Suosittele uutta päänsärkyä
Oisko teillä muilla joitakin hyviä päänsärkyjä? Olen jo kyllästynyt tähän migreeniin.
Kommentit (24)
Kolmoishermosärkyä sitten vain vaihtelun vuoksi.
Sulla taitaa päätä pakottaa ihan huolella.
Käy nyrkkeilykehässä. Sieltä irtoo päänsärkyy monenlaista.
Viinaksia peliin, niin huomenna vanha päänsärky on kuin uusi!
Kiipeä katolle ja tule suorinta tietä alas, tulee joko paljon uusia päänsärkyä ja muita kipuja tai lakkaa se migreeni lopullisesti.
Oletko kokeillut yhtään särytöntä päivää? Se voisi olla elämys!
Sellainen tuikkailevan vihlova hermokivun tyyppinen päänsärky on kiva.
Ihan toi perus jännityspäänsärkykin joka päivä jäytävänä alkaa kyllä ottaa päähän.
Selaa puhelinta kirjaimellisesti leuka rinnassa. Saat hyvän jännityspäänsäryn. Tosin hyvä särky jää saamatta jos normaalistikkin selaat sillä tavalla.
Mitäpä jos kokeilit jännityspäänsärkyä ja migreeniä yhtä aikaa niin kuin mulla on nyt ollut viime päivinä.
Ummetus punnerrus päänsärky. Pitää vaan varoa ettei pauku päästä verisuonet.
Mulla epäilys Hortonista, joka voi olla infernaalista tuskaa silmäkipuineen. Alkoi täällä. Täysin Hortonin neuralgian oirekuvasto. Neurologian spesialisti ohjelmistossa uudessa paikassa. Oon mennyt luomuna näiden päivienkin mittaisten kipukohtausten kanssa. Somatisoitunut pitkään kestänyt stressi laukaissut, näin luultavasti.
Onko migreeni auralla vai ilman? Aurojen kera saat siihen vähän uutta säväystä.
Tarpeeks ku kannabs polttelet ni eiköhä se ala nuppii kosahtaa
Oletko sä niitä migreenifeikkaajia, jotka eivät tiedä mistä puhuvat? Luulevat pikkuruiseksi päänäsryksi. Jos olet, niin toivon suuresti sinulle Hortonia. Se saa oman mieheni täysin toimimattomaksi useaksi tunniksi ja tuska on kova. Naureskeli aikoinaan mun migreenille joka silloin tällöin iski, mutta eipä naura enää.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä niitä migreenifeikkaajia, jotka eivät tiedä mistä puhuvat? Luulevat pikkuruiseksi päänäsäryksi. Jos olet, niin toivon suuresti sinulle Hortonia. Se saa oman mieheni täysin toimimattomaksi useaksi tunniksi ja tuska on kova. Naureskeli aikoinaan mun migreenille joka silloin tällöin iski, mutta eipä naura enää.
Joo, Horton ehkä kivun osalta pahin mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä niitä migreenifeikkaajia, jotka eivät tiedä mistä puhuvat? Luulevat pikkuruiseksi päänäsryksi. Jos olet, niin toivon suuresti sinulle Hortonia. Se saa oman mieheni täysin toimimattomaksi useaksi tunniksi ja tuska on kova. Naureskeli aikoinaan mun migreenille joka silloin tällöin iski, mutta eipä naura enää.
Kenelle sinä täällä jyristelet? Muutkin täällä maailmassa kuule tietävät migreenistä kuin vain sinä yksin.
Kun elämästä meni kaksikolmasosaa migreenissä kolminkertaisesta estolääkityksestä huolimatta, siinä on ihmisellä migreenikokemusta ihan riittämiin. Puhumattakaan lukemattomista päivistä ja öistä sairaalan päivystyksen tippaletkun jatkeena.
Kokeile hakata päätä seinään. Eiköhän sillä jonkinlaisen säryn saa aikaiseksi.