Palkkasi ja ammattisi! Gallup!
Kommentit (136)
Yhdistelmäkuljettaja....n.3200€ sis lisät, päivätyö.
hiukan vedättää minua :-( Olen suuressa, kansainvälisessä yrityksessä vientiosastolla (tavallaan vientiassistentti..) palkkaa 2060e. Tosin olen määräaikainen. Pyysin korkeampaa palkkaa niin sanottiin , että menet muiden ohi vaateellasi. Heko heh. Täällähän kukkakaupan myyjätkin tienaa enemmän.
Itsekin arkkitehtiyksityisessä toimistossa, taidan olla palkkakuopassa.
Tuntipalkka 20e/kk. Työkokemus n. 14 vuotta josta 10 vuotta valmiina arkkitehtina.
Takana 1 vuoden äitiysloma.
Miten voi olla suomalaisten keskiansiot 2200e/kk. Täältä noin nopeasti laskettuna keskiansiot ovat vähän yli 3000e/kk.
Tietysti kun täällä vastaajista todennäköisesti n. 90% on naisia niin missä ihmeen palkkakuopassa naiset ovat?
mitään palkkakuoppaa. Kouluttamatonkin tienaa näemmä vähintään 2000e. Minusta se on ihan OK palkka.
Koulutus: Lähihoitaja
Ammatti: Yrittäjä (sosiaali-ja terveysala)
Naurettavan pieni palkka vastuuseen ja työmäärään nähden.
päiväkodissa 1657.93e
(Helsingin kaupunki)
koulutus:Koulunkäyntiavustaja
palkka bruttona 2300/kk (38.15 tuntia).
Ammattisi ja työskenteletkö sillä alalla. Tai siis jollain tavalla hassu. Eikö ammatti ole juuri se ammattinimike millä sillä hetkellä työskentelee? Toisaalta voihan ammatti olla ammattikoulusta saatu aarporaaja, mutta työskenteleekin hammashoitajana. Tälläkin palstalla kun lähinnä pyörii näitä akateemisia, niin heillä ei niin usein ole suoraan yliopistosta saatua ammattia. Poikkeuksena tietty opettajat, lääkärit yms.
Palkka 2700€kk / sisältää neljä ikälisää + ilta- ja yölisät.
päivätyö
aklinikka
2560 e / kk
syyskuussa nousee satasella
tähän sis. 8 v ikälisät
Toimitko maahantuojana, vai agenttina (tai jonain muuna)?
Kertoisitko vähän lisää työstäsi, sillä ala kiinnostaa minua todella paljon! Miten ihmeessä alalle pääsee sisään?
mikä on fysioterapeutin palkka yksityisellä ja kunnalla?
täällä jotkut siivojat tienaa niin paljon? siis yli 2000 euroa, missä niin paljon saa?
missä siivooja tienaa noin paljon, entä puhelinvaihteen hoitaja? Mäkin siirryn niihin hommiin kohta noilla palkoilla.
m
olen ravintola-alalla. työhöni kuuluu baarihommia, tarjoilua ja olen myös vastaanottovirkailija. palkka on n. 1700-2000e/kk
ja alan koulutus amiksesta löytyy :)
työtä tekevät kuin minä (kansanvälisen yrityksen vientiosastolla) tienaavat vähintään 2500e. ja mulla niukasti yli 2000e. Olen pahassa palkkakuopassa.
merkonomi (ent. opisto) koulutukseltani.