Monetko imetysliivit tarvitaan?
Kommentit (20)
Mulla oli kuudet kun oli pakko vaihtaa usein ja myös kahta eri kokoa.
ja tuli taatusti halvemmaksi imettää kuin ostaa kallista korviketta.
Maksavathan ne tuttipullotkin ja korvike se vasta kallista onkin.
pitänyt kolmena ekana kuuna kotona ollenkaa liivejä kun rinnat oli niin arkoina. Pyyhe vaan rintojen alla ja päällä ja kaulan ympäri. Muutamat oli kauppareissuja ja ulkoiluja varten.
Halvempaa olis vissiin antaa korviketta ja mun kokoisia liivejä on tosi harvassa ja ne on kalliita. Pitää vielä harkita alkaako imettää ollenkaan.
aivan varmasti saat 50 eurolla myös sinun koollesi sopivat liivit - ja voit kokeilla myös saisitko käytettynä.
Jos sulla ei ole varaa imetysliiveihin, joita saa siis myös aivan puoli-ilmaiseksi jostain h&m:ltä, ei liene syytä lapsiakaan tänne vääntää!!
Vastauksena kysymykseesi kertonen, että itse olen pärjännyt kolmilla liiveillä. Yhdet käytössä, yhdet yleensä pesussa ja yhdet varalla kaapissa. Eikä ollut kaamea satsaus, Triumphin kunnollisia hyvälaatuisia liivejä 36€/kpl.
Halvempaa olis vissiin antaa korviketta ja mun kokoisia liivejä on tosi harvassa ja ne on kalliita. Pitää vielä harkita alkaako imettää ollenkaan.
Ja on ollut aina vain kahdet liivit - tyyliin toiset päällä, toiset pesussa. (Käytettiin kestovaippoja, niin pesukone kävi joka päivä.) Jos tuli hätä, että molemmat oli pesussa, imetin tavallisilla liiveillä.
entisillä arkiliiveillä juuri mitään tee. Mulla oli nimittäin normaalisti liivikoko A tai B ja raskaana ollessa ostin yhdet tukevat D-kupin liivit.
Imetysaikana aluksi kuppikoko oli lähempänä E:tä kuin D:tä, mutta ostin sitten muutamat D-kupin liivit ja ne olivatkin ahkerassa käytössä koko imetysajan. Kun vuoden niitä oli jatkuvasti pessyt, olivat ne niin järkyttävän näköiset, että viskasin kaikki roskikseen.
Hyvään käyttöön kuitenkin tulivat, eikä olisi tullut mieleenkään käyttää vain tavallisia liivejä. Eivätkä ne raskauden jälkeen enää koskaan sopineetkaan, vartalo oli muuttunut.
Ja on ollut aina vain kahdet liivit - tyyliin toiset päällä, toiset pesussa. (Käytettiin kestovaippoja, niin pesukone kävi joka päivä.) Jos tuli hätä, että molemmat oli pesussa, imetin tavallisilla liiveillä.
2-3 kertaa liivejä, vaikka kupit olivat täynnä liivinsuojia.
on ennestään esikoisen jäljiltä. Kallista lystiä, varsinkin jos imetys ei onnistukaan, jää liivit käyttämättä kun normaalisti en voi sietää kaarituettomia liivejä.
synnyttyä kun tietää mikä kuppikoko on kun maito nousee?
Toiset päällä, toiset pesussa. Lisäksi mulla oli viisi pari pestäviä liivinsuojia. Vaippapyykin seassa pesin molempia ja hyvin riitti, vaikka eka kuukausina maitoa tuli tosi paljon. Mulla oli myös sellainen maidonkerääjä, joka oli tosi hyvä kun imetti, niin laittoi sen toiseen rintaan (joka alkoi alussa myös valua), niin ei kastunut liivinsuojat heti.
on ennestään esikoisen jäljiltä. Kallista lystiä, varsinkin jos imetys ei onnistukaan, jää liivit käyttämättä kun normaalisti en voi sietää kaarituettomia liivejä.
sietokykyä voi treenata, jos lompakko on ohut. Tosin kaikkien pää ei siihen riitä.
Onneksi oli jotain vanhoja ja venyttyneitä, jotka mahtui sen verran päälle, että pystyi kauppaan menemään :)
Suosittelen kyllä ostamaan imetysliivit ihan kunnon liivikaupasta. Mulla oli toiset Lindexin halpikset ja toiset liivikaupasta. Ero oli kuin yöllä ja päivällä. Itse asiassa käytän noita liivikaupasta ostettuja edelleen, vaikken ole imettänyt enää vuoteen :D
-15
Kun käyttää liivinsuojuksia, niin ei sotkeennut. Siis ei kertäkäyttösuojuksia vaan pestäviä suojuksia.
Pesin aina lavuaarissa liivit, niin sain ne aina käyttöön. Pari päivää pidin samoja liivejä.
Käytin niitä tosin myöhemminkin, kun enää imettänyt. Niin tuli rahalle vastinetta.
Kai niitä useammat kannattaa ostaa jos on varaa.
hintaan. Itse olen sieltä kahdet hankkinut. Uskon, että kaikia kokoja löytyy.
Kun käyttää liivinsuojuksia, niin ei sotkeennut. Siis ei kertäkäyttösuojuksia vaan pestäviä suojuksia.
parin kuukauden jälkeen kyllä tasottui sen verran, että pystyi menemään jopa yhden päivän samoilla.
katsastanut ja onnistuin löytämään yhdet, joissa oli riittävästi ympärysmittaa ja ne tietty ostin. Katsotaan nyt lähteekö imetys edes käyntiin.
Kaarituettomissakin liiveissä on paljon eroa napakkuudessa. Jotkut ovat todella löperöitä kun taas toiset melko ryhdikkäitä.
Halvempaa olis vissiin antaa korviketta ja mun kokoisia liivejä on tosi harvassa ja ne on kalliita. Pitää vielä harkita alkaako imettää ollenkaan.