! Ja samalla se meinaa sitä, ettei tarvitse varata aikaa tutkimuksiin kun meille neuvottiin mun aikasemman endometrioosin takia, et pidempään kuin 6kk ei kannata odottaa. Nyt siis oikeestaan menossa yk 4 tai 5, riippuu laskeeko heti ekaa kierukan poiston jälkeen...
Olipas omanapasta... Mutta sellasia fiiliksiä täällä pupuilun keskellä. Kummasti taas jaksaa peuhata kun tädin ajan keräs energiaa :D
Tuollaanen75, kp17/29-32 yk4-5
Mykerinos - sylintäydeltä onnea!!! Ja tarrasukkia mukaan kovasti.
Tuollaanen75 - sehän olisi jättipotti jos olisi kaksi pientä mukana:) toivotaan parasta.
Kaikille tsemppiä yritykseen, ja
Katjalah'lle vilkutukset :) täällä tavataan;)
sinuvi kp jotain 11/32-44 (vaihtelee joka kerta kun yritän muistella;) )
Eli reilun vuoden yrittämisen ( saa tulla, jos tullakseen -yrittämisen ) ja yhden kemiallisen raskauden jälkeen ´taitaa taas tulla kemiallisen vuoro.
Mulla ei ole vuotoa, mutta pyyhkiessä hennon vaalenapunaista tulee. Ei paljoa, mutta silti. Joten vaikka tiedän, että saattaa normaaleissakin raskauksissa tuhrutella ei minulla kovin korkeat mielialat ole.
Jos tästä vuoto alkaa, niin ensi viikolla marssin jonnekin tutkimuksiin.
Kolme ensimmäistä syntyneet ilman yrittämisiäkin, joten tämä kirpasee ja kovaa.
Onnea kaikille plussanneille ja tarrasukkia matkaan.
Laittelen viestiä, siirrynkö odottajiin vai siirränkö katseen kesäkuuhun.. :/
Nyt kävelylle, joskos hellittäisi tämä päänsärky.
En voi uskoa todeksi kun testi näytti tänään haamua. Torstaista lähtien olen testannut; torstaina Clerbluella nega, eilen Apteekin testillä nega mutta tänään Predictor näytti haamun. Toinen testi on jäljellä joten testaan sen vielä huomenna. Olen jo ehtinyt kaksi päivää mollata itseäni vainoharhaiseksi kaikkine raskausoireineen ja tuntuu jotenkin epäuskoiselta vieläkin. En kyllä iloitse ennen huomista sillä pessimisti ei pety. Toivotaan nyt että toukovauva on aluillaan!
Muillekin kovasti onnea testailuun!!!
Tuollaanen, siitä se nyt pitäis asenteella lähteä ;) peukut pystyyn! tosta oviksesta en osaa sanoa, kait sekin on mahdollista...mutta voiko noin lähekkäin irrota kahta munista?
Helinäkeiju, toivottavasti tuhru ei ole mitään enteellistä tässä tapauksessa! tule kertomaan, miten siellä voidaan.
Marttis, Onnea plussasta!!! mullakin perjantaina näytti haamua, en ole kyl testaillu koskaan uudestaan..kait se on plussa sekin ja kun tein testin hiukan ajoissa ;) tarrasukkia vaan kaikille plussanneille nyt matkaan!
mä leijun niin pilvissä, enkä halua murehtia, miten tämänkin raskauden voi vielä käydä...nautin joka päivästä nyt kun voi!
Mykis
Onnea Mykis, ihania uutisia.
Pahoittelut tädin kiusaamille ja voimia uuteen kiertoon!
Helinäkeiju, miten jaksat? Pidän sinun puolesta sormet ja varpaat ristissä.
Koskas... öö oliko se valntina kenellä niitä luppavia oireita olikaan... meinaat testailla?
Onnea ja pupuilua lopuille:)
hattara
Onnea Mykis ja Marttis plussasta! :))
Flunssassa edelleen. Lämmöt laskivat tänään, eli olisikohan se viheliäinen täti kuitenkin tulossa..? Mutta rinnat on järkyn kipeät sivuilta, että mitähän tämä sitten on? Olisko nuo imusolmukkeet vaan turvoksissa flunssan takia.. No pari päivää vielä.
Tsemppiä kaikille! :)
Kp 26/n. 28
Jumankauta jos joku menee vielä sanomaan että vaikka käden irtoaminen on raskauden merkki niin multa varmaan putoo sitten pian käsikin...
Tää on hauskaa tää "kuvitellut oireet" homma mutta nyt alkaa menemään jo pelottavan puolelle! Onhan tässä tissit kipeet ja turvonneet Eilen tuli sekunnissa sellanen oksetus olo että ei oo ollu vuosiin ja meni ohikin ihan yhtä nopeesti ehkä vartin perästä... juu ja kosteeta on kiitos kysymästä... Pää särkee vaikkei koskaan oo särkeny yms yms.
No nää menee tohon perus "aivot tekee tenät" hommaan ja ei kiinnosta...
Nyt kuitenkin joku päätti väläyttää ton ikenien vuotamisen ja minä joka en koskaan kärsi ientulehduksista nappasin nyt neljän hammasvälin pahan tulehduksen viimeyön aikana eikä muuten oo kivaa! (lisäksi vielä päätti yks iso paikka pudota tuossa aamupalan jälkeen joten hiton hyvin menee... En mä kehtaa tällasilla ikenillä edes mennä hammaslääkäriin)
Niin että täällä on taas TOSI "varmasti" paksuna tämä emäntä... Testaukseen matkaa 9 päivää joten ei mitään hätää vielä... paljon ehdin sekoilemaan ennen sitä!!
T: idiotimus maksimus/vainoharhainen yrittäjä
kp 20/28
p.s. tuossa mieskin kettuili että ei sitten taideta juoda snapseja meittin synttärirapujuhlilla... HAH... sillon vedellään ihan 100 varmana siihen ketutukseen kun taas tuli monsuunit..
tuhruttaa, ei mitenkään kamalasti, mutta kuiteskin.
Kamala hedari jatkuu, en tiiä johtuuko tosta ukostavasta ilmasta vai jostain muusta.
Niin kauan kuin en näe verta, toivo elää ainakin pikkasen. Tosin ei mulla ole olokaan, että oisin raskaana. En tiiä, vaikuttaako tuo tuhru niin paljon muhun, että elän jo siinä uskossa, että kohta täti sieltä tulee. En tierä.
Mutta kaikille hirmusti plussaonnea. :) Ja tarrasukkia kaikille testanneille.
Jos tämä tuhru jatkunee, ja muutenkin, tilanen huomenna lääkärin yksityispuolelle. Joten vastaan otetaan ehdotuksia hyvistä gyneistä. :)
Hei!
Varovasti liityn joukkoonne. Meillä on kohta vuoden ikäinen ihana pikku prinsessa, jolle olemme ajatelleet pikkusiskoa tai -veljeä - mutta ei ihan vielä......kunnes vauvakuume taas alkoi jytistä, ja tietämättäni miehelläkin... :) Kumpikaan ei sanonut asiasta ääneen, kun toisaalta oltiin ajateltu, että vielä vähän odotellaan. Nyt sitten vaivihkaa otettiin asia esille, ja kumpikaan ei keksitty OIKEAA syytä, miksi ei!
Ovis on näyttänyt merkkejään, joten nyt miestä illan päälle kotio odotellessa.... :)
Lämpimät onnittelut jo plussanneille ja paljon plussatuulia vielä jännääville!!
~Inferno kp 18/26-28
Eli ilta mennyt kamalissa selkä ja mahakrampeissa. Burana 600mg ei tunnu auttavan. Kiinasta tuodut "lämpöteipit/lätkät" mahassa ja selässä ja miehen kainalo ei nekään vie näitä kipuja pois. Mulla on yleensä ei-niin-kamalan kivuliaat menkat, mutta nyt sattuu.
Tuhru muuttunut MUSTAKSI höttös sekamelskaksi. Ei ole verta, mutta jotain limaklönttejä taas tulee. :(
Eli ei tullut meille toukovauvaa. :(
Lääkärille tässä on aika tilattava. Oiskohan yrityskierto 16 alkamassa, en tiiä. Vuosi sitten oli heinäkuussa samanlainen kokemus. Ei kiva.
Vetää aivan hiljaseksi. Ei oikein mikään huvita.
Plussaonnea muille tasaisesti!
Tähän ei oikein sanoja ole, olen niin pahoillani!! Toivon sinulle voimia sinne surun keskelle, ja että seuraava kerta on sitten se kun onnistuu.
ON:mitähän tästäkin tulee, kun itsellänikin on aivan epäraskautunut olo?
Toivotaan parempaa onnea ensikerralla!*Halaus*
Kai tämä vauvakuume on jokaisella yhtä tunteiden myrskyä,iloa ,epävarmuutta,toivoa,epätoivoa...
Itsellä ainakin tunteet menee yhtä nopeaa ylös kuin alas ja yhtenä hetkenä olen positiivisellä mielellä kun toisella kaikki itkettää...!
Mitä lie tämä itkuherkkyys,raskaus kun ei ainakaan vielä sitä voi aiheuttaa...
Joo kp 15/Jotain ja epätoivo taas iskee.
Harjoiteltu vauvansiementen kylvämistä kyllä innokkaasti ollaan mutta ne pirskatin ovistestit,ne ei anna kuin hieman vahvenevaa viivaa,ei tasa vahvaa tai vahvempaa...
Tokkopa mä tästä kierrosta raskaudun...
Mutku mä niin haluun!!!!!
Äh!
Tsemppiä kaikille,onnea matkaan!!!
JKVY
Miten epäreilulta taas tuntuu, kun lukee näitä uutisia :( toivon sinulle Helinäkeiju voimia jatkaa taas eteenpäin ja uskoa sille, että varmasti tekin saatte sen pienokaisen kainaloon!
2pojanäiti, toivotaan että saadaan sinutkin vielä toukokuisten matkaan!
Yrittäjä, tiedän niin miltä susta tuntuu ja oireiden mittailu vain kiihtyy ;) tärppionnea sinnekin kovasti!
Inferno, tervetuloa!
Kovasti plussatuulia nyt kaikille, toukokuun toiveita on vielä paljon!
Mykis
Voi että, hurjasti onnea plussasta!
(pieni toivonkipinä heräsi minussakin, on niin samoja oireita ollut kuin sinullakin...)
Täällä kp 25/28, ikenistä vuosi eilen verta,kun hampaita pesin. Olo kummallinen edelleen....