Minkä maalainen on paras sängyssä?
Tehdään av-gallup. Lisää vastaukseesi vielä perustelut :)
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Latino
Gracias! Ollaan me kyllä aika kuumia ❤️ Vaikka meitä (n. 57 miljoonaa) on varmasti moneen junaan. M29 ja latino
Lol pelkästään Meksikossa on yli 120 miljoonaa ihmistä joten latinojen määrä maailmassa on about 900 miljoonan luokkaa mistäköhän oot keksinyt ton 57 miljoonaa.
570 miljoonaa on aika tarkka. Yksi nolla on tipahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Latino
Gracias! Ollaan me kyllä aika kuumia ❤️ Vaikka meitä (n. 57 miljoonaa) on varmasti moneen junaan. M29 ja latino
Lol pelkästään Meksikossa on yli 120 miljoonaa ihmistä joten latinojen määrä maailmassa on about 900 miljoonan luokkaa mistäköhän oot keksinyt ton 57 miljoonaa.
Tosiaan piti kirjoittaa 570 miljoonaa ei 57 miljoonaa. Kävin kuitenkin vielä tarkistamassa Väli- ja Etelä-Amerikan tarkan väkiluvun ja uusimpien tilastojen mukaan meitä on 590 miljoonaa. M29 ja latino
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista seksi on britin kanssa?
Pusut maistuvat Earl Greylle, paahtoleivänmuruja lentelee rinnuksille ja muilta osin meno on armottoman kinkyä, tykkäävät kun niitä alistaa.
Niin totta. Ulkoisesti mies voi olla todella vaikuttavan näköinen (tyyliin pelottava kaljupää), mutta kuoren alta paljastuu kierolla huumorilla varustettu leikkisä tyyppi, joka tosiaan nauttii myös alistumisesta. Ja alistaminenhan on suomalaisnaisen vahvinta osaamisaluetta.
En ole edes sitä tajunnut, mutta valtaosa kaikista edellisistä keitä olen tavannut, ja joista olen vähääkään ollut kiinnostunut ovat olleet vähintään puoliksi kotoisin muualta kuin Suomesta. Italiasta, Portugalista, Ranskasta, Mexicosta, Englannista...
Ja eron vaan huomaa. En koskaan aiemmin ole tapaillut ulkomaalaistaustaisia henkilöitä. Nämä ovat niin avoimia ja romanttisia ja kiihkeitä. Jo pelkästään tapaamisilla. Eikä mitään häntäheikkejä, vaan korkeasti koulutettuja, fiksuja, menestyneitä.. Suomessa uraa luovia miehiä isolla ämmällä.
Huh olen kyllä onnekas, kun olen saanut näin monipuolisesti edes kaverina tutustua näihin ihmisiin. Ja ne kenen kanssa on asiat edennyt pidemmälle... huh. Eipä ole ikävä siinäkään suhteessa edellistä monivuotista suhdettani suomalaiseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen miettinyt useasti, että millaista se seksi tai oikeastaan siihen päätyminen on ulkomaalaisen kanssa. Kun ei voi puhua suomea, on todella vaikea jotenkin kuvitella millaista se kaikki on vaikka englanniksi puhuttuna :D
Mä taas olen miettinyt että kuinka tökkivää kaikki olisi mulle suomeksi puhuttuna kun en ikinä ole suomalaisen kanssa harrastanut seksiä :D kaikki jutut tulee itseltä englanniksi niin luonnollisesti.
Paria ruotsalaista isoperseistä naista on tullut pantua, olivat aika hyviä. Imivät kunnolla kullia ja pilluakin sai nuolla. Ja tietenkin sitten se italialainen.......
t. pervo-kake
Espanjalaiset. He ylistävät naista. Osaavat vietellä puhein,teoin, katsein.
Heille ylpeyden aihe naisen nautinto. Kuiskivat korvaan, suutelevat kädelle. Tuoksuvat ihanalle.
Minulla on ihan päinvastainen kokemus kreikkalaisesta miehestä, jota tapailin. Ei ollut mikään adonis, vaan aika pienikokoinen kaikin puolin. Todella tylsää seuraa sängyssä.
I have been with more than over 10 countries worldwide. I think the American girls are the best in general. Most of Finnish girls are lazy to move in bed, except one that when we were in doggy style her ass was rounding all the time so that I did not need to move. That rarely happens to me but it was the best experience.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:20"]Valitettavasti e voi vastata tuohon kun en ole maannut kaikista maailman maista olevien miesten kanssa.
Teini.:) mamma tietää että Afrikasta tulevat.
Kokemusta on vain suomalaisista, ruotsalaisesta, saksalaisesta ja itävaltalaisesta.
Ruotsalainen mies oli poikkeuksellisen hellä. Rakastelu oli hellää ja kaunista.
Saksalainen oli kova ja kestävä panomies.
Itävaltalainen oli taitava käsistään.
Kaikilla on omat vahvuutensa.
Paras on kuitenkin suomalainen mies, joka on mieheni.
Saija kirjoitti:
Isokullinen gambialainen!
taidat olla hyljätty läski..järjestään suhdetouhut epäonnistuneet tai eka kerta 50+ näillä suomiratsuilla
Paras on ollut ranskalainen mies, huonoin suomalainen. Kuin yö ja päivä.