2010 ToukoVauvat *ToukokuunToivot*
Alotin uuden ketjun kaikille toukokuuhun siirtyville kuumeilijoille :)
Ja paljon plussia sitten ketjuun! Ja tädit eksytetään kuusikkoon. Suuret plussatuulet siis sulle ja mulle ja meille kaikille.
Sandy, kp 2?/25-29
Kommentit (292)
heippa kaikille!!!
ajattelin liittyä joukon jatkeeksi.. olen parisuhteessa,29-vee ja heinäkuussa tuli lopetettua ehkäisylaastarin käyttö. ensimmäisestä vauvasta tässä haaveillaan yhdessä mieheni kanssa... joo, elokuussa tuli ekat luomumenkat.hormoonit oli vähän sekaisin ja väliä tuli laastarin lopetuksesta seuraaviin menkkoihin 5 viikkoa. ajattelin,että elimistöni saattaa olla sekaisin, joten päädyin kokeilemaan ovistikkuja. bongasin ovulaation tässä kuussa ja silloin toki puuhailtiin. tosin sen jälkeen oon ollut armottomassa flunssassa ja vähän mietityttää kuinka paljon flunssa heikensi mahdollista raskautumista.... joo, nyt ois sitten menossa kp23/26-32. haaveena ois olla raskaana mutta nyt vielä saa jännitellä... päädyin kokeilemaan ovistikkuja kun en ite selkeesti tunne elimistössäni ovulaatio hetkeä, ei oo mitään vatsakipuja tms. joten tässä sitten jännäillään... jos tärppäis, ois laskettu aika toukokuun lopussa... =)
innoissani testailin vaikka kierto nyt 27/28, nega tuli eli eiköhän se täti tule huomenna vierailulle. Kyllä kyrsii...eipä tässä sitten muuta kuin siirtyminen toukokuulta kesäkuulle...ketuttaa niin kovasti
Pikku3 yk2 27/28
Ensiksikin onnittelut Jolanda, Gibbotar, Pomena,
tsemppiä tuollaanen..jospa se plussa pärähtää kun täti ei ole tullut...pysyykin poissa!
Tokaksi pahoittelut kaikille tädin kiusaamille ja yllättämille :( :(
omaa napaa:
Itsellä oli eilen jotenkin hassu olo, tuli tunne että nyt kyllä teen testin. (koskaan en ole 'ajoissa/etukäteen' plussaa saanut.) Eilen oli siis kp27/32-44 ja minä sain haalean vaaleanpunaisen viivan... eli kyllä tärisytti koko eilisen illan. En puhunu miehelle mitään, joskus kun tullut näitä 'haamuja' näytettyä..
Tänä aamuna heräsin, lueskelin sängyssä lehtiä, ja mietin että mulla on oikeesti äklö olo!! Kenties aamupahoinvointia?!?
Kerroin miehelle että tein eilen testin, ja nyt teen uuden, ja annoin miehen kattoa tuloksen, se sanoi että tulee siihen kaksi viivaa, ei tasavahvoja, mutta kuitenkin!!! IIK IIK ONKO TÄMÄ TOTTA!!!! La menis touko-kesäkuun vaihteeseen..
Tilasin noita uusia raskausviikon kertovia testejä, että voipi vielä varmistella (ei mee yhtään rahaa, ei..)
Kahdesta keskenmenosta on kokemuksia, mieskin sanoi että uskaltaako tässä iloita, siihen sanoin että hei, minä olen NYT raskaana, ja sillä siisti. Iloitaan, ja sitten jos tulee surun aika - vasta surraan ja jarrutellaan.
täpinöissään oleva sinuvi rv 3+6 KAI
Täällä ollaan onnesta sekaisin!!! Haamu, niin selkeä kuin nyt haamu voi olla
Kiitos kovasti kaikille onnitteluista!
Tuollaanen: Jee! Mähän sanoin, että nyt meille kummallekin plussat tässä kuussa. ;) Isot onnittelut!!!
sinuvi: Wau! Onneksi olkoon sinnekin!! Olet siinä ihan oikeassa, että nyt iloitaan ja murehtiminen ei auta mitään. Jatko menee sitten miten menee. Sitähän ei voi etukäteen tietää, mutta toivotaan, että toukat pysyvät kyydissä toukokuulle asti. :)
pikku: Tsemppiä vielä! Jospa se täti ei huomenna ilmaantuisikaan.. bd
heidikki: Tsemppiä piinailuun!!!
Voimahalit Emma, JKVY ja Inferno!! :( Tsemppiä yritykseen!!! Kyllä se teillekin vielä plussa pärähtää testiin ja pikkuinen pysyy kyydissä!
- Jolanda rv 4+4 (Meinasin laittaa kp..., mutta sitten muistin, että eipä enää :D)
onnea ensin kaikille plussanneille.
itellä on menossa nyt kp 26 ja ei millään malttaisi odotella koska testaa. saas nähä jos lauantai aamulla testas,jos ei muuta ni menee ainakin yks testi hukkaan. mun kierrot on kyl ollu sekavia mut suht saman mittasii et eka oli 35,28 ja vika oli 30 et ei oikein noista osaa sanoo millon olis hyvä aika testata. mut en kyl usko et olis tärpänny vaikka kyllä koitettiin heiluttaa peittoo oikeisiin aikoihin,tää on meen eka "yritys" kerta.
tsemiä muille piinailijoille ja itte odotan joko tätiä tai sitten lauantai tahi sunnuntai aamua....
Niiiiin... Kovin koitin teille ekana aamulla kirjottaa. Muttei siitä mitään tullut. Liekö olin liian sekaisin :D Täällä siis haamu bongattu eilen aamulla. Näin sellasta untakin, että plussaa se näyttää, muttei kovin selkeetä :) Vaikka toisaalta olo on edelleen epäuskoinen niin samalla hirmu luottavainen. O-puolelle en ole osannut mennä mutta jos nyt kuitenkin kurkistaisi... Apteekin täti ei edes myynyt mulle uutta testiä kun sanoin, että olisin varmistustestiä vailla. Sanoi, että jos siihen jotakin piirtyi, niin kyllä se sitten on :) Ja myi mulle vitamiineja raskausajalle :D Ja oikeessahan se sinänsä. Ja ei sitä vaan kannata lähteä siitä ajatuksesta, että mitä jos... Vaan nyt tosiaankin nautitaan tästä!
Aattelin listata jotakin oireita tänne kun ne itseä aina kiinnosti kovin, Ne ns. oikeat oireet. Selkeimpänä erona aiempiin yrityskuukausiin: alaselän vihlonta ja kaamea päänsärky. Ehkä suuta kuivasi... Ja se outo oliivihimo :D Nyt sitten oksettaa ja sellasta. Vatsa oli ehkä erityisen kipeä (tätimäistä vihlontaa tms.) ja vatsa oli myöskin sekasin; kaamee prutkutus ja pörinä ja murina :D Siinä lienee tärkeimmät. Tiivis vessassa juoksu on ollu aiemmissakin kierroissa ennen tätiä, niin kuin huono olokin... No mutta, siinä jotain. Eli tsemppiä viimeisille piinailijoille!!!! Lisää vaan plussia kehiin!
Ja aiemmassa viestissä ei sitten näkynyt ne Hirmuiset onnittelut Sinuville! Näin sitä pitää!
Tuollaanen75 rv 5+1? (ihan kourasee laittaa tolleen...)
jäin nyt vielä hetkeksi tänne notkumaan kun on niin mukava lueskella kaikkien juttuja. Tein siis testiä 27/28 ja taas 29/28 ja kummatkin näytti negaa, mutta eipä tätiä vaan kuulu kylään. Onko jollekkin sattunut niin että kuukautiset on myöhässä ja testi näyttää negaa, ennen kuin yhtäkkiä näyttääkin plussaa? Toivottavasti tajusitte mitä nyt yritin kysyä. Kai sitä pitää ens kuulle hankkia niitä ovulaatiotestejä kun ihan oon aina luullu tietäväni milloin ovuloin, mut näköjään en sit tiedäkkään. Mut nyt pitää taas töihin joutua, joten hyvää viikonloppua kaikille!
Pikku3 30/28 yk2
no tuon edellisen viestin voitte nyt unohtaa, täti tuli kylään vihdoinkin ja minä siirryn täteineni tuonne kesäkuun puolelle. Onnea kaikille plussaajille vielä kerran ja tarrasukkia kassikaupalla kaikille
Nyt on eka neuvola käynti ohi ja eka ultra oli tällä viikolla.. laskettu aika 1.5 :D voi tätä odotuksen aikaa.
Nyt kyllä sanon, että!!!! Joskus tarvitsisi olla joku kohtuu ihmisten koettelemuksilla :( Hirmuiset pahoittelut Infernolle ja Emmalle! Ja JKVY:lle! Niin se voi olla erilaista eri kerroilla. Ja kun se pettymys on sitä kovempi, mitä varmempi on...
Siksipä täälläkään ei jotenkin uskalla olla missään muotoa varma vaikka haluisi jo niiiin toivoa. Jotenkin on niiiin erilainen olo kuin aiemmin ja sit toisaalta ei kuitenkaan mitään erikoista. Selkeitä oireita on muka ollut ennenkin...
Täällä ei siis tätiä edelleenkään mutta uutta testiä vasta aikasintaan parin päivän päästä...
Tuollaanen75, kp33/28-32, yk 4-5