Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet kun näet äidin jolla on lapsia monessa ikäluokassa?

Vierailija
24.07.2009 |

Eli siis äiti esim. itse on noin 35v ja matkassa mukana teini-ikäinen tytär, noin 10v poika, 5v tyttö ja vielä vauva. Siis esim. näin. Herättääkö teillä muilla ajatuksia tälläinen "koko hedelmällisen iän tehtailusta" ja siis aina niin että juuri kun edellinen kasvanut hieman isommaksi niin sitten uusi.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan haluaisi elää koko aikuisikääni sidottuna pieneen lapseen (vaikka se lapsi vaihtuisikin henkilönä).

Luultavasti miettisin että lapsilla on eri isät. Ovat ainakin kahden eri isän lapsia.

Vierailija
2/43 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se nainen on vaihtanut miestä monta kertaa ja tekee aina uuden muksun joka miehen kanssa. Katsoisin siis paheksuvasti :( Valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintäänkin nuorin on uuden miehen kanssa hankittu. Luultavasti kaksi nuorinta.

Olisin onnellinen etten itse elä siinä tilanteessa.

Vierailija
4/43 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näin kotipuolessa käydessä entistä luokkakaveriani jolla viides lapsi tulossa, vanhin taitaa olla menossa yläasteelle. Hän heitti että "pitää näitä lapsia tehdä että saa rahaa lapsilisistä". Ajattelin että se oli vitsi, mutta ehkä se ei sitte ollutkaan. Käsittääkseni tämä luokkakaverini ei ole missään töissä ollut lukion jälkeen, välillä vähän jotain opiskellut, muttei mitään sellaista, joka auttaisi työllistymään noilla seuduilla.

Vierailija
5/43 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti miettisin että lapsilla on eri isät. Ovat ainakin kahden eri isän lapsia.

Vaikka lähipiiristäkin tiedän että ihan saman miehen kanssa voidaan saada lapsia 15 v ikäerolla.

Vierailija
6/43 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mukana on jotain äidin sisarusten lapsia myös? Tai sitten kyseessä on jonkinlainen hoitotäti.

Vierailija
7/43 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itselläni monen ikäisiä lapsia, aikuisia, teinejä ja pikkulapsia. Kaikilla on sama isä.

Vierailija
8/43 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin työnvieroksujana. Aina uusi alulle jotta pääsee olemaan veronmaksajien elätti.

Vierailija
9/43 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei enempää kuin nämä kaksi 2v ikäerolla saadut tule, sairaus estää sen.

Voi kun voisikin vielä nyt tai vaikka parin vuoden päästä saada vielä 1-2 lisää, silloin olisi teinejä ja pikkulapsia!

Vierailija
10/43 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 9v ja 2 v. kolmannen vielä toivon saavani mutta aikasintaan kun nuorin on 4-5v.

Vierailija
11/43 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä käyn, ja korkeakoulututkintokin löytyy. Hirveästi en siis yhteiskunnalla itseäni elätä. Vanhin lapsi on jo aikuinen, nuorin alle kouluikäinen ja muut siltä väliltä.

Vierailija
12/43 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsuudenperheessä oli lapsia viisi. Syntymävuodet -74 -79 -81 -90 ja -92. Kaikki saman isän kanssa. Eipä siinä mitään, oli ihan kivaa ja vieläkin on tosi hyvät välit.

Vierailija
13/43 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en kutosiakaan saanut.

Mutta aika jännä lukea, mitä minusta toiset ajattelee, kun olen liikkeessa a) kaikkien kanssa yhtäaikaa b) esim. vanhimman 15v ja nuorimman 1v kanssa.

Kaikilla lapsilla sama isä, naimisissa ollaan oltu pian 17v. Eli kaikilla lapsilla sama isä. Työpaikka on, töissä olen ollut lapsien välillä, meillä kun isäkin on pitänyt hoitovapaita. En siis katso olevani edes yhteiskunnan elätti.

Vierailija
14/43 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saanut lapsia 70-, 80- ja 90-luvulla ja kaikilla on sama isä. Vanhimman ja nuorimman ikäero 17 vuotta. Ei kai tuo niin tavllista ole mutta pitäisikö siitä muka "ajatella" jotain...hmmm.

Vierailija
15/43 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin työnvieroksujana. Aina uusi alulle jotta pääsee olemaan veronmaksajien elätti.

"Olisin niin helkutin kateellinen! Hedelmällisyyttä riittää ja myös jaksamista kotona!"

Olisit nyt vähän enemmän koittanut peitellä!

Vierailija
16/43 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa ihana iso perhe! Itse haluan 7 lasta, eikä johdu uskonnosta....haluan ison, onnellisen perheen, samanlaisen, jossa oma mieheni on kasvanut. Eli jos näkisin sellaisen äidin, olisin hänen puolestaan iloinen.

Vierailija
17/43 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen kuin perhe josta itse olen syntyjäni.

MUTTA, nykyään av-mammat ovat määritelleet normaaliperheen 2-lapsiseksi, joten kai se heille on sitten jotain kummallista. :)

Vierailija
18/43 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on ollut antoisa elämä!

Vierailija
19/43 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vanhoja luokkakavereita. 17 - 18 vuotiaana pyöräytettiin eka muksu, sitten erottiin ja uusi mies ja uusi muksu jne.

Huippu on eka avioliitto 18 vuotiaana, nyt 4.s ero ja 5 lasta, joilla kahdella on sama isä, muilla kolmella on eri isä jokaisella.

Lapsilla on sitten aina tälläinen n 5 v vuoden ikäero, paitsi sitten nämä 2, niillä on vaan vajaa 2 v.

Akka ei ole peruskoulun jälkeen tehnyt muuta kuin ollut kotona ja hoitanut muksuja, ei ikinä töissä jne.

Ja tämän tyypin äiti oli ihan samanlainen.

Vanhin muksuista on muuten täyttänyt jo 17 v, eli onkohan tulossa jo jälkikasvua. Ehkä hän on nähnyt mikä meininki on ja päättänyt elää erilaista elämää ?

Vierailija
20/43 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... maailma räjähtää liikaväestöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän