Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästedes aion puuttua julkisilla paikoilla myös kiroiluun

Vierailija
30.06.2009 |

Jos ja kun kuulen kiroilua, tulen huomauttamaan asiasta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin nuorten humalaisten miesten keskuudessa..

oon huomauttanut ja ovat nolot perkeleet ollu kovin pahoillaan!

Vierailija
2/4 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi ei saisi kiroila, jos ei huuda vaan puhuu normaalillla puheäänellä? Olettaen tietysti, ettei pikkulapsi ole ihan vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan kaikkeen muuhunkin mikä ei juuri silloin satu miellyttämään.

Jos ja kun kuulen kiroilua, tulen huomauttamaan asiasta.

Vierailija
4/4 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkin sieltä, mikä on keskimääräistä ja normaalia mm. lapsiluvun ja elintapojen suhteen. Jos näen ihmisiä, jotka eivät elä keskiarvoisesti, huomautan kovaan ääneen miehelleni (muka): "Hyi, kun taas on virhemarginaali huomioonotettunakin taas niin vihonviimestä porukkaa paikalla."

Lisäksi kyylään ahkerasti Stakesin sivuja sekä Kotilääkäri-lehteä ja etsin sitten lähelläni olevista ihmisistä mahdollisia elämäntapavääryyksiä. Huomauttelen lihavuudesta, tupakoinnista, yli kolmen alkoholiannoksen juomisesta, liikkumattomuudesta ja alakuloisesta ilmeestä.

Suurin työvoittoni on se, että olen saanut lapsenikin opetettua. Viime marraskuussa olin saanut pahan kröhän, koska naapuri polttaa sätkiä parvekkeellaan. Olin lapsen kanssa kadulla ja näimme lihavan tupakoivan äiti-ihmisen. (BMI 31, poltti kolme sätkäää ketjussa.) En voinut akuutin epäspesifin nenänielutulehduksen takia itse kommentoida ilmiötä, mutta niinpä vain älykäs tyttäreni huusi: "Katso, äiti. Lihava nainen kaivoi jo kolmannen kerran Rizlat esille 563 metrin aikana.

Kyllä olin pakahtua ylpeydestä.