Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljion maksasit tai vois pyytaa reiman haalarista?

Vierailija
14.04.2009 |

Meil on vaalennpunanen/aniliininpunanen välikausihaalari käyttämätön, kokoa 98 (on isoo kokoa).



vuori on puuvillaa, polvissa ja peffassa enstexiä. väitän ettei oo reimatec vaikkakin luulen polvien ja peffan enstexin pitävän kosteutta.



M

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymppillä ehkä....ei ne reimat enää kestää

Vierailija
2/14 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin ostaa silti vaikka välikausihaalari.Taisin lukea väärin et talvihaalari.Mutta meillä tulee käyttöön syksyllä tuo koko välikausihaalarista.Laita kuvia tulemaan elly70us@yahoo.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

14: laitan sulle tuleen kuvia tänään ja katsot sitten ootko kiinnostunut vai et. Käykö?

Vierailija
4/14 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottaavsti joku huolis varahaalariksi.

meil itsellä on kolmekin halaria ja osa ihan just halpoja kun meillä muksut peuhaa pihassa ittensä kuraseksi ja ne tec:itkin joskus vaan pääsee kastuun sisäpuolelta eikä voi enää illalla laittaa pihalle.



AP = M

Vierailija
5/14 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ostaisin ilmanmuuta tuohon hintaan.



Miettii kotiäiti, joka ei ymmärrä näiden vedenpitävien vaatteiden päälle.

Vierailija
6/14 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse tykkään juuri noista isommilla lapsilla, koska se kestää kulutusta paljon paremmin.



Maksavat uutena alesta reilun 50 euroa, joten ei siitä ihan voi käytettynä pyytää kuin 10-20 euroa. Paitsi siinä tapauksessa, että siinä on vielä kaupan laputkin jäljellä, silloin voisit pyytää vaikka 30 euroa. Ei kumminkaan enempää, koska kukapa tietää, millaista kakkoslaatua tai kolmen vuoden takaista mallia se on (vaikkei olisikaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallista Reiman priimakuntoista toppahaalaria hintaan 10 e huuto.netissä, tuloksetta. Kaksi kertaa joku on kysynyt onko ReimaTEC. Haalari on ihanaa paksua kangasta ja pepussa ja polvissa on vielä extratäytettä, mutta kun ei ole TEC ei kelpaa kellekään :)



Sitten kun myy tyyliin loppuunkäytettyjä Reimatec -haalareita kohoaa hinta ihan pelottavan ylös - kuvaan aina tarkasti kaikki viat, mutta välillä tekee melkein mieli laittaa tekstiin täydennystä että tajuattehan että puku on käytetty...

Vierailija
8/14 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyse Reiman Peuharista, myydään sillä nimellä. Mutta onhan sen alkuhintakin puolet Reimatecistä, joten ei siitä käytettynä koskaan saa hurjia rahoja. ja käytetty se ON, oli kunto myyjän mukaan mikä tahansa.

tavallista Reiman priimakuntoista toppahaalaria hintaan 10 e huuto.netissä, tuloksetta. Kaksi kertaa joku on kysynyt onko ReimaTEC. Haalari on ihanaa paksua kangasta ja pepussa ja polvissa on vielä extratäytettä, mutta kun ei ole TEC ei kelpaa kellekään :)

Sitten kun myy tyyliin loppuunkäytettyjä Reimatec -haalareita kohoaa hinta ihan pelottavan ylös - kuvaan aina tarkasti kaikki viat, mutta välillä tekee melkein mieli laittaa tekstiin täydennystä että tajuattehan että puku on käytetty...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

reimateccejäkin puoleenhintaan eli n. 45 e vauvamallin ja 50 e isompien, eli tuosta maksaisin kirpparilla 20 e max luulisin, ainakin jos pk:t vielä päälle.

Vierailija
10/14 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyse Reiman Peuharista, myydään sillä nimellä. Mutta onhan sen alkuhintakin puolet Reimatecistä, joten ei siitä käytettynä koskaan saa hurjia rahoja. ja käytetty se ON, oli kunto myyjän mukaan mikä tahansa.

tavallista Reiman priimakuntoista toppahaalaria hintaan 10 e huuto.netissä, tuloksetta. Kaksi kertaa joku on kysynyt onko ReimaTEC. Haalari on ihanaa paksua kangasta ja pepussa ja polvissa on vielä extratäytettä, mutta kun ei ole TEC ei kelpaa kellekään :)

Sitten kun myy tyyliin loppuunkäytettyjä Reimatec -haalareita kohoaa hinta ihan pelottavan ylös - kuvaan aina tarkasti kaikki viat, mutta välillä tekee melkein mieli laittaa tekstiin täydennystä että tajuattehan että puku on käytetty...

En ole kuullutkaan mistään Peuharista, mutta ajattelen jos otsikossa lukee Reiman toppahaalari ja tekstissä vielä erikseen on mainittu "tavallinen, kosteussuojaamaton toppahaalari" ja valokuvissa näkyy jopa merkki (joka siis ei ole Reimatec) niin on hauskaa että joku tuupaaa saman tien kysymyksen onko Reimatec :) Siis voishan ne tekstit esim. ensin lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30e saa jo alesta uuden haalarin, joka on varmasti käytettyä parempi. Vaikka se käytetty olisi alunperin ollut mikä TEC tahansa ja alesta ostettava ihan perushaalari.

Vierailija
12/14 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tolla paljoo oo painoo.



En sanonut että olis TEC, vaan että epäilen kankaasta päätellen että se enstex polvissa ja peffassa olis kosteudenkestävää. eikö Reimalla oo muuta kosteudenkestävää kun TEC? mä en näistä tiedä. käytin lapsilla ainoastaan Lassien "kumialaosa"haalareita. en kelpuuttanu mitään muuta.



lappuja ei oo tallella kun mies fiksuna ihmisenä meni ne poistaan ja luuli 4,5 vuotiaan mahtuvan tohon haalariin.



en ilmankaan aio antaa mutta en ees tiiä enää kannattaako laittaa myyntiinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kannattaa laittaa myyntiin.Ostaisin heti kympillä kun juuri tuo koko ens talvena meillä.Mikä sun tunnus huutiksesssa on?

Vierailija
14/14 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomassa oon käynyt ehkä pari kertaa jotian jonkun linkin kautta.



huomastihan että kyseessä siis on välikausihaalari jossa ei ole vanuvuorta vaan ainoastaan puuvillavuori.



Itse asiassa voisn sen vaikka sillä kympoillä jo lähettää jos joku haluaa.

ja kuvia saa sähköpostiin jos haluaa, ne kyllä vaan kamerakännyllä otettuja eli laatu sen mukanen.

Tossa toi on ollu turhan panttina ja on vastakin.



Tarviskohan rekistreröityä huutikseen?

Noita pieneks jääneitä vaatteita on laaatikkokaupalla. ne on vaan jääny tohon kun meillä on yksi perheenjäsenistä + enoni sairastanu ja ne on ollu tärkeempiä hoitaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi