Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisia naisia linjalla?

Vierailija
24.07.2009 |

Miten kestätte osaanne? Rakastaako mies teitä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kestätte osaanne? Rakastaako mies teitä?

Vierailija
2/12 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs sen turvallisempaa, kuin naida varatun miehen kanssa, joka on kiimainen, koska kotona on valju ja väsynyt äiti ison torttunsa kanssa :)

Kattokaas mamma, kaikki ei halua elää teidän tavoin, "turvallisessa" parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattaa oikeesti olla suhteessa pelkästään lasten vuoksi sen itsestään huoltapitämättömän naisen kanssa. Eiköhän noista suhteista kumpikin saa haluamansa

ja mistäs tiedätte, ettei se mies ole myös "toinen mies", näinhän se tosi usein menee

Vierailija
4/12 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa oikeasti panna, sen sijaan että syyllistäisi jatkuvasti muita omasta haluttomuudestaan. Tiukka tavarakin on jees, mutta kyllä tuo kiihottuminen on ykkösasia.

mies

Vierailija
5/12 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsynyt ja kulahtanut, valittava vaimo -> eihän sellaista kukaan jaksa pidemmän päälle

Vierailija
6/12 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin olisin paljon mieluummin toinen nainen, kuin sen pettävän miehen puoliso, jos näistä kahdesta pitää valita. Ettekö te?

Vierailija
7/12 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

herää aina yksi kysymys: minkälaisin perustein ihmiset menevät keskenään naimisiin? onko tosiaan olemassa niin paljon aviopareja, jotka naimisiin mennessään ovat rakastuneita ja vetävät toisiaan puoleensa, mutta avioliiton myötä näkevät toisissaan vain "kotibisneskumppanin" eikä seksuaalista vetovoimaa ole jäljellä himpun vertaa?

Vierailija
8/12 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä minäkään häntä.

Omaani rakastan ja hän minua.

Vierailija
9/12 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä minäkään häntä. Omaani rakastan ja hän minua.

Vierailija
10/12 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä rakastan häntä. Mutta seksi sujuu oikein hyvin myös oman miehen kanssa, ja jollain tavalla rakastan myös omaani.

Vierailija
11/12 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä minäkään häntä. Omaani rakastan ja hän minua.

Ja alkaa kaivata jännitystä elämään.

Eikä rakkaaltaan vältämättä saa kaikkea mitä haluaa ja tarvitsee.

Vierailija
12/12 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde tuohon mieheen kesti 4 v. Olin sinkku enkä halunnut parisuhdetta. Yhden yön jutut ei kiinnosta. Hyvä ja turvallinen valinta on ukkomies. Ei ala pyöriä liikaa jaloissa mutta aina tuli paikalle kun pyysi. Ja harrastimme yhdessä muutakin kuin pelkkää seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän