Minkä maalainen on paras sängyssä?
Tehdään av-gallup. Lisää vastaukseesi vielä perustelut :)
Kommentit (194)
Minun EX miäs oli paras Ghanasta.
Oman kokemukseni mukaan suomalainen. Mutta otantani ei sisällä kovin montaa erimaalaista.
Kaikki mustatmiehet, ihan sama mistä tulevat.
Onneksi ei tarvitse mennä merta edemmäs kalaan kun on ihan suomalainen mies, joka on hyvä sängyssä. Ja kokoakin löytyy, vaikka eipä sitä täällä tietenkään uskota :)
Valitettavasti e voi vastata tuohon kun en ole maannut kaikista maailman maista olevien miesten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:20"]Valitettavasti e voi vastata tuohon kun en ole maannut kaikista maailman maista olevien miesten kanssa.
[/quote]
Teini.:) mamma tietää että Afrikasta tulevat.
Millaista seksi on britin kanssa?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:27"]
Millaista seksi on britin kanssa?
[/quote]
"pohjimmiltaan" aika samanlaista kuin suomalaisen, yksilöllisiä eroja aina löytyy. Huomioivia.
Maailmassa on noin 200 itsenäistä valtiota. Testaus on vielä pahasti kesken ....ei puutu kuin 198 enää....
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:10"]Luultavasti Kiinalaiset ja Intialaiset, ne ainakin sikiävät maailmassa eniten.
[/quote] Oletko kuullut, että seksiä harrastetaan myös nautinnon takia?
Eestiläinen ;) kukaan ole huomioinu naista paremmin kuin nämä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:27"]Millaista seksi on britin kanssa?
[/quote]
Oman kokemukseni mukaan kiihkeää, todella kiihkeää.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:17"]Kaikki mustatmiehet, ihan sama mistä tulevat.
[/quote]
Miksi ne on parempia. Kerro meille, jotka ei uskalla itse kokeilla!
En ota kantaa itse kysymykseen, mutta huvittaa kovasti, kun kaikki ne vastaajat, jotka mainitsivat jonkun afrikan maan tai arabin, saavat alapeukkuja, ja ne jotka mainitsivat jonkun länsimaan tai latinon, saavat yläpeukkuja.
Miksi?
Britti ok, ranskalainen paras :)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:10"]Luultavasti Kiinalaiset ja Intialaiset, ne ainakin sikiävät maailmassa eniten. [/quote] Molemmat ovat ulkonäöllisesti kovin epäviehättäviä.
[/quote]
Totta, niin ovat. Tosin panopuuhissa ovat aivan huippuluokkaa. Ulkoinen habitus ei vaikuta, kun ryskytetään menemään..