Toisia naisia linjalla?
Kommentit (12)
mikäs sen turvallisempaa, kuin naida varatun miehen kanssa, joka on kiimainen, koska kotona on valju ja väsynyt äiti ison torttunsa kanssa :)
Kattokaas mamma, kaikki ei halua elää teidän tavoin, "turvallisessa" parisuhteessa.
Mies saattaa oikeesti olla suhteessa pelkästään lasten vuoksi sen itsestään huoltapitämättömän naisen kanssa. Eiköhän noista suhteista kumpikin saa haluamansa
ja mistäs tiedätte, ettei se mies ole myös "toinen mies", näinhän se tosi usein menee
haluaa oikeasti panna, sen sijaan että syyllistäisi jatkuvasti muita omasta haluttomuudestaan. Tiukka tavarakin on jees, mutta kyllä tuo kiihottuminen on ykkösasia.
mies
väsynyt ja kulahtanut, valittava vaimo -> eihän sellaista kukaan jaksa pidemmän päälle
ainakin olisin paljon mieluummin toinen nainen, kuin sen pettävän miehen puoliso, jos näistä kahdesta pitää valita. Ettekö te?
herää aina yksi kysymys: minkälaisin perustein ihmiset menevät keskenään naimisiin? onko tosiaan olemassa niin paljon aviopareja, jotka naimisiin mennessään ovat rakastuneita ja vetävät toisiaan puoleensa, mutta avioliiton myötä näkevät toisissaan vain "kotibisneskumppanin" eikä seksuaalista vetovoimaa ole jäljellä himpun vertaa?
enkä minäkään häntä.
Omaani rakastan ja hän minua.
enkä minäkään häntä. Omaani rakastan ja hän minua.
Ja mä rakastan häntä. Mutta seksi sujuu oikein hyvin myös oman miehen kanssa, ja jollain tavalla rakastan myös omaani.
enkä minäkään häntä. Omaani rakastan ja hän minua.
Ja alkaa kaivata jännitystä elämään.
Eikä rakkaaltaan vältämättä saa kaikkea mitä haluaa ja tarvitsee.
Suhde tuohon mieheen kesti 4 v. Olin sinkku enkä halunnut parisuhdetta. Yhden yön jutut ei kiinnosta. Hyvä ja turvallinen valinta on ukkomies. Ei ala pyöriä liikaa jaloissa mutta aina tuli paikalle kun pyysi. Ja harrastimme yhdessä muutakin kuin pelkkää seksiä.