Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet kun näet äidin jolla on lapsia monessa ikäluokassa?

Vierailija
24.07.2009 |

Eli siis äiti esim. itse on noin 35v ja matkassa mukana teini-ikäinen tytär, noin 10v poika, 5v tyttö ja vielä vauva. Siis esim. näin. Herättääkö teillä muilla ajatuksia tälläinen "koko hedelmällisen iän tehtailusta" ja siis aina niin että juuri kun edellinen kasvanut hieman isommaksi niin sitten uusi.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... varsinkaan minkään "tehtailun" suhteen. Enkä kyllä automaattisesti ajattelisi, että lapsilla on eri isät, en todellakaan!

Johtuneeko siitä, että mun anoppi on saanut kolme lastaan 50-, 60- ja 80-luvuilla. Vanhimman ja nuorimman ikäero on 22 vuotta. Ja kaikilla lapsilla on sama isä, ovat olleet naimisissa jo yli 50 vuotta.

Vierailija
42/43 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah.... Oletkohan joku tuttuni....? Itse olen 35v. ja lapsia on.... 13v., 11v., 9v., 6v. ja 1v. Ja kaikilla on sama isä! Ei johdu uskonnosta, vaan ihan itse ollaan suuri perhe haluttu. Välillä olen töitäkin tehnyt eli ei lapsia tukien ja lapsilisien takia olla tehty. Nautimme täysillä perheestämme, vaikka välillä raskasta onkin. Niin, että terkkuja vaan kaikille suurperheitä ihmetteleville:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikee kuvitella viiden lapsen äitiä työnvieroksujaksi hohhoijaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi