Minkä maalainen on paras sängyssä?
Tehdään av-gallup. Lisää vastaukseesi vielä perustelut :)
Kommentit (194)
Vatikaanissa sain tolkuttomat kyydit paikalliselta mieheltä. pillunhuulet haki toisiaan pari viikkoa panon jälkeen. Toinen hyvä oli Papua-Uusi Guineassa, sain kolme kertaa peräkkäin ja mies helli paikat hyytelöksi.
En usko että kukaan teistä on edes harrastanut seksiä ;-) menkää suosiolla nunnaluostariin.
Kyllä etelästä tulee parhaat himonussijat. Kreikkalaiset ovat tulisia ja kiihkeitä panomiehiä. Uuhh! Yksi montenegrolainen on myös vyön alla, kova oli painamaan hänkin.
Suomalainen nainen ehdottomasti paras!
Paras ollu ukrainalainen aloitteleva ammatinharjoittelija. Hyvä kroppa ja työmoraali. Löyty kyllä ex-jugoslaviasta.
Kreikkalaiset ehdottomasti. Näyttää atleettiselta patsaalta ja on täydellinen sängyssä. Kuumaakin kuumempi ja viettelee naisen kuin naisen.
Itse kyllä olen todella taitava nukkumaan sängyssä.
Olen opetellut sitä jo aivan pikkulapsesta asti.
Tämäkin vanha ketju poistuu nykymodeilta än, yy, tee, nyt...
Paras kokeilemistani on ollut saksalais-australialaislainen
Kreikkalainen on tähänastisista ollut paras. Jo pelkkä suuteleminenkin oli kuin olisi ollut taivaassa :)
Kokemusta amerikkalaisesta, israelilaisesta ja suomalaisista. Aika samanlaisia kaikki. Yksittäinen paras oli suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Italialainen osasi.Sormin osasi antaa mulle jo ensimmäisen.Ja komea oli kuin helvetti.
komea kuin helvetti..
Vierailija kirjoitti:
Latino
Gracias! Ollaan me kyllä aika kuumia ❤️ Vaikka meitä (n. 57 miljoonaa) on varmasti moneen junaan. M29 ja latino
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italialainen osasi.Sormin osasi antaa mulle jo ensimmäisen.Ja komea oli kuin helvetti.
komea kuin helvetti..
Vanha vihtahousu itse?
Arabit ja afrikkalaiset molemmat. Ehkä heiltä puuttuu jonkinlainen estoisuus ja impulssien hallinta, joka seksissä on hyväksi.
Thaimaalainen. Tiukka lihainen ja sopivan kokoinen sängyssä pyöritettäväksi.
Samaa mieltä . Ne etelän miehet ovat kyllä kuumia ja parhaat sängyssä,ympärileikattu myös .