Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raksatuin tänä yönä!

Vierailija
17.07.2015 |

Tulin juuri baarista kotiin. Tapasin siellä mitä ihanimman miehen! Ensi kertaa elämässä tuli sellanen kolahdus, että haluisin tosiissaan tutustua häneen. Mutta hittolanen en tullut kysyneeksi mitään yhteystietoja :( Etunimi vaan tiedossa, ei muuta. Miten ihmeessä löydän hänet?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti jo onnitella rakastumisesta, (raksatuin kai tarkoittaa tuota?) muta juu. 

Ymmärrän, että tuota sanaa rakastuakin voi käyttää hövelisti, mutta miksi käyttää silloin kun se ei ole rakastumista. Ihastuit. Mitä sanaa sitten käytät jos joskus oikeasti rakastut?

Vierailija
2/13 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä imten saat. Minullakin jäänyt ihan hirveästi noita ihmisiä silleen etten ole kysynyt yhteystietoja ja oon aina kadottanut heidät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 03:27"]

Piti jo onnitella rakastumisesta, (raksatuin kai tarkoittaa tuota?) muta juu. 

Ymmärrän, että tuota sanaa rakastuakin voi käyttää hövelisti, mutta miksi käyttää silloin kun se ei ole rakastumista. Ihastuit. Mitä sanaa sitten käytät jos joskus oikeasti rakastut?

[/quote]

Hyvä bointti. Ehkä hiamn liioittelin. Tuntui vaan niin kivalta! Ihana mies! Mut joo, ihastuin vahvasti. Hän oli pitkä ja tummetukkainen, lasit joiden kehykset sopi kasvoille tosi hyvin. Kaikin puolin komea ja miellyttävä

ap

Vierailija
4/13 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etunimellä löytyi tosi paljon samannäkönen, laitoin sille viestii! Meniköhän muut-kasioon?

ap

Vierailija
5/13 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 03:32"]

Etunimellä löytyi tosi paljon samannäkönen, laitoin sille viestii! Meniköhän muut-kasioon?

ap

[/quote]

Öh jooo... tosi paljon samannäköinen

Vierailija
6/13 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 03:37"]

ap

[/quote]

[/quote]

Lisäisin, että mitäpä jos et nyt laittaisi yhtään viestiä mihinkään ennenkuin promillesi ovat 0,0 ja eilisen jutut selkeätä pois nukuttua elämää.

Vierailija
7/13 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 03:40"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 03:37"]

ap

[/quote]

[/quote]

Lisäisin, että mitäpä jos et nyt laittaisi yhtään viestiä mihinkään ennenkuin promillesi ovat 0,0 ja eilisen jutut selkeätä pois nukuttua elämää.

[/quote]

Ehin jo laittaa :( Mut kirjotin vaan että "Moi! Muistatko mua? Äsken tavattiin ja meillä oli kivaa :)"

Vierailija
8/13 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä laita viestejä humalassa. :D  minä joskus tsättäilin ympäri päissäni ja oon keski-suomesta ja sitten ihmeteltiin molemmat yhen naisen kanssa seuraavana päivänä puhelimessa että mistähä mahetaan tuntea, nainen oli helsingistä. Ja ja sitten mulle soitteli monena aamuyönä joku nainen humalassa jota en tuntenu olleskaan

Vierailija
9/13 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 03:45"]

älä laita viestejä humalassa. :D  minä joskus tsättäilin ympäri päissäni ja oon keski-suomesta ja sitten ihmeteltiin molemmat yhen naisen kanssa seuraavana päivänä puhelimessa että mistähä mahetaan tuntea, nainen oli helsingistä. Ja ja sitten mulle soitteli monena aamuyönä joku nainen humalassa jota en tuntenu olleskaan

[/quote]

Voi ei :D Mä oon kans Keski-Suomesta! Mistä ihmeestä sä löysti sen?

ap

Vierailija
10/13 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 03:46"]

[/quote]

ap

[/quote]

mitä ilmeisimmin joltain somen keskustelupalstalta ja kun humalatila nousi tarpeeksi korkealle niin en tiiä mitä kaikkea liene höpisty ja höpötetty ja nähtävästi numerotkin jossain välissä vaihettu, mutta aamusella ei oletu oikeen tietosia mistään. Ja mysteeriksi jäi sitten se randomi nainen joka soitteli mulle 4-6 välillä aamulla useita kertoja se oli joku muu henkilö sitten :D

Vierailija
11/13 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 03:50"]

[/quote]

ap

[/quote]

mitä ilmeisimmin joltain somen keskustelupalstalta ja kun humalatila nousi tarpeeksi korkealle niin en tiiä mitä kaikkea liene höpisty ja höpötetty ja nähtävästi numerotkin jossain välissä vaihettu, mutta aamusella ei oletu oikeen tietosia mistään. Ja mysteeriksi jäi sitten se randomi nainen joka soitteli mulle 4-6 välillä aamulla useita kertoja se oli joku muu henkilö sitten :D

[/quote]

Ilmeisesti ollut hyvät keskustelut :D Melkein haluisin joskus kokea tuon! 

ap

Vierailija
12/13 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksatuin? Minkälaista rakennustukea, tai korvausta, oikein  olet  hakenut ja saanut? Virastothan, joista niitä myönnetään, ovat sentään öisin kiinni. Vai  tarkoititko jotain yötyökorvauksia rakennustyömaallanne?

Vierailija
13/13 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 03:53"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 03:50"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Ilmeisesti ollut hyvät keskustelut :D Melkein haluisin joskus kokea tuon! 

ap

[/quote]

Varmasti olivat kun muistikuvaakaan ei oikein jääny :D