Minkä maalainen on paras sängyssä?
Tehdään av-gallup. Lisää vastaukseesi vielä perustelut :)
Kommentit (194)
Osuukohan hyvä kemia ja muuten toimiva parisuhde oikein milloinkaan yhteen? Vähän ot, mutta kysyn, onko jollakin tuollainen ihanteellinen tilanne?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:01"]
Tähän asti ollut suomalainen. On koettu kongolainen, kamerunilainen, vietnamilainen ja nigerialainen.
[/quote]
Miksi alapeukutus? Eikö ulkomaalaisten kanssa saa olla?
Olin vuosia naimisissa nigerilaisen kanssa. Olin avoliitossa vietnamilaisen kanssa. Olin avoliitossa suomalaisen kanssa. Ja muutaman suomalaisen kanssa yhdenillanjuttu. Kongolainen ei halunnut parisuhdetta joten lopetin tapaamisen hänen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:27"]Millaista seksi on britin kanssa?
[/quote]
Oman kokemukseni mukaan kiihkeää, todella kiihkeää.
[/quote] No sex we are british.
Maalaisen kanssa, oli kehäkolmosen toiselta puolen.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:45"]KREIKKALAINEN!Huh niin hyvät otteet ja tietää mitä tehdä ja miten naista käsitellään!
[/quote] osasiko raha-asiatkin?
Mäkin vastaan että kreikkalainen! Ehdottomasti <3
Minähän en edes anna maalaisille ne lutapuntit elelee veronmaksajien tukirahoilla leveämmin kun somalit sossurahoilla.
Suomenruotsalainen. Pitkä ja komea myös sieltä alhaalta. Ottaa aina minut huomioon. Onneksi on oma mies.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:12"]BRITIT!
[/quote]
Tämä!
Britit todellakin! Itse englannissa asuvana voin todeta, että ovat kokeilemisen arvoisia!
Kokeiltu on suomalaisia miehiä, etelä-ja pohjois afrikkalaista, kurdia ja maroccolaista. Suomalaiset enemmän läsnä kun tuntenut heidät paremmin, ei kaikki olleet hyviä. Afrikkalainen tuntui hyvältä, mutta oli aika mekaanista samoin mekaanista oli kurdin kanssa. Parhain oli maroccolainen(elämää jo nähnyt, eli minusta enemmän iästä kiinni) ja toisena egyptiläinen rakkaus.. intialaiset ovat jotenkin ällöjä tyrkkyjä.
Marokkolainen, Libanonilainen, Irakin Kurdi, Sri- Lankalainen, Intialainen ja Chanalainen. Siinä parhaat ;)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 14:07"]Britit todellakin! Itse englannissa asuvana voin todeta, että ovat kokeilemisen arvoisia!
[/quote]
Miten brittimies isketään?
Luultavasti Kiinalaiset ja Intialaiset, ne ainakin sikiävät maailmassa eniten.
Italialainen osasi.Sormin osasi antaa mulle jo ensimmäisen.Ja komea oli kuin helvetti.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:10"]Luultavasti Kiinalaiset ja Intialaiset, ne ainakin sikiävät maailmassa eniten.
[/quote]
Molemmat ovat ulkonäöllisesti kovin epäviehättäviä.
Kokemukseni ei ole kovin laaja, mutta näistä suomalainen paras. Kuubalainen myös oikein hyvä. Surkein oli Afrikasta. Huono!